dat denk ik dus ook altijdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik weet niet
op sommige foto's denk ik 'omygood asdfghj'
en dan is het 'meh'
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
is jordy gay
voordat ik een date verzoek ga doen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
is jordy gay
voordat ik een date verzoek ga doen
Niet hatenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wilt een FOK!ker gaan daten?
bij vrouwen is het altijd zo dat alle leuke jongens homo is en bij mij is het zo dat alle leuke jongens hetero zijn, dit is de wereld waar we in leven anno 2013quote:
hahaha ik lach me ook kapotquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:43 schreef Taexon het volgende:
Prom staat hier vlak voor mijn huis voor een brug die openstaat
Stiekem vind ik dit grappig
Mensen die dat niet doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wilt een FOK!ker gaan daten?
dus hij is gayquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bij vrouwen is het altijd zo dat alle leuke jongens homo is en bij mij is het zo dat alle leuke jongens hetero zijn, dit is de wereld waar we in leven anno 2013
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeps.. SpaceInvaders![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bij vrouwen is het altijd zo dat alle leuke jongens homo is en bij mij is het zo dat alle leuke jongens hetero zijn, dit is de wereld waar we in leven anno 2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |