Hoe deed je het dan hiervoor?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:19 schreef Gezicht het volgende:
Dit meen je niet. Komende 3 weken waarschijnlijk geen internet in m'n studentenhuis omdat mijn huisbaas een verrekte mongol is die nog te dom is om nieuw internet te laten installeren. 3 Weken zonder Simcity overleef ik niet.
de diensten doen nu ook beter hun werk al?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik moet zeggen dat het verkeer het nu wel lekker doet
195k gebruikers, wereldwijd? dat lijkt mij zeer on waarschijnlijk, het is eerder de hoeveelheid spelers per server.. dat is iig logischer..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:43 schreef Jump het volgende:
There are only 195758 registered SimCity players.
Hun JSON staat open zonder encryptie. Je kan ook per user hen friends en regions opvragen
Opmerking: sommige beweren dat de telemetry.simcity.com alle users bevat, maar als je de data op de servers rechtstreeks opvraagt kom je aan andere getallen uit.
Het is van dinsdag geleden dat ik het gespeeld heb (wacht op een iets betere versie), maar heb me ondertussen al goed vermaaktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef Qunix het volgende:
I think SimCity has reached that software event horizon where the shenanigans between the developer/publisher/hackers have become more entertaining than the game itself.
Eens!
ik vermaak mij met beide: zowel de discussies als het spel zelf..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is van dinsdag geleden dat ik het gespeeld heb (wacht op een iets betere versie), maar heb me ondertussen al goed vermaakt
Nee, hij graaft een gat in de grond waarin hij weer verdwijnt. Je unlocked hem ook door veel erts te delven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Sterft gewoon na x aantal seconden vermoed ik?
Vind je het raar als je de afvoerpijpen vlak bij woonwijken plaatstquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:47 schreef cherrycoke het volgende:
kut kut kut riolering "to much germs we're moving"
Het enige wat helpt is boompjes blijven herplanten net zolang tot dat het weg isquote:Op zondag 17 maart 2013 00:11 schreef MrTorture het volgende:
Kun je bodemverontreiniging door riolering ook weer opruimen?
altijd een waterpomp bij je rioolzuivering neerzetten,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:53 schreef Breaker.Faker het volgende:
Nu zit mij stad met water tekort. Op de waterkaartje zag ik weinig water in de grond nog zitten. Dus ik denk ga ik dus water kopen uit een andere stad. Dat gaat niet nog steeds krijg ik tekort heb water gekocht uit 2 steden. Soms is het echt een drama met Simcity. En kan ga je mensen weg en ben je weer failliet.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |