Best herkenbaarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:14 schreef nodig het volgende:
Ik vind het onderdeel van wanneer iemand nou iemand als vriend ziet. Hoe staan jullie hierin? Soms is het best lastig als iemand vraagt of dat je vriend is of niet.
Lullig voor je dat je dat al als leugens ziet....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:06 schreef SeLang het volgende:
Iedereen die >3 antwoordt die liegt waarschijnlijk en iedereen die >5 antwoordt liegt zonder enige twijfel.
0quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
Hey JNG-users en anderen
Hoeveel vrienden heb je nou echt, en vrienden, wat zijn dat in jouw opzicht?
Zijn mensen bij jou pas vriend als je ze elke dag ziet, of kan jij iemand al een goede vriend noemen als je diegene alleen maar op school ziet, maar je kan wél heel goed met diegene opschieten.
Of ben je onderdeel van een vriendengroep, of heb je juist allemaal verschillende vrienden overal vandaan
Leek me wel interessant om hier een topic over te openen in JNG
Poll: Hoeveel 'vrienden' heb jij?
• 0-2
• 3-5
• 6-7
• 8-10
• 11-13
• 14-16
• 17-19
• 20-24
• 25 of meer
• Iedereen is mijn vriend!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, of 2 echt goede vrienden. Maar dat onderscheid is er nietquote:Op zondag 17 maart 2013 12:03 schreef HCFeestbeest het volgende:
Waarom verbaast het me nou niet dat het grootste deel van FOK geen vrienden heeft?
Veel mensen hebben ook maar 2 of 3 echt goede vrienden, de rest hoort er ook bij, maar kan je niet vertrouwen als je platzak bent, en een onderkomen zoekt.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, of 2 echt goede vrienden. Maar dat onderscheid is er niet
Inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 12:06 schreef HCFeestbeest het volgende:
Veel mensen hebben ook maar 2 of 3 echt goede vrienden, de rest hoort er ook bij, maar kan je niet vertrouwen als je platzak bent, en een onderkomen zoekt.
dat dusquote:Op zondag 17 maart 2013 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
InderdaadIk heb genoeg 'vrienden' waar het gezellig mee is, maar er zijn er maar een paar waar ik 100% op kan bouwen.
niet opgeven. je kan daar lekker opnieuw beginnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:06 schreef blow... het volgende:
Heb nooit zoveel vrienden gehad eigenlijk, al heb ik op internet meer mensen die ik aardig vind dan irl, al zij dat geen echte vrienden, maar met deze 'vrienden' heb ik meer plezier dan met degenen naast wie ik in de klas zit en waar ik dan werkstukken mee moet maken. Nog atlijd hoop ik dat het op de uni beter is, al weet ik vrijwel zeker dat ik daar beter neit op kan hopen,
ik hoop hetquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
niet opgeven. je kan daar lekker opnieuw beginnenmaak er het beste van. Bij de meeste mensen blijven vrienden uit de 'studenten tijd ' wel hangen. of toch 1 iemand.
kopop !
op facebook zekerquote:Op woensdag 3 april 2013 19:48 schreef KLTZK het volgende:
Ik heb 450 vrienden, dat is echt fantastisch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |