SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tamashii op 15-03-2013 20:23:52 ]I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
bah bahquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:11 schreef Tamashii het volgende:
Ja vooral in de zomer. Overal siroop enzo.
Ow, jij noemt dat siroopquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:11 schreef Tamashii het volgende:
Ja vooral in de zomer. Overal siroop enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Kunnen wel. Wil ik dat....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:21 schreef Viro het volgende:
Tams![]()
Kan je mij bij de weerwolven meet bij OVB zetten?
vergaat de wereldquote:
Dan ga ik nog ff aan mijn pener trekkenquote:
Dan vrij tot morgenochtend half 10.quote:
Party Hardquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan vrij tot morgenochtend half 10.
Okquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tevergeefse moeite. Maar wel lief van je
Hoelaat begint Q?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:29 schreef Viro het volgende:
Vanaaf om 3.30u mijn nest uit want 3de vrije training en kwalificatie![]()
Ahhh bahquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok
Het is een post over een kerel die zich aftrekt er zich dood schrikt omdat er mieren in zijn sperma zitten.
That bang is what will end the worldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan ga ik nog ff aan mijn pener trekken
ending the world with a bang
Nope, dan lig ik nog te slapenquote:
Ik plan mijn weekenden om een F1 weekend. Ik moet en zal alles live zienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nope, dan lig ik nog te slapen![]()
Maar zondag ochtend sta ik er wel voor op![]()
en dan gewoon streamen in kutkwaliteit
hehehequote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik plan mijn weekenden om een F1 weekend. Ik moet en zal alles live zien![]()
Oh thnx voor de reminder, ik slinger mijn tv aan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik denk dat ik met 1 oog ff naar judge dredd ga kijken
Waar is ie?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik denk dat ik met 1 oog ff naar judge dredd ga kijken
Np ... Engel vooral uw reminderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh thnx voor de reminder, ik slinger mijn tv aan.
Veronicaquote:
Ik hockey normaal altijd rond 3 uur, dus dan moet ik het altijd wel downloadenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik plan mijn weekenden om een F1 weekend. Ik moet en zal alles live zien![]()
I am. THE LAW!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Np ... Engel vooral uw reminder
[..]
Veronica
Ik ga hem zien.in de HMHquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zet de tv aan
Fijne avond iedereen
ik wil de bloopers zienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hockey normaal altijd rond 3 uur, dus dan moet ik het altijd wel downloaden
Maar ochtendraces kan ik wel altijd zien
Staat hier ook opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:44 schreef Viro het volgende:
Judge dredd, nostalgie![]()
Straks maar de remake binnen hengelen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zet de tv aan
Fijne avond iedereen
Ik ook niet maar ik geef ze wel een kansquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Staat hier ook op![]()
Remakes ben ik niet zo fan van
Ik ga zeker wel kijken, daar niet van. Maar krijgen we over 25 jaar een remake van LOTR?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik geef ze wel een kans
zappperdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik dacht dat hij van the golden earring was.
Blijkt het een travestiet te zijn
*zapt naar CC
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik dacht dat hij van the golden earring was.
Blijkt het een travestiet te zijn
*zapt naar CC
Dat valt ook wel weer mee, hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zijn zoooo leuk hij mistte ons
Sociaal zijn doe je maar in de kroegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:53 schreef substep het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee, hoor.Ik doe louter een poging tot sociaal zijn.
Wat doen we hier dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sociaal zijn doe je maar in de kroeg
Ouderdom... Dementie....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:16 schreef Viro het volgende:
Eerst raak ik batterij van mijn telefoon kwijt en nu mijn telefoon, whut is dezen?!
Ja en de mijne aan dementie..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:46 schreef substep het volgende:
[..]
Dat is niet iets om mee te spotten. Mijn oma lijdt aan ouderdom.![]()
Hoi jijquote:
Hé mevrouw.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn zoon heeft ook een harlem shake filmpje gemaakt
Ik zag hem en ik moest ook meteen aan jou denkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé mevrouw.
Lees punt 4 eens.
[ afbeelding ]
Ik ben niet gek, dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag hem en ik moest ook meteen aan jou denken
Heb ik ook nooit beweerdquote:
Welterusten schone deernequote:
Liqour: checkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
I'm here to laugh, love fuck and drink liquor![]()
(_(_) (_|_) (_)_)
Eerst douchenquote:
Sterkte!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst douchendan ben ik schoon... thanks gaat vast een lange nacht worden
op een niet leuke manier.... K. heeft last van zijn luchtwegen .. joepie
Fuck: checkquote:
Wij houden ook van je hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterkte!!
[..]
Fuck: check
Love: uhm ja van mn huisdieren
Gelukkig maarquote:
Oh zo fijn!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft hups een koppie thee
Met kaasquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zo fijn!!![]()
* Huppelmuts geeft vers afgebakken pistoletje aan LoLa
Ik wil ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zo fijn!!![]()
* Huppelmuts geeft vers afgebakken pistoletje aan LoLa
Hebbertquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook, ik heb geen zin om naar de bakker te lopen
. Ben blij dat ik eindelijk zit
. Maar wel weeeeeeeekend nu
.
Kan ook lekker zijn toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het wel bij mijn bakkie kwark
Jij moet nog slapen?quote:
Ze moeten gewoon gaan rijdenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:29 schreef Viro het volgende:
Ik moet nog gaan slapen, zit F1 kwalificatie te kijken.
Zoietsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:35 schreef Viro het volgende:
[..]
En veel uitvallers hebben vanwege al het water op de baan?
Ik zal het niet doenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:35 schreef LovelyLady het volgende:
Willen jullie zo vriendelijk zijn om geen uitslagen te posten enzo?
Vooral ALDO heeft daar een handje van"
Ik post geen uitslagenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:35 schreef LovelyLady het volgende:
Willen jullie zo vriendelijk zijn om geen uitslagen te posten enzo?
Vooral ALDO heeft daar een handje van"
Tis al goed Aldoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorry voor de vorige keer Lola
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ZoietsOf dan moeten ze gewoon rustiger rijden
Of ze moeten de Monsoon banden uit de stal halen
[..]
Ik zal het niet doen
Vroeger met de monsoon banden werd er gewoon gereden nu hoorquote:
Een broodje is toch niet zo veel gevraagdquote:
En daarom stream ik het onlinequote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:46 schreef DaMook het volgende:
Belachelijk dat sport1, ik wil niet betalen voor alleen F1.
Die banden heten full wets en geen monsoon bandenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vroeger met de monsoon banden werd er gewoon gereden nu hoorDie trokken wel ff de baan droog
link ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En daarom stream ik het onlineBetere kwaliteit commentaar en Skysport
LUL DAT JE BENT, WAT POSTTE LOLA NET?!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:48 schreef AldoTheApache het volgende:
q2 en q3 gaan morgen pas beginnen
ik heb q1 niet gezien, maar ik gok wetsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Die banden heten full wets en geen monsoon bandenEn waar denk je dat de coureurs op reden net?!
Moppie chillquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:49 schreef Viro het volgende:
[..]
LUL DAT JE BENT, WAT POSTTE LOLA NET?!
scheelt je weer 2 uur kijken naar noppes toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moppie chillhet gaat meer om de race .. kwalificatie merk ik vanzelf wel
![]()
Van de kwalificatie maakt het met niet zo uit om een samenvatting te bekijken eigenlijk...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
scheelt je weer 2 uur kijken naar noppes toch?
Awwwwquote:
Mama's kunnen toch niet ziek wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van de kwalificatie maakt het met niet zo uit om een samenvatting te bekijken eigenlijk...
de race wil ik wel gewoon helemaal zien
Ohjee hups... niet ziekjes worden he?
Welterustenquote:
Jamaar jouw zoon is op zo'n leeftijd dat het wel kan hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mama's kunnen toch niet ziek worden
Hoi jijquote:
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jamaar jouw zoon is op zo'n leeftijd dat het wel kan hoor
Mja je ontkomt er niet aan. Ik zie ze met bosjes om mij heen neervallenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi jij
[..]
Gelukkig wel ja![]()
Maar dan nog, ik wil niet ziek worden
Hoopvol ditquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja je ontkomt er niet aan. Ik zie ze met bosjes om mij heen neervallen
Het leven is goed hoor, ik begin beetje ziekjes te wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:42 schreef rival het volgende:
Hoe is het leven hier?
Iemand nog een ps3 kopen?
Ahhh! Dan moet je in bed blijven!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoopvol dit
[..]
Het leven is goed hoor, ik begin beetje ziekjes te worden![]()
Heb ik geen geld voor joh
Of met kussentje, deken en films op de bankquote:
Je gaat toch geen ps3 kopen als je al een xdoos hebt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoopvol dit
[..]
waarom niet?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je gaat toch geen ps3 kopen als je al een xdoos hebt.
Ik persoonlijk vind PlayStation leukerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mogguh!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Lekker warm bedGeen zin om de kou in te gaan
Ik hou de Xbox nog wel dus mijn mening is duidelijk andersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind PlayStation leuker
Dat magquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou de Xbox nog wel dus mijn mening is duidelijk anders
Oh noesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoopvol dit
[..]
Omdat de concurrent. Je hebt nu gekozen voor partij 1 en nu moet je niet gaan heulen met de vijand.quote:
Heb je cs:s al geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind PlayStation leuker
Mijn zoon heeft gekozen voor de concurrent!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat de concurrent. Je hebt nu gekozen voor partij 1 en nu moet je niet gaan heulen met de vijand.
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogguh!!
Vooral in bed blijven liggen dan
Ik durf hem niet eens te kopen manquote:
Ik maak geen keuze, ik heb ze allemaal gehad.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft gekozen voor de concurrent!!
Nee wacht!! Roy heeft voor mijn huishouden gekozen voor de concurrent omdat hij de xdoos aan mijn zoon had gegeven!
Aha, duidelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik maak geen keuze, ik heb ze allemaal gehad.
En heb de ps3 gehouden vanwege de bluray speler.
Het is wel zo dat als de spellen op beide platforms uitgebracht worden de xbox versie vaak "beter" is.
En er blijft voor mij maar 1 grote liefde in consoleland en dat is de Big N.
Jammer man, beetje met deagle knallen altijd leuk toch.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf hem niet eens te kopen man
Ik zal eens gaan kijken of ik hem ergens kan vindenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer man, beetje met deagle knallen altijd leuk toch.
Uhm!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer man, beetje met deagle knallen altijd leuk toch.
http://www.bol.com/nl/p/counter-strike-source/1004004000024151/quote:Counter-Strike: Source bevat de nieuwste online games van Valve.
Counter-Strike is de meest gespeelde actiegame ter wereld en bestaat uit een mix van
Source!!quote:
Of in mijn geval: hoe snel ben ik dood door een headshotquote:
Altijd te snel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of in mijn geval: hoe snel ben ik dood door een headshot
Zo geweldadigquote:
Sowiesoquote:
You don't like it rough?quote:
Nee ik ben heel vredig en rustig.quote:
Hehehehehhee. Ik ging aaaaaltijd campen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Ik zag het al als een overwinning als ik bleef leven tot het eind van het level, zonder te campen uiteraard
Ik was de clan decoyquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehehehhee. Ik ging aaaaaltijd campen.oke bijna altijd.
Prutserquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehehehhee. Ik ging aaaaaltijd campen.oke bijna altijd.
Hoi. Neuken?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
Counter strike
Wie wil er wat gezelligs met mij doen
Ikkequote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
Counter strike
Wie wil er wat gezelligs met mij doen
Ze heeft het over iets gezelligs pup!!quote:
Oh. Ook goedquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft het over iets gezelligs pup!!
Snel de andere kant op rennen als de bom tikt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Ik zag het al als een overwinning als ik bleef leven tot het eind van het level, zonder te campen uiteraard
Goeden film.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga strakjes Cruel Intentions kijken
I knowquote:
Of er dan pas achter komen dat je niet dat defuse ding hebtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snel de andere kant op rennen als de bom tikt.
Aanwezig zijn of echt werken?quote:
Ik werk al een uur en kwartier.quote:
waar en pics?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
Au hoofdpijn
LoLa ik heb mijn dermal
Och arme jijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeLeren voor het volgende tentamen
![]()
boven mijn borst aan de linker kant. Moet 5 dagen een pleister op. Dus nog geen picsquote:
Redelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zeker nice
Hoe gaat t werk daar?
Deed dat pijn, ik wil ook een dermal, maar durf niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
boven mijn borst aan de linker kant. Moet 5 dagen een pleister op. Dus nog geen pics
Ook een forward helix laten zetten. Een daith kon niet in mijn oor
geen chocomel?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Redelijk.Beetje moe nog, drink nu al cola.
Toe maarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
boven mijn borst aan de linker kant. Moet 5 dagen een pleister op. Dus nog geen pics
Ook een forward helix laten zetten. Een daith kon niet in mijn oor
je voelt een klein prikje en dat is het. Ik heb geen pijn gehad. Maar hij zat wel gelijk goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Deed dat pijn, ik wil ook een dermal, maar durf niet.
gister een actie. Alle dermals en piercings 25 euro.quote:
Ok dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:30 schreef HRF_Makkum het volgende:
Ik moet me voorbereiden voor maandag. Ik ga met stamcellen werken voor mijn studie, hierbij moet ik een embryo dood maken (op de naam van watenschap). Wat voor embryo, dat ga ik niet vertellenik zou wel pics willen sturen coor de liefhebbers, uiteraard na maandag.
Bachelor student, Biotechnologie
zo mijn forward helix deed wel pijn jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook en mijn conch deed minder zeer dan mijn helix
Kost een dermal werkelijk 75 euro?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gister een actie. Alle dermals en piercings 25 euro.
Dus je kon eigenlijk 3 dermals laten zetten voor de prijs van 1
Heb wel 2,5 uur gewacht
Ooooh, nee ik heb een lage pijngrens.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je voelt een klein prikje en dat is het. Ik heb geen pijn gehad. Maar hij zat wel gelijk goed.
Moet wel zeggen dat ik wel een hoge pijngrens heb.
80 euro ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kost een dermal werkelijk 75 euro?wat een dure shop
ik wil de prik omschrijven, maar weet niet hoequote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooh, nee ik heb een lage pijngrens.Ik wil het wel echt graag,boven mijn sleutelbeen, maar vraag me af hoe handig dat is...
yayquote:
Mja als je een vaste shop hebt wel. Ik weet dat de shop van Ben Saunders belachelijk duur is, terwijl ik bij mijn vaste shop bijna de helft goedkoper uit ben. En net zo hyygienisch en de nazorg is ook prima..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
80 euro ja.
Zijn ze bij andere shops goedkoper?
Ik laat mijn piercings alleen daar zetten, vertrouwd
quote:
hehehe, jaja. Grote bek hoor.quote:
Oh wauw, ohjee dat wordt wat dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil de prik omschrijven, maar weet niet hoe
Maar je voelt echt alleen een prikje, zelfs het plaatje onder je huid zetten voel je niet.
Ik zet 100 keer liever een dermal dan een piercingqua pijn dan
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:05 schreef Tamashii het volgende:
Ik krijg dan weer niet zo snel blauwe plekken.
blufquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:05 schreef Tamashii het volgende:
Ik krijg dan weer niet zo snel blauwe plekken.
Ik krijg juist sneller blauwe plekken op de plekken waar ik wel vet heb.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
Lang leve mijn vetlaag
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat werktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik krijg juist sneller blauwe plekken op de plekken waar ik wel vet heb.
ik heb hier anders nog wel een pingpongbatje liggenquote:
Ga je wel winnen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Laat ik me maar eens gaan aankleden
Ik moet zo voetballen (met een kater) Jaja eigen schuld
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb hier anders nog wel een pingpongbatje liggen
Hahahahahaha!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb hier anders nog wel een pingpongbatje liggen
Ja je bent wel heel grappig!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 zelfs, dus hier kan gepingponged worden
[..]
ik weet niet waar jij aan dacht, maar ik dacht gewoon aan een potje pingpongquote:
Afvallen danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik voel me alsof ik 80 kilo weeg ofzo
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik voel me alsof ik 80 kilo weeg ofzo
quote:
Ga jij ook naar de klote vanavond?quote:
Met jouw ballen? Die stuiteren vast niet zo goed!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij aan dacht, maar ik dacht gewoon aan een potje pingpong
Kind is toch niet te redden johquote:
Kapotte weegschaal aanschaffenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoe moet je voor je gevoel afvallen, zonder dat in werkelijkheid te doen
Misschien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij ook naar de klote vanavond?
[..]
Met jouw ballen? Die stuiteren vast niet zo goed!
poepenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoe moet je voor je gevoel afvallen, zonder dat in werkelijkheid te doen
Alleen een lobotomie kan haar nog reddenquote:
ff gegoogledquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen een lobotomie kan haar nog redden
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen een lobotomie kan haar nog redden
Mooi ditquote:
Hij kraamt niet zoveel onzin uit als jij!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wil je ook?
Heb je tentamen al gehad vandaag?
Op zaterdag tentamen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wil je ook?
Ja watquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wil je ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |