Snel verwijderen. Die kast maakt je wel ongemakkelijk he?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja wat dan? Ik zie het niet op mijn blog staan namelijk
Ik loop buiten op een groen weideveld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snel verwijderen. Die kast maakt je wel ongemakkelijk he?
ik snap er niks meer vanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]godverdomme dit wordt absurder met de minuut
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
rustig maarik wou alleen laten weten dat jordy er voor een fokker zeker niet slecht uit ziet goede photoshopskills heeft
Tja, onzekere jochies verwijderen het weer natuurlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja wat dan? Ik zie het niet op mijn blog staan namelijk
Zoals je misschien al eerder merkte OF, kreeg je geen reactie de eerste keer. dus niemand geeft een neuk.quote:
nee 2 statiegeld flessen kk mongolen pakken het van me fiets af (quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is je hart gestolen in de discotheek?
Volgens mij heb ik jou gerfrienzoned hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je niet keihard door iemand gefriendzoned werd zou je nu ook een FOK!ster daten.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is je hart gestolen in de discotheek?
Wat verwijder ik dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tja, onzekere jochies verwijderen het weer natuurlijk
heb ik iets aan jou gevraagdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals je misschien al eerder merkte OF, kreeg je geen reactie de eerste keer. dus niemand geeft een neuk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |