meh alleen nog maar lonerism, moet heel veel muziek nog luisteren atm. heb van de week een hele shitload gedownloadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pitchfork deed mij bekeren. Heb je zowel Innerspeaker als Lonerism beluisterd? Ik vind Innerspeaker makkelijker, maar Lonerism beter.
heuj ik ga ook naar lowlandsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga ik zien op Lowlands
Deze is ook
Ik heb ook nog een lijstje met wat albums.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meh alleen nog maar lonerism, moet heel veel muziek nog luisteren atm. heb van de week een hele shitload gedownload
[..]
heuj ik ga ook naar lowlandsen pinkpop.
luister zo even!
for emma van bon iver is een toppertjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een lijstje met wat albums.
Interpol - Turn On The Bright Lights
The White Stripes - Elephant
Bon Iver - For Emma..
R.E.M. - Murmur
Flaming Lips - The Soft Bulletin
Guns 'n Roses - Appetite For Destruction
The Cure - Disintegration
Talking Heads - Remain In Light
Television - Marquee Moon
Trollscience weet. Ken je The Antlers - Hospice?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
for emma van bon iver is een toppertje
oh echt? kan je wel horen opzich.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zitten een paar bandleden van Tame Impala ook in die band
The Antlers is best wel overrated, enige goede nummer is 'two',quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Trollscience weet. Ken je The Antlers - Hospice?
the antlers stond heel lang op mn lijstje maar nooit de moeite genomen om te luisterenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Trollscience weet. Ken je The Antlers - Hospice?
Je snapt er niks van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
The Antlers is best wel overrated, enige goede nummer is 'two',
Wel waard om gepost te worden:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
The Antlers is best wel overrated, enige goede nummer is 'two',
ah oke, jah ook welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja hoor, zometeen naar verjaardag van een vriend, eindelijk weekend enzo blabla, me jou ooK?
Iedereen die niet jouw mening heeft snapt niets van muziek *noteertquote:
Ik had westquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oi zit hier met een handgerold jps'je, wat rook je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |