SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Veel plezierquote:
truequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen wat je leuk vindt!
heb ik nietquote:
3x draaien aan de pepermolen, 2x aan de chili kruiden, 1 flupsel italiaanse kruiden en 2 knikjes zoutquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja oke, maar daar kan je zelf ook nog wat aan frutsen
Liever een gezellig drankorgel dan een sufkut die niets in huis heeft toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiefzusje appte de vraag welke drank ik in huis heb. Dus ik maak een foto van mn drankkast, die dankzij FOK! te goed gevuld is natuurlijk, en meteen word ik voor drankorgel uitgemaakt![]()
Bedankt he!!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiefzusje appte de vraag welke drank ik in huis heb. Dus ik maak een foto van mn drankkast, die dankzij FOK! te goed gevuld is natuurlijk, en meteen word ik voor drankorgel uitgemaakt![]()
Bedankt he!!
En zelf drink je er haast niks vanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Bedankt he!!
Ik lust het allemaal niet eensquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Liever een gezellig drankorgel dan een sufkut die niets in huis heeft toch?
Gaat,, is ook heel moeilijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
OOoow, hoe gaat het stoppen met roken?
Dat is echt heel moeilijk!
???quote:
Duidelijk iemand die nooit echt verslaafd is geweest,,quote:
Maakt niet uit, je bent wel een gezellige gastvrouw als je het hebt om aan te biedenquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent wel een gezellige gastvrouw als je het hebt om aan te bieden
Dibs op de tequila achterin het midden met dat kekke hoedjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanbieden kan ik wel
Naja soms nog een sidesalade erbijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
3x draaien aan de pepermolen, 2x aan de chili kruiden, 1 flupsel italiaanse kruiden en 2 knikjes zout
Van m'n 11 tot m'n 20e gerookt als een ketter, stak de ene met de ander aanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaat,, is ook heel moeilijk
[..]
???
[..]
Duidelijk iemand die nooit echt verslaafd is geweest,,
Als er iets gemaakt is om je voor je gehele leven verslaafd te maken dan is het een sigaret.
Stoppen met heroine is makkelijker dan stoppen met roken. Het stelt aanzienlijk meer voor dan de rest van de verslavingen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Bedankt he!!
ik eet geen salade, ik ben geen konijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naja soms nog een sidesalade erbij
jumjumjum... ik wil bij de buren eten
yeah ik heb gelukkig nog drankquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Liever een gezellig drankorgel dan een sufkut die niets in huis heeft toch?
zout citroen erbijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dibs op de tequila achterin het midden met dat kekke hoedje
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van m'n 11 tot m'n 20e gerookt als een ketter, stak de ene met de ander aan![]()
In Mei 10 jaar gestopt
Duffquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanbieden kan ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |