SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
quote:
Hier staat toch eigenlijk dat Johan vandaag niet geïrriteerd was omdat het duidelijk was dat Genee erover zou beginnen, en gister wel omdat hij het toen niet wist. Dan is het toch zo dat Johan geïrriteerd raakt als iemand iets zegt wat hij niet verwacht?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag was het wel duidelijk dat hij er over zou beginnen, gezien hetgeen wat er gisteren is gebeurd.
Wat? Jij bent 13 ofzoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Moet ie doen. Ligt ie meteen plat.
Dikgedrukt is fout. Dat heb ik nergens gezegd, ik heb alleen gezegd waarom hij vandaag niet geïrriteerd was.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
Hier staat toch eigenlijk dat Johan vandaag niet geïrriteerd was omdat het duidelijk was dat Genee erover zou beginnen, en gister wel omdat hij het toen niet wist. Dan is het toch zo dat Johan geïrriteerd raakt als iemand iets zegt wat hij niet verwacht?
Ik kan geen vrouwen tekenen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Escha Tanihatu lijkt nog het minste
Hij schijnt 19 jaar te zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
16, kneus. En ik verwacht aan je postgedrag dat je niet ouder dan 12 bent.
Beetje raar dit uit jouw toetsenbord te lezenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh je bent ook nog eens amateurpsycholoog?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ook zonder dingen letterlijk te benoemen kun je dingen zeggen. Als jij zegt dat hij vandaag niet geïrriteerd was omdat hij wist wat er ging komen impliceer je dat hij gisteren wél geïrriteerd was omdat hij het toen niet zag aankomen. Zeker als jij het verschil tussen vandaag en gister zelf duidt als irritatie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikgedrukt is fout. Dat heb ik nergens gezegd, ik heb alleen gezegd waarom hij vandaag niet geïrriteerd was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt de kerel met trisomie 21quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje raar dit uit jouw toetsenbord te lezen![]()
Jullie zouden een downsyndroom tweeling kunnen zijn man.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Moet ie doen. Ligt ie meteen plat.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Internaat is toch maar tot 18 jaar?
In de spits staan bij een aanvallend weergaloos geweldig team als Spanje waardoor je 50 kansen per wedstrijd in je voeten geschoven krijgt.... tja.... heel knap idd...quote:
En jij 14 toch? Ik begin oud te wordenquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij met je down-obsessie een heel vies mannetje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje raar dit uit jouw toetsenbord te lezen![]()
Jullie zouden een downsyndroom tweeling kunnen zijn man.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet aan het bierzuipen in een smerige keet tussen de koeienquote:
Kan, of je kan ze onjuist concluderen. Zoals jij deed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:31 schreef Ludachrist het volgende:
Ook zonder dingen letterlijk te benoemen kun je dingen zeggen
Ga er ff serieus op inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In de spits staan bij een aanvallend weergaloos geweldig team als Spanje waardoor je 50 kansen per wedstrijd in je voeten geschoven krijgt.... tja.... heel knap idd...
Begrijp me niet verkeerd, het was destijds een uitstekende spits, maar zelfs een Sneijder liep een paar jaar geleden plotseling tegen een aantal doelpunten aan op het WK...
Ik leg gewoon uit waarom ik dingen concludeer. Misschien kun je daarop ingaan, in plaats van zoals Derksen kwaad roepen dat iemand het fout heeft en er niks meer over willen zeggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan, of je kan ze onjuist concluderen. Zoals jij deed.
Omdat VIquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:32 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben je dan niet aan het bierzuipen in een smerige keet tussen de koeien
Wat wil je nou precies weten dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik leg gewoon uit waarom ik dingen concludeer. Misschien kun je daarop ingaan, in plaats van zoals Derksen kwaad roepen dat iemand het fout heeft en er niks meer over willen zeggen.
que?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die er niets van kan, 3 verdedigende middenvelders
Erg zeiksnor inderdaad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij zit het tussen Johan en Wilfred wel snor.
Huh? Je bent niet zoals je hier doet voorkomen? Tyron?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh je bent ook nog eens amateurpsycholoog?![]()
Je weet dat mensen op het internet iedereen kunnen zijn he? Ik zou niet alles zo serieus nemen.
Binnenkort gooit hij een keer een glas water naar Genee als die dan weer begint te trollen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooi momentje zonet, Bossie die de namen van z'n beste vrienden niet meer weet "dinges, eh dingetje"
Ik hoef niks te weten, ik ga slechts in op wat jij zegt. Jij zegt eerst dat het verschil tussen vandaag en gister irritatie was. Vervolgens vraag ik waarom dat verschil er is. Jij zegt dat de irritatie er nu niet is omdat hij nu weet wat Genee gaat zeggen. Dan concludeer ik dat hij gisteren geïrriteerd was omdat hij níet wist wat Genee ging zeggen, maar dat klopt vervolgens weer niet?quote:
VI kan wel een steuntje in de rug gebruiken, vraag me af of daar een filmpje van isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Binnenkort gooit hij een keer een glas water naar Genee als die dan weer begint te trollen.
Je bent wel even bruin als Tan.. Heb je een nieuwe hoogtezon?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef Paxcon het volgende:
Die Tan zou ik ook wel eens mee willen presenteren, hoeft alles ook niet dertig keer over.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik hoef niks te weten, ik ga slechts in op wat jij zegt. Jij zegt eerst dat het verschil tussen vandaag en gister irritatie was. Vervolgens vraag ik waarom dat verschil er is. Jij zegt dat de irritatie er nu niet is omdat hij nu weet wat Genee gaat zeggen. Dan concludeer ik dat hij gisteren geïrriteerd was omdat hij níet wist wat Genee ging zeggen, maar dat klopt vervolgens weer niet?
Zelf vond ik dit filmpje een flinke steun op deze moeilijke dag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI kan wel een steuntje in de rug gebruiken, vraag me af of daar een filmpje van is
Ja, als ik eenmaal in een discussie zit kan ik wel eens geirriteerd reageren op mensen die er niet serieus op in gaan. Sorry.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik hoef niks te weten, ik ga slechts in op wat jij zegt. Jij zegt eerst dat het verschil tussen vandaag en gister irritatie was. Vervolgens vraag ik waarom dat verschil er is. Jij zegt dat de irritatie er nu niet is omdat hij nu weet wat Genee gaat zeggen. Dan concludeer ik dat hij gisteren geïrriteerd was omdat hij níet wist wat Genee ging zeggen, maar dat klopt vervolgens weer niet?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelf vond ik dit filmpje een flinke steun op deze moeilijke dag.
Dat denk ik niet nee, maar ik ben Derksen niet, dus waarom je dit allemaal aan mij vraagt snap ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ben jij Johan zelf ofzoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee, maar ik ben Derksen niet, dus waarom je dit allemaal aan mij vraagt snap ik niet helemaal.
Wat duidelijk is is dat het raar is om er van Genee over te beginnen tijdens een EL-uitzending. Wil je hier een discussie over voeren dan is het noodzakelijk dat beide partijen alle feiten paraat hebben. Daarom kon hij dat beter uitstellen naar vandaag.
Foute, domme beslissing van Genee dus.
Ga je dit filmpje nu 100 keer posten vandaag tot iemand het leuk gaat vinden....?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |