Snel verwijderen. Die kast maakt je wel ongemakkelijk he?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja wat dan? Ik zie het niet op mijn blog staan namelijk
Ik loop buiten op een groen weideveld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snel verwijderen. Die kast maakt je wel ongemakkelijk he?
ik snap er niks meer vanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]godverdomme dit wordt absurder met de minuut
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
rustig maarik wou alleen laten weten dat jordy er voor een fokker zeker niet slecht uit ziet goede photoshopskills heeft
Tja, onzekere jochies verwijderen het weer natuurlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja wat dan? Ik zie het niet op mijn blog staan namelijk
Zoals je misschien al eerder merkte OF, kreeg je geen reactie de eerste keer. dus niemand geeft een neuk.quote:
nee 2 statiegeld flessen kk mongolen pakken het van me fiets af (quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is je hart gestolen in de discotheek?
Volgens mij heb ik jou gerfrienzoned hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je niet keihard door iemand gefriendzoned werd zou je nu ook een FOK!ster daten.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is je hart gestolen in de discotheek?
Wat verwijder ik dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tja, onzekere jochies verwijderen het weer natuurlijk
heb ik iets aan jou gevraagdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals je misschien al eerder merkte OF, kreeg je geen reactie de eerste keer. dus niemand geeft een neuk.
quote:
Volgens mij friendzonede ik jou eerstquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou gerfrienzoned hoor
wanneer trouwen? Gr.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
rustig maarik wou alleen laten weten dat jordy er voor een fokker zeker niet slecht uit ziet
wajooquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee 2 statiegeld flessen kk mongolen pakken het van me fiets af ()
heavyquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee 2 statiegeld flessen kk mongolen pakken het van me fiets af ()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals je misschien al eerder merkte OF, kreeg je geen reactie de eerste keer. dus niemand geeft een neuk.
Iedereen met een relatie wordt door mij keihard gefriendzoned en gaat er automatisch uit wanneer die relatie is afgelopen. Je was dus al gefriendzoned voor ik je kendequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Volgens mij friendzonede ik jou eerstik had al een relatie.
14-jarig nsb'ertje, jij gaat het maken in de criminaliteitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik heb ze aangegven bij de wijkagenten en ze zijn opgepakt
ik wil dat niet eensquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
14-jarig nsb'ertje, jij gaat het maken in de criminaliteit
kendrickquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:53 schreef Trollscience het volgende:
Omgevallenflat is een good kid in een m.A.A.d city
3/10 voor de moeite.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
wat
[ afbeelding ]
stop
ja tochquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
iemand die m'n posts waardeert![]()
Thanks
ja een klein beetje maarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je had je hele leven toch verpest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |