Nooit geschoten altijd mis, he?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja want niet appen = daten
Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en die chick die hier om de hoek werkt maar een bericht via facebook gestuurd. Ze is altijd aan het werk en ik kom haar in privé nooit tegen dus dit is de enige manier.... wilde de gok maar wagen aangezien we altijd wel leuk klikken als we elkaar spreken (en nee, dat is niet omdat ze aardig tegen een klant moet zijn, dit is anders)
dus ben benieuwd... en anders... tja wordt het een awkward moment the volgende x
Dank u! Maar een vervolgdate komt er in ieder geval niet. Ik heb in ieder geval even rustig kunnen zitten en mijn dorst kunnen lessen, maar daar blijft het dan ook bijquote:
heb je direct gezegd dat het niks zou worden of na de tijd nog contact gehad? of is het nu radiostiltequote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dank u! Maar een vervolgdate komt er in ieder geval niet. Ik heb in ieder geval even rustig kunnen zitten en mijn dorst kunnen lessen, maar daar blijft het dan ook bij
Leuke dame, maar we passen totaal niet bij elkaar. En in dit geval had ik daar dus helemaal nog helemaal geen idee van kunnen hebben, omdat ze zo weinig losliet van tevoren.
Ik geef er toch altijd wel de voorkeur aan om in ieder geval lichtelijk een idee te hebben dat er online een bepaalde klik is die zich eventueel naar het echte leven zou kunnen vertalen, en de aanloop daar naartoe hoeft echt geen maand te duren, het kan ook binnen een paar dagen. Maar hier was er dus precies niets van dat alles, en mijn voorgevoel had 't wat dat betreft bij het rechte eind.
Later maar weer verder zien, dus
We leken allebei wel op hetzelfde moment tot die conclusie te komen, dus daar hebben we het maar bij gelaten.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:04 schreef All-out het volgende:
[..]
heb je direct gezegd dat het niks zou worden of na de tijd nog contact gehad? of is het nu radiostilte
Ach, jammer!!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dank u! Maar een vervolgdate komt er in ieder geval niet. Ik heb in ieder geval even rustig kunnen zitten en mijn dorst kunnen lessen, maar daar blijft het dan ook bij
Leuke dame, maar we passen totaal niet bij elkaar. En in dit geval had ik daar dus helemaal nog helemaal geen idee van kunnen hebben, omdat ze zo weinig losliet van tevoren.
Ik geef er toch altijd wel de voorkeur aan om in ieder geval lichtelijk een idee te hebben dat er online een bepaalde klik is die zich eventueel naar het echte leven zou kunnen vertalen, en de aanloop daar naartoe hoeft echt geen maand te duren, het kan ook binnen een paar dagen. Maar hier was er dus precies niets van dat alles, en mijn voorgevoel had 't wat dat betreft bij het rechte eind.
Later maar weer verder zien, dus
Ik weenie, maar komt beetje playerig over lijkt mequote:Op maandag 18 maart 2013 22:18 schreef Sannne het volgende:
Jammer Capstan!
Viezeman, waarom zou nr. 1 dat niet leuk vinden? Heeft zij al wat te vinden dan?
Oké, oké, ik heb me aangemeld.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar kom je maar op 1 manier achter he
Och, ik hoef niet per se al te lang te pauzeren, hoor, want dit was toch niet iets waarvan ik heel hoge verwachtingen had...maar dan moet er wel een volgende kandidate zich aandienenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, jammer!!![]()
Op naar de volgende of ga je een pauze inlassen?
Hiden van je timeline.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
badoo weer online geknalt gister, binnen 1 dag al contact met 2 super leuke meiden
Eentje toegevoegd op fb, nu wil de andere me ook toevoegen. Maar dat gaat no1 vast niet leuk vinden.
Help!
Ik gebruik fb (bijna) nooit dus ben niet op de hoogte van dat soort truckjes. (ja achteraf wist ik wel dat het kon, maar niet aan gedacht.)quote:
Zie net op FB, dat het bericht gechecked is om 19:35. 10 minuten nadat ik het verzonden heb.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja want niet appen = daten
Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en die chick die hier om de hoek werkt maar een bericht via facebook gestuurd. Ze is altijd aan het werk en ik kom haar in privé nooit tegen dus dit is de enige manier.... wilde de gok maar wagen aangezien we altijd wel leuk klikken als we elkaar spreken (en nee, dat is niet omdat ze aardig tegen een klant moet zijn, dit is anders)
dus ben benieuwd... en anders... tja wordt het een awkward moment the volgende x
shame, maar goed geprobeerd tochquote:Op maandag 18 maart 2013 23:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zie net op FB, dat het bericht gechecked is om 19:35. 10 minuten nadat ik het verzonden heb.
Kansloze missie dus.... dat gaat awkward worden als ik haar weer zie (kom er elke dag, tis de AH)
Had gestuurd dat ze altijd aan het werk is, en of ze zin heeft om iets leuks te doen deze week. Dat als ze het niet op prijs stelde dat bericht, dat ze het als niet verzonden mocht verschouwen en dan even goede vrienden...
I guess that's that then...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Ghehe. Bekend probleem. Maar zolang ze beiden geen opzichtige posts op je timeline plaatsen is er niet zoveel aan de hand toch? Al heeft vers vlees dan wel weer de krankzinnige neiging om echt ALLES wat je post te gaan liken, en dat valt dan wel weer op bij de stalkende, alles onder de loep nemende types.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
badoo weer online geknalt gister, binnen 1 dag al contact met 2 super leuke meiden
Eentje toegevoegd op fb, nu wil de andere me ook toevoegen. Maar dat gaat no1 vast niet leuk vinden.
Help!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!
Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.
Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.
Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.
Datingsites:
• Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged
• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!
De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topicZij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook
wat mij betreft paiq als gratis en ik denk pepper als betaalde datingsite. beide richten op vrij direct contact en niet heel uitgebreide profielenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:12 schreef tammepiet het volgende:
Ik ben ook om: ik wil ook een profiel. In het verleden eens een profiel aangemaakt op Pepper naar schrok van de transparantie van die site.
Je kon daar iedereen met foto direct zien...
Wat zijn jullie 3 aanraders? Wil max een tientje in de maand betalen.
Why the hell gelijk toevoegen op FB?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Help!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |