SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Studeur
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Studeur:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Mooie TT.
FiPo.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Wie kwam er met het idee xDquote:
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ben nu lege sigarettenhulzen aan t vullen met zo'n hulzenstopper. Als je er wat wiet bij doet en een goede strakke sigaret schiet is dat prima te roken. Wel even de filter vervangen voor een grote tip natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Of zo'n "undercover joint" waarbij je een sigaret uitholt. Dat brandt echt ziekelijk snel.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Mooi. Ben alleen bang dat inderdaad het vloeitje sneller brand dan de hasj en dus bijna alle hasj weg tik tussen de as.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
zie geen reden waarom dat niet zou kunnenDit -- Parkiet is mijn papa
Zeer belangrijk. De filter houdt een heleboel thc vast. zonder replacement ervan kun je beter je wiet aan je hond geven. Dan spaced er tenmiste nog iemand.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ben nu lege sigarettenhulzen aan t vullen met zo'n hulzenstopper. Als je er wat wiet bij doet en een goede strakke sigaret schiet is dat prima te roken. Wel even de filter vervangen voor een grote tip natuurlijk.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
*fluit* niet ik hoor.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Hehe.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zoiets kan je maar beter niet toegeven.Ach ik heb wel gekkere dingen gerookt.
Een alternatief waar ik wel heel trots op ben, vanwege de vernuft is een stukje uit de bijbel gebruiken en zelf een plakrand maken met een beetje honing. Smaakt nog lekker ook.Daar ligt het dan waarschijnlijk aan. Ik heb 'm niet geschoten, maar gewoon een normale sigaret gebruikt, zal dus wel wat losser zijn geweest.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ben nu lege sigarettenhulzen aan t vullen met zo'n hulzenstopper. Als je er wat wiet bij doet en een goede strakke sigaret schiet is dat prima te roken. Wel even de filter vervangen voor een grote tip natuurlijk.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Jow! Vandaag ben ik eens nuchter, maar dat kan ik niet van m'n 'kater' zeggen
Net terug van de dierenarts, beestje is nu klootloos![]()
![]()
Shit... kom er net achter dat ik ook geen tipje meer heb... dit word echt de meest mishandelde joint ooit.Dit -- Parkiet is mijn papa
Is dat jouw kat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Mano_ het volgende:
Net terug van de dierenarts, beestje is nu klootloos
Dit -- Parkiet is mijn papa
tip is het minste probleemquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:54 schreef Unscrewed het volgende:
Shit... kom er net achter dat ik ook geen tipje meer heb... dit word echt de meest mishandelde joint ooit.
Kun je zon beetje overal van maken.. Kranten en post-its zijn geen aanrader kan ik je vertellen
Zo maar eens de sneeuw in met een jointje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hahahahhaa... zo liep die van ons ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Mano_ het volgende:
Net terug van de dierenarts, beestje is nu klootloosLeek alsof ie gezopen had
Succes en laat het smaken zou ik zeggenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo maar eens de sneeuw in met een jointje.
Ik smoke graag buiten maar zit niet graag andere mensen in de weg dit weer biedt dan wel uitkomst.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nog 3 minuten![]()
dan WEEEKEEEENNDDDD!!!!![]()
![]()
![]()
Smakelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo maar eens de sneeuw in met een jointje.![]()
De sneeuw is hier gelukkig al weer weg.![]()
Tip is echt makkelijk inderdaad. Het beste is als je een treinkaartje hebt, dat lijkt echt gemaakt om als alternatief tippie te dienen. Ik heb samen met een maatje van me trouwens besloten dat dit de volgorde is van wat echt belangrijk is voor een joint:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef Olment het volgende:
[..]
tip is het minste probleem
Kun je zon beetje overal van maken.. Kranten en post-its zijn geen aanrader kan ik je vertellen
Wiet spreekt voor zich.
Lange vloei want er zijn wel alternatieven, maar over het algemeen zijn ze gewoon niet zo goed als lange vloei.
Sigaretten kan je nog best makkelijk bietsen en in het ergste geval rook je gewoon puur
Tip want alles is tip.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Treinkaartjes zijn idd ideaal ervoor. Volgens mij (al niet 100% sure) kunnen bioscoop kaartjes er ook wat van..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Tip is echt makkelijk inderdaad. Het beste is als je een treinkaartje hebt, dat lijkt echt gemaakt om als alternatief tippie te dienen. Ik heb samen met een maatje van me trouwens besloten dat dit de volgorde is van wat echt belangrijk is voor een joint:
Wiet spreekt voor zich.
Lange vloei want er zijn wel alternatieven, maar over het algemeen zijn ze gewoon niet zo goed als lange vloei.
Sigaretten kan je nog best makkelijk bietsen en in het ergste geval rook je gewoon puur
Tip want alles is tip.
En ik sluit me helemaal aan op je lijstje
Perfecte volgorde
Post-itsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef Olment het volgende:
[..]
tip is het minste probleem
Ik dacht eigenlijk aan dat dikke foto papier of A4 papier dubbel vouwen, op maat knippen en dan rollen.Aww.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
JupArm ding helemaal maf van de narcose nog, kan nog geen meter lopen zonder om te kiepen
![]()
![]()
Tippies van treinkaartjes, het enige waar de NS nuttig voor is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Treinkaartjes zijn idd ideaal ervoor. Volgens mij (al niet 100% sure) kunnen bioscoop kaartjes er ook wat van..
Perfecte volgordeHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
1. Heb ik niet. (Heb Hasj, hehe)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Tip is echt makkelijk inderdaad. Het beste is als je een treinkaartje hebt, dat lijkt echt gemaakt om als alternatief tippie te dienen. Ik heb samen met een maatje van me trouwens besloten dat dit de volgorde is van wat echt belangrijk is voor een joint:
Wiet spreekt voor zich.
Tip want alles is tip.
2. Heb ik niet.
3. Heb ik niet.
Dit word niks
Treinkaartjes kunnen toch ook niet aanfikken? Tenminste niet als je een aansteker aan de onder/boven -kant houd, zijkant nooit getest.Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat zou ook best goed kunnen werken inderdaad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Treinkaartjes zijn idd ideaal ervoor. Volgens mij (al niet 100% sure) kunnen bioscoop kaartjes er ook wat van..
Perfecte volgordeHeb je een rietje, muntgeld en een glas? Dan kan je een stukje hasj op het muntje leggen, verwarmen met je aansteker, glas eroverheen, beetje ronddraaien en laten vullen met rook en dat met het rietje eronder vandaan zuigen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
1. Heb ik niet. (Heb Hasj, hehe)
2. Heb ik niet.
3. Heb ik niet.
Dit word niks
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat zou ook best goed kunnen werken inderdaad.
[..]
Heb je een rietje, muntgeld en een glas? Dan kan je een stukje hasj op het muntje leggen, verwarmen met je aansteker, glas eroverheen, beetje ronddraaien en laten vullen met rook en dat met het rietje eronder vandaan zuigen.![]()
![]()
Je moet wel eerst stoned zijn om zo'n oplossing te bedenken natuurlijk....![]()
Verder..
Dit word een fijn weekend:
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Dat is eigenlijk echt een geniaal idee... dankjewel! Vanavond ga ik dat zeker proberen!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat zou ook best goed kunnen werken inderdaad.
[..]
Heb je een rietje, muntgeld en een glas? Dan kan je een stukje hasj op het muntje leggen, verwarmen met je aansteker, glas eroverheen, beetje ronddraaien en laten vullen met rook en dat met het rietje eronder vandaan zuigen.Dit -- Parkiet is mijn papa
wejooquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
![]()
Verder..
[ link | afbeelding ]
Da's fokking veel, in grammen?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Net 22 peukjes geschoten van een pot tabak van 5 euro (5 gram) Heb nog ongeveer 1/3e over en mn xl pakje lucky strike van 6,50 zit weer vol. Ik blijf lekker mn eigen peuken schieten
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Geen idee.... als het op is moet ik weer nieuwe maken...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
wejoo
Da's fokking veel, in grammen?
Goeie business.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef Studeur het volgende:
Net 22 peukjes geschoten van een pot tabak van 5 euro (5 gram) Heb nog ongeveer 1/3e over en mn xl pakje lucky strike van 6,50 zit weer vol. Ik blijf lekker mn eigen peuken schietenWow! Is het goed als ik even langs kom?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
![]()
Verder..
[ link | afbeelding ]
ow je maakt zelf hash? van plantenresten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Geen idee.... als het op is moet ik weer nieuwe maken...Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja best inventief he.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
![]()
Verder..
[ link | afbeelding ]Heb ik niet zelf bedacht trouwens.
En dat ziet er heerlijk uit hoor. Zelf moet ik zo ook maar eens naar de winkel gaan en het weekend gaan vieren.
Door jullie krijg ik trouwens ook een lichte zin in hasj, alleen eigenlijk vind ik de high van wiet lekkerder.Graag gedaan, succes ermee nog.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk echt een geniaal idee... dankjewel! Vanavond ga ik dat zeker proberen!
Het zelf leren is makkelijk en veel handiger...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Goeie business.
[..]
Wow! Is het goed als ik even langs kom?
Idd... dit is nog van een restje (200 gr ongeveer) knipafval van de buitenplantjes...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
ow je maakt zelf hash? van plantenresten?One good thing about music:
Aan de onderkant houden maakt het kaartje zwart aan de boven kant (waar je prijs enzo staat)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:08 schreef Unscrewed het volgende:
Treinkaartjes kunnen toch ook niet aanfikken? Tenminste niet als je een aansteker aan de onder/boven -kant houd, zijkant nooit getest.
Via de bovenkant gebeurt er niks met de onderkant (wordt dus niet zwart)
en via de zijkant fikt die helemaal weg ;PHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Wel eens geprobeerd maar denk dat ik ergens fout deedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:09 schreef Piye het volgende:
Heb je een rietje, muntgeld en een glas? Dan kan je een stukje hasj op het muntje leggen, verwarmen met je aansteker, glas eroverheen, beetje ronddraaien en laten vullen met rook en dat met het rietje eronder vandaan zuigen.die shit begon te stinken als
![]()
en het smaakte nog erger
![]()
Had de hasj op een naaldje geprikt dat wel (raade iemand me aan).
Weet niet of met het muntje anders wordt maar wacht graag de reactie af
Krijg net een mailtje dat de aanwezigheidsplicht voor de rest van mn studie vervalt. Vakantie
Tering he... En ik maar blij zijn dat het weekend isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:56 schreef Studeur het volgende:
Krijg net een mailtje dat de aanwezigheidsplicht voor de rest van mn studie vervalt. Vakantie
Nu klopt je naam alleen niet meer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:56 schreef Studeur het volgende:
Misschien dat het naaldje zelf smolt? Ik zou niet kunnen zeggen waar het aan heeft gelegen, zelf heb ik deze methode wel met succes toegepast.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd maar denk dat ik ergens fout deeddie shit begon te stinken als
![]()
en het smaakte nog erger
![]()
Had de hasj op een naaldje geprikt dat wel (raade iemand me aan).
Weet niet of met het muntje anders wordt maar wacht graag de reactie afIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Moet nog steeds tentamens maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nu klopt je naam alleen niet meer.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Leren hoe je hasj maakt...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:56 schreef Studeur het volgende:
Krijg net een mailtje dat de aanwezigheidsplicht voor de rest van mn studie vervalt. Vakantie![]()
Of Snowballed zijn eigen gemaakte hasj helpen oprokenquote:
Hoefde al maar 1 keer per week naar de universiteit maar nu moet ik toch echt iets gaan bedenken om mijn tijd op te vullen, misschien is dit een goede suggestie.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
In ruil voor een mooie cnc mal, om te persen, is er veel mogelijk..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:03 schreef Olment het volgende:
[..]
Of Snowballed zijn eigen gemaakte hasj helpen oproken
(nu is het zo'n gehannes)One good thing about music:
je moet wel wat moeite erin stoppen om hasj te krijgen hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
In ruil voor een mooie cnc mal, om te persen, is er veel mogelijk..
(nu is het zo'n gehannes)
Het is een hoop pokkewerk idd, en als ik dat kan verminderen zou dat erg mooi zijn...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:11 schreef Olment het volgende:
[..]
je moet wel wat moeite erin stoppen om hasj te krijgen he
(heb wel een pers, maar geen mal...)One good thing about music:
Gebruik je het alleen voor eigen gebruik of sell je je hasj ook?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het is een hoop pokkewerk idd, en als ik dat kan verminderen zou dat erg mooi zijn...
(heb wel een pers, maar geen mal...)
Want als je het verkoopt zou die mal een investering kunnen zijn.. voor eigen gebruik is het een overweging qua prijs van die mal en het werk wat je er aan hebt. (heb van geen benul van beide)
Nee ik verkoop niet... (enkel praatjes over hoe je het zelf kunt doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Gebruik je het alleen voor eigen gebruik of sell je je hasj ook?
Want als je het verkoopt zou die mal een investering kunnen zijn.. voor eigen gebruik is het een overweging qua prijs van die mal en het werk wat je er aan hebt. (heb van geen benul van beide)
)
Een prijs voor een goede mal weegt niet op tegen het werk, maar een stukje frezen, kan iemand best stoned maken...
Snap de kant waar je heen wiltquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee ik verkoop niet... (enkel praatjes over hoe je het zelf kunt doen)
Een prijs voor een goede mal weegt niet op tegen het werk, maar een stukje frezen, kan iemand best stoned maken...Ben zelf alleen niet zo'n frees talent
Same song and dance!.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zit ik de lokale nieuwszender te kijken, komt er een wijf in beeld zegt mn moeder opeens "hee dat was vroeger m'n cokedealer"
Altijd leuke situaties met een moeder die alles van drugs weet (inmiddels 30 jaar clean)
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk echt een geniaal idee... dankjewel! Vanavond ga ik dat zeker proberen!
Je kunt ook je eigen bong fixen van n plastic fles een ijzeren/glazen buisje en aluminium folie.Lol whut?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:44 schreef Studeur het volgende:
Zit ik de lokale nieuwszender te kijken, komt er een wijf in beeld zegt mn moeder opeens "hee dat was vroeger m'n cokedealer"
Altijd leuke situaties met een moeder die alles van drugs weet (inmiddels 30 jaar clean)
Give a stoner some weed and nothing to smoke it with and they suddenly become an enginer![]()
edit dan! snel, voordat iemand het ziet!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef Serpenthax het volgende:
faal. heb in de quote zitten typen...Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Te laat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:50 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
[..]
Lol whut?
Give a stoner some weed and nothing to smoke it with and they suddenly become an enginer
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Na te veel moeite.. Als je een bong fixt moet je wel opletten dat je geen plastic buisje pakt want die shit smelt en is facking smerig.![]()
Bier halen. Toch maar een kilometer verder fietsen om de geweldige aanbieding van een kratje amstel voor 8 euro bij de AH te halen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ga met de autoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:55 schreef Studeur het volgende:
Bier halen. Toch maar een kilometer verder fietsen om de geweldige aanbieding van een kratje amstel voor 8 euro bij de AH te halen.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Dit dusquote:Fietsen met die kou en sneeuw
Lol true datquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:50 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
[..]
Lol whut?
Give a stoner some weed and nothing to smoke it with and they suddenly become an enginerDit -- Parkiet is mijn papa
I knowquote:
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Slim, eerst vol de fik erin en dan een beetje rook opvangen, zonde van de hash!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:17 schreef Unscrewed het volgende:
Hey kijk eens aan.
Vond ik net op YouTube.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:44 schreef Studeur het volgende:
Wat cool.
Zolang ze clean blijft uiteraard
![]()
![]()
Ze weet mij altijd van de nodige adviezen te voorzien als ik een pilletje ga nemenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]Wat cool.
Zolang ze clean blijft uiteraard
![]()
"Wel genoeg water drinken heh? En niet combineren met alcohol!" en als ik dan thuis kom met mn strakke kop en ze net wakker is gaat ze me knuffels geven en zeggen dat ze van me houdt enzo
Ik kan me er niets bij voorstellen, maar klinkt wel heel tof.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ze weet mij altijd van de nodige adviezen te voorzien als ik een pilletje ga nemen![]()
"Wel genoeg water drinken heh? En niet combineren met alcohol!" en als ik dan thuis kom met mn strakke kop en ze net wakker is gaat ze me knuffels geven en zeggen dat ze van me houdt enzoWel een beetje wazig
![]()
![]()
bazenmoederquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ze weet mij altijd van de nodige adviezen te voorzien als ik een pilletje ga nemen![]()
"Wel genoeg water drinken heh? En niet combineren met alcohol!" en als ik dan thuis kom met mn strakke kop en ze net wakker is gaat ze me knuffels geven en zeggen dat ze van me houdt enzomijne gebruikte ook weleens speed en coke enzo maar nooit pilletjes en die mikmak. toch kom ik liever niet strak thuis
![]()
![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, ik kan het ook niet anders maken
Neem genoeg te smoken mee zouk zeggen
ja 1 grammetje heb ik nog ^^quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Neem genoeg te smoken mee zouk zeggen![]()
Mooi gezegd... waar gaat het over?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:42 schreef GekkePoes het volgende:
Beter een kleintje die steigert , dan een grote die weigertDit -- Parkiet is mijn papa
volgens mij zat ik in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mooi gezegd... waar gaat het over?![]()
🐱![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
volgens mij zat ik in het verkeerde topic![]()
![]()
Kom op mensen, wakker worden! Het is misschien wel weekend, maar dat betekent niet dat je mag uitslapen.
quote:_________________!
ik moet zo nog werken..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:32 schreef Unscrewed het volgende:
Kom op mensen, wakker worden! Het is misschien wel weekend, maar dat betekent niet dat je mag uitslapen.
Fml![]()
Ouch.. wat voor werk doe je?quote:
Wat een topavond gehad.
Eerste vrijdagavond in zeker 15 weken waar ik maar 2 biertjes op had en verder niets.![]()
![]()
En dat is een topavond dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:09 schreef Murdera het volgende:
Wat een topavond gehad.
Eerste vrijdagavond in zeker 15 weken waar ik maar 2 biertjes op had en verder niets.
Wats met jou, uitslapen MOET in het weekend.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:32 schreef Unscrewed het volgende:
Kom op mensen, wakker worden! Het is misschien wel weekend, maar dat betekent niet dat je mag uitslapen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Nacht dienst gehad, kost me een vrijdag maar nu heb ik maandag vrij. Dus ik ga zondag lekker doorMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Je hebt de d en de p omgedraaidquote:
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Er ligt hier een kneiterdikke voorgedraaide hashjoint van 5 euro voor m'n neus. Gister gehaald na het uitgaan maar toen ik thuis kwam besloot ik dat ik te dronken was om nog te gaan blowen want alles draaide. Toen maar naar bed gegaan, en nu heb ik dus een joint. Geen behoefte om hem op te roken eigenlijk maar straks misschien een paar hijsjes.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wallah, wats met jou meisje?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wats met jou, uitslapen MOET in het weekend.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik denk dan dat ik alsnog die joint wel kan roken. Alles gaat dan nog harder draaien en meestal eindig ik dan boven een wc...
Afgelopen donderdag een dik glow in de dark feest gehad. alleen jammer dak zoveel gezopen had dat ik er niks meer van weet.![]()
lol 2:15-2:35quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
iemand hier zin in een lekkere screamer?
Heerlijk voor mee te beginnen als je nog niet zo skaffa bent
Weer even mn pakje volgeschoten, pot is nu leeg. Resultaat: 37 sigaretten uit een pot van 5 euro Marlboro (35 gram). Ongeveer 2 keer zo goedkoop dus
maar roken ze ook een beetje? Ik vind die dingen over het algemeen zo kutquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:40 schreef Studeur het volgende:
Weer even mn pakje volgeschoten, pot is nu leeg. Resultaat: 37 sigaretten uit een pot van 5 euro Marlboro (35 gram). Ongeveer 2 keer zo goedkoop dus![]()
![]()
Ik heb al een week niet gesmokedWel eindelijk weekend godverdomme
Heb je ook net pas weekend?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb al een week niet gesmokedWel eindelijk weekend godverdomme
![]()
Peace in the mind is the only way to face this bomber
Peace in the mind's gotta wake you up, gotta face this better
Peace in the mind is the only way to discover, you're a
Murdera, murdera
Peace, peace in the mind you will find yourself and feel what love is
Peace in the mind gotta free yourself but I guess you'd know that
Peace in the mind is the only way to discover you're a
Murdera, murdera
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
Peace in the mind is the only way to face this bomber
Peace in the mind's gotta wake you up, gotta face this better
Peace in the mind is the only way to discover, you're a
Murdera, murdera
Peace, peace in the mind you will find yourself and feel what love is
Peace in the mind gotta free yourself but I guess you'd know that
Peace in the mind is the only way to discover you're a
Murdera, murdera
![]()
![]()
![]()
Prima te roken, ik merk geen verschil met normale sigaretten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar roken ze ook een beetje? Ik vind die dingen over het algemeen zo kutHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Als je ze goed schiet dan zijn ze prima. Helaas is dit recht niet voor veel mensen weggelegd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
Prima te roken, ik merk geen verschil met normale sigaretten.
Vriendin van me schoot ze ook zelf,, kon er geen zak van,, was ook niet te roken..
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
Prima te roken, ik merk geen verschil met normale sigaretten.dan moet je ze wel heel goed schieten.
Echt hetzelde als roken heb ik nog nooit gezien.![]()
Chimi's hosselen gaat niet door noh?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen die zeggen dat ze je bellen en niet bellenMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Zoals het er nu uit ziet nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Chimi's hosselen gaat niet door noh?![]()
![]()
Je weet het, links en rechts laten je nooit in de steek.quote:
Ik had er zo'n zin inquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je weet het, links en rechts laten je nooit in de steek.![]()
Mocht ik onder het blowen sterven,
mocht ik onder het blowen vergaan,
laat men dan op mijn grafsteen zetten:
Ik ben te stoned om op te staan.Je weet het niet?!![]()
ikquote:![]()
![]()
Ik weet niet precies waar het over gaat hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat een baas deze, 17 jaar oud pas. Ik wacht op 23u want dan komt mijn held. (no homo)![]()
![]()
Die jongen die net draaide. Nu zenden ze DJ Chuckie uit, maar dat is een flapdrol want die schreeuwt alleen maar door de muziek heen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar het over gaat hoor![]()
jaaaaaaaaaaaaablowenlekkertijdvoorOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
En daarna masturberend in slaap vallenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Echt, mijn zaad moet Dientjes neusgat in.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2013 03:11 schreef Ugjerke het volgende:
Echt, mijn zaad moet Dientjes neusgat in.
Hey ik drink nooitwie ben jij
![]()
Die naam, perfect nu. Ik lig daadwerkelijk dubbel. Of lag eigenlijk.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Morguh ik ga mijn eerste en laatste van de dag roken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Keurig mikeyquote:Op zondag 17 maart 2013 03:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morguh ik ga mijn eerste en laatste van de dag roken.Groot fan van User Wotte![]()
Je mag me niet maar ik vind jou tof en we komen eljaar overal tegen ik ben nu nog nuchter zin in een goed gesprekquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik mag je wel man.quote:Op zondag 17 maart 2013 03:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je mag me niet maar ik vind jou tof en we komen eljaar overal tegen ik ben nu nog nuchter zin in een goed gesprekGroot fan van User Wotte![]()
Dankje jij ook.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mensen willen klaarkomen in de neusgaten van dientje moeten wel hele speciale neusgaten zijn iemand een pic ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beach vriend na al die jaren zijn we elkaar wat uit het oog verloren hier op fok!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Soms gebeuren die dingeng ewoon.quote:Op zondag 17 maart 2013 04:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beach vriend na al die jaren zijn we elkaar wat uit het oog verloren hier op fok!fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik ken je nog als dat brave mannetje in show daarna ben je richting onzin gegaan en is het totaal mis gelopen met je ofniet?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik daar zat?quote:Op zondag 17 maart 2013 04:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ken je nog als dat brave mannetje in show daarna ben je richting onzin gegaan en is het totaal mis gelopen met je ofniet?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Jawel man helemaal in je begin tijd.quote:Op zondag 17 maart 2013 04:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik daar zat?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
zielig. Er staat een kat voor de deur en hij mauwde naar me en koetsjiekoe wil m meenemen, zielig alleen buiten
![]()
heb je hem meegenomen?quote:Op zondag 17 maart 2013 05:18 schreef Vaseline_ het volgende:
zielig. Er staat een kat voor de deur en hij mauwde naar me en koetsjiekoe wil m meenemen, zielig alleen buiten
![]()
![]()
Nee, wel ff geaaid in het portiek. Volgensmij is dit dezelfde die ik jaaaaaren terug had, stond ze als kitten in ons portiek maar de volgende dag had mn moeder de eigenaar al gevonden. We mochten dr toen nog houden ook maar mn ma wilde dat niet, cry.quote:![]()
ahhhw de nieuwe liefde van je leven.quote:Op zondag 17 maart 2013 05:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, wel ff geaaid in het portiek. Volgensmij is dit dezelfde die ik jaaaaaren terug had, stond ze als kitten in ons portiek maar de volgende dag had mn moeder de eigenaar al gevonden. We mochten dr toen nog houden ook maar mn ma wilde dat niet, cry.geweigerd door je mams.
![]()
![]()
Toen heb ik wel ff een potje gejankt ja, beestje sliep de hele nacht in mn nek toenquote:Op zondag 17 maart 2013 05:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahhhw de nieuwe liefde van je leven.geweigerd door je mams.
![]()
![]()
ahhwwwwwwquote:Op zondag 17 maart 2013 05:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen heb ik wel ff een potje gejankt ja, beestje sliep de hele nacht in mn nek toen![]()
![]()
Damn, blauwe lucht en zonnetje.Perfect weer om te gaan hardlopen.
Moet alleen nog joggingsbroeken kopen die niet van mijn reet zakken.
Goeiemorgen mensen.
Deze reeks gaat niet meer zo hard zie ik.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Maar zit ook veel bij A. en die vind FOK! niet zo leuk volgens mijDat is de hoofdreden haha
Your beauty never ever scared me.![]()
Aha, kan ik zeker inkomen. Is ook niet echt gezellig om de hele tijd te gaan zitten FOK!en als je daar zit.
Na ik zit ook wel gewoon achter mijn laptop hoor, doet hij ook, maar ik weet niet.. hij vind FOK! gewoon niet zo volgens mijquote:Op zondag 17 maart 2013 11:57 schreef Piye het volgende:
Aha, kan ik zeker inkomen. Is ook niet echt gezellig om de hele tijd te gaan zitten FOK!en als je daar zit.
Whahahahaha Geniaal. Ik ga stuk hier!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:49 schreef Impect het volgende:
Mocht ik onder het blowen sterven,
mocht ik onder het blowen vergaan,
laat men dan op mijn grafsteen zetten:
Ik ben te stoned om op te staan.![]()
Tis de laatste tijd wel rustig hier. Heeft iemand ooit van LSD wiet gehoord? Dat is een soort en ik wil deze dit jaar gaan zetten. iemand bekend hier mee?![]()
Daarom: Daten met een FOK!ker.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik zit ook wel gewoon achter mijn laptop hoor, doet hij ook, maar ik weet niet.. hij vind FOK! gewoon niet zo volgens mij![]()
Veel heb je niet aan je zondag als je net wakker bent en om 17:30 alweer naar werk toe moetGister niet eens uit gegaan want voelde me ziek, nog steeds een beetje, daarom ook zo lang geslapen.
ik was 16:30 wakkerquote:Op zondag 17 maart 2013 17:03 schreef Studeur het volgende:
Veel heb je niet aan je zondag als je net wakker bent en om 17:30 alweer naar werk toe moetGister niet eens uit gegaan want voelde me ziek, nog steeds een beetje, daarom ook zo lang geslapen.
Maarja wel vrij voor de rest, lijkt me vet kut om dan weer te werken![]()
![]()
Hallon, ik ben weer op weg naar huus met een griepkop (waar een halve xtc pil ook niet echt mee geholpen heeft)
Fuck the EBU.![]()
Ligt eraan hoe je ze schiet/klikt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar roken ze ook een beetje? Ik vind die dingen over het algemeen zo kut
Ik kreeg vroegah wel eens van die peuken van een vriendin maar die klikte ze heel los, met weinig tabak en veel lucht. Dat rookt niet fijn en heeft een vieze bij/nasmaak.
Nu klik ik ze zelf al een tijdje en ik heb ze gewoon strak (niet te strak, das ook niet chill) en vol, ook altijd nog even goed aantikken en dan is het prima te roken
Ben er nu ook aan gewend en durf haast te zeggen dat ik het nu fijner vind dan fabrieks-peuken
Scheelt mij echt 100¤ per maand ofzo
Fuck the EBU.![]()
Lekkerquote:Op zondag 17 maart 2013 21:09 schreef Moira. het volgende:
Hallon, ik ben weer op weg naar huus met een griepkop (waar een halve xtc pil ook niet echt mee geholpen heeft)
![]()
![]()
Echt naar, hoop niet dat het doorzet, anders voel ik me straks weer 2 weken te kut om te bewegenquote:
Fuck the EBU.![]()
Hoop het ook voor je, ik ben inmiddels alweer bijna 36 uur wakkerquote:Op zondag 17 maart 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt naar, hoop niet dat het doorzet, anders voel ik me straks weer 2 weken te kut om te bewegen![]()
![]()
Hoe hou je het vol :pquote:Op zondag 17 maart 2013 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je, ik ben inmiddels alweer bijna 36 uur wakker
Gister met x maar 3 uurtjes wakker gelegen, helemaal van die onsamenhangende gedachtes na een jointje en dan wegvallen
Fuck the EBU.![]()
ik weet het ook niet, zou na het avondeten ff dutje doen maar blijf toch te lang hangen op fok enz enzquote:Op zondag 17 maart 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe hou je het vol :p
Gister met x maar 3 uurtjes wakker gelegen, helemaal van die onsamenhangende gedachtes na een jointje en dan wegvallen. Maar nu zie ik wel heel wazig dus ik ga maar douchen en in mn bed zitten met de flaptop en kijken wanneer ik in slaap flikker
![]()
![]()
Lekker weertje.
om in de shop te zitteb''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
feestje gepakt?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je, ik ben inmiddels alweer bijna 36 uur wakkerHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Waar ik woon is er geeneens éénquote:is 10km verderop.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
ff fietsen tochquote:Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Waar ik woon is er geeneens éénis 10km verderop.
![]()
Ook dat, op de dag des HEERE zal ik niet high worden.quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Hoezo niet?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ook dat, op de dag des HEERE zal ik niet high worden.
Dan kom je toch dichter bij hem..![]()
junkie.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:09 schreef Moira. het volgende:
![]()
![]()
djunkiequote:Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ff een vraagje he..
Spreek je dit nu uit als J junkie of DJunkie..![]()
![]()
swagOp dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
iemand stoned atm?Dit -- Parkiet is mijn papa
Hoop voor je dat 't vannacht wel luktquote:Op zondag 17 maart 2013 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik weet het ook niet, zou na het avondeten ff dutje doen maar blijf toch te lang hangen op fok enz enz. Maar nu zie ik wel heel wazig dus ik ga maar douchen en in mn bed zitten met de flaptop en kijken wanneer ik in slaap flikker
Ik ga hier nog ff uitchecken en dan ook slapen
Fuck the EBU.![]()
Vertelquote:
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
ik begin net weer nuchter te worden, dus ik ga pitten denk ik voordat het volledig uitwerktquote:trusten!
quote:quote:Was ook mijn ideequote:Op maandag 18 maart 2013 00:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik begin net weer nuchter te worden, dus ik ga pitten denk ik voordat het volledig uitwerkttrusten!
Slaap lekkah
Fuck the EBU.![]()
Ok een heel verhaalquote:![]()
Ik heb dit weekend best wel naar en raar gedaan tegen A. waardoor shit niet echt meer zit. Ik zit de laatste paar dagen gewoon met een paar dingen *financieel enz* in mijn hoofd en dat heb ik afgereageerd op hem. Hem de hele nacht wakker geworden Vrijdag met mijn gezeur over hoe kut ik het vind om beneden te slapen terwijl ik liever naar boven wil met hem, werd me al niet in dank afgenomen. Wat ik volledig begrijp want heb hem toch wel 2 uur wakker gehouden maar ik was het gewoon zat, de chaos in mijn hoofd en ik kon ook niet slapen
Dag erna heb ik s'avonds gezegd dat die mocht gaan stappen en toen heb ik hem, toen die weg wou, duidelijk gemaakt dat ik het toch niet leuk vond waardoor die chaggy werd (begrijp ik). Daarna ging die na zijn kamer, even later kom ik daar ook en toen barstte de bom.. Ik zuchtte en zei 'ik ga wel naar mijn kamer' omdat ik hem niet wakker wou maken (hij lag al te slapen) en ik eventueel nog wat wou gaan kijken. Dit vatte hij met zijn half slapende hoofd niet goed op en is totaal geflipt, heeft staan schreeuwen dat ik op moest donderen enz. Uit eindelijk na veel smeken en achter hem aanlopen is die terug gekomen, seks gehad en toen was het wel weer goed en zijn we gaan slapen. Vanavond bleek het toch niet goed te zitten en zei die dat die erg twijfelde over ons enz. Ik vergeet nog wat kleine dingen maar die doen er niet echt toe als je dit al weet
Het is ook allemaal mijn eigen schuld, dat weet ik. Ik haat mezelf echt zo erg nu en nee dit overdrijf ik niet. Ik hou zoveel van die jongen en hij maakt me zo gelukkig.. En toch weet ik het te verneuken. Waarom? Waarom doe ik telkens zulke kk dingen
Chill out. Ik heb in mijn leven geleerd dat je je geen zorgen moet maken over geld want dan word je gek. Just don't give a fuck. Als het er niet is komt het ook niet aanwaaien dus heb je ook geen reden om jezelf gek te maken. Ik ben een beetje immuun voor dit soort dingen.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok een heel verhaal![]()
Ik heb dit weekend best wel naar en raar gedaan tegen A. waardoor shit niet echt meer zit. Ik zit de laatste paar dagen gewoon met een paar dingen *financieel enz* in mijn hoofd en dat heb ik afgereageerd op hem. Hem de hele nacht wakker geworden Vrijdag met mijn gezeur over hoe kut ik het vind om beneden te slapen terwijl ik liever naar boven wil met hem, werd me al niet in dank afgenomen. Wat ik volledig begrijp want heb hem toch wel 2 uur wakker gehouden maar ik was het gewoon zat, de chaos in mijn hoofd en ik kon ook niet slapen
Dag erna heb ik s'avonds gezegd dat die mocht gaan stappen en toen heb ik hem, toen die weg wou, duidelijk gemaakt dat ik het toch niet leuk vond waardoor die chaggy werd (begrijp ik). Daarna ging die na zijn kamer, even later kom ik daar ook en toen barstte de bom.. Ik zuchtte en zei 'ik ga wel naar mijn kamer' omdat ik hem niet wakker wou maken (hij lag al te slapen) en ik eventueel nog wat wou gaan kijken. Dit vatte hij met zijn half slapende hoofd niet goed op en is totaal geflipt, heeft staan schreeuwen dat ik op moest donderen enz. Uit eindelijk na veel smeken en achter hem aanlopen is die terug gekomen, seks gehad en toen was het wel weer goed en zijn we gaan slapen. Vanavond bleek het toch niet goed te zitten en zei die dat die erg twijfelde over ons enz. Ik vergeet nog wat kleine dingen maar die doen er niet echt toe als je dit al weet
Het is ook allemaal mijn eigen schuld, dat weet ik. Ik haat mezelf echt zo erg nu en nee dit overdrijf ik niet. Ik hou zoveel van die jongen en hij maakt me zo gelukkig.. En toch weet ik het te verneuken. Waarom? Waarom doe ik telkens zulke kk dingenMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Daar maak ik me ook al minder druk (goed gesprek had met mijn moeder vanavond) maar dat veranderd niks aan het feit dat ik dit weekend keihard mijn relatie heb verneukt. Ik kijk zo op tegen morgen, heb hem vanavond even gezien en toen zei die dus dat die twijfelde. Ik vrees voor het ergste als hij thuis komt van zijn werkquote:Op maandag 18 maart 2013 00:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Chill out. Ik heb in mijn leven geleerd dat je je geen zorgen moet maken over geld want dan word je gek. Just don't give a fuck. Als het er niet is komt het ook niet aanwaaien dus heb je ook geen reden om jezelf gek te maken. Ik ben een beetje immuun voor dit soort dingen.Your beauty never ever scared me.![]()
Verwen hem, geef toe dat je stom bezig was en geef hem een blowjob zoals nooit eerder. Gewoon sloppy en nastyquote:Op maandag 18 maart 2013 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar maak ik me ook al minder druk (goed gesprek had met mijn moeder vanavond) maar dat veranderd niks aan het feit dat ik dit weekend keihard mijn relatie heb verneukt. Ik kijk zo op tegen morgen, heb hem vanavond even gezien en toen zei die dus dat die twijfelde. Ik vrees voor het ergste als hij thuis komt van zijn werk
Dat eerste wil ik ook doen denk ik dat morgen ga koken voor hem (is uniek), dat tweede heb ik al meerdere keren gedaan en dat derde? na werkt niet denk ikquote:Op maandag 18 maart 2013 00:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Verwen hem, geef toe dat je stom bezig was en geef hem een blowjob zoals nooit eerder. Gewoon sloppy en nastyWe hebben beide avonden na de ruzie (vrijdagavond was vooral irritatie, niet echt ruzie) seks gehad en het maakte het niet beter schijnbaar
Geef hem nou maar zo'n sletterige sloppy blowjob. Gewoon spugen en kwijlen op zijn lul.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat eerste wil ik ook doen denk ik dat morgen ga koken voor hem (is uniek), dat tweede heb ik al meerdere keren gedaan en dat derde? na werkt niet denk ikWe hebben beide avonden na de ruzie (vrijdagavond was vooral irritatie, niet echt ruzie) seks gehad en het maakte het niet beter schijnbaar
Pffquote:Op maandag 18 maart 2013 01:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen hem nou maar zo'n sletterige sloppy blowjob. Gewoon spugen en kwijlen op zijn lul.
Ja sorry, mannen houden er gewoon van.quote:
Ik twijfel echt of dat mijn relatie red hahaquote:Op maandag 18 maart 2013 01:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja sorry, mannen houden er gewoon van.Your beauty never ever scared me.![]()
Ga lekker vrolijk doen en zorg ervoor dat je hem afleid en niet steeds terugvallen op wat er is gebeurd want dan wakker je het alleen maar aan. Gewoon doen net of het nooit is gebeurd.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik twijfel echt of dat mijn relatie red hahaMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Lukt niet, hij is iemand die heel erg gaat nadenken enz zoals vandaag.. vandaag is er niks gebeurt bijv. en toch is die al uren aan het nadenkenquote:Op maandag 18 maart 2013 01:09 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ga lekker vrolijk doen en zorg ervoor dat je hem afleid en niet steeds terugvallen op wat er is gebeurd want dan wakker je het alleen maar aan. Gewoon doen net of het nooit is gebeurd.Your beauty never ever scared me.![]()
Hoezo zou hij niet mogen gaan stappen? Verder leg uit wat er aan de hand is en waardoor je het op hem af reageert. Vraag wat er bij hem precies dwars zit en kijk of je er samen uit kan komen.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok een heel verhaal![]()
Het is ook allemaal mijn eigen schuld, dat weet ik. Ik haat mezelf echt zo erg nu en nee dit overdrijf ik niet. Ik hou zoveel van die jongen en hij maakt me zo gelukkig.. En toch weet ik het te verneuken. Waarom? Waarom doe ik telkens zulke kk dingen![]()
Dan moet je hem rust geven. Niet hijgen in zijn nek en laat hem lekker zijn ding doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lukt niet, hij is iemand die heel erg gaat nadenken enz zoals vandaag.. vandaag is er niks gebeurt bijv. en toch is die al uren aan het nadenken
Dit kan ik trouwens heel erg bevestigen omdat ik zelf ook zo in elkaar zit.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dan moet je hem rust geven. Niet hijgen in zijn nek en laat hem lekker zijn ding doen.
Hij mag van mij normaal wel stappen hoor haha, moet die sowieso doen. Maar we waren die avond de hele avond al weg.. eerst na een vriendin van hem en toen na een kameraad die jarig was. Ik wou liever bij hem zijn die avondquote:Op maandag 18 maart 2013 01:14 schreef Serpenthax het volgende:
Hoezo zou hij niet mogen gaan stappen? Verder leg uit wat er aan de hand is en waardoor je het op hem af reageert. Vraag wat er bij hem precies dwars zit en kijk of je er samen uit kan komen.
[..]Your beauty never ever scared me.![]()
Dus geen eten maken morgen spontaan?quote:Op maandag 18 maart 2013 01:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dan moet je hem rust geven. Niet hijgen in zijn nek en laat hem lekker zijn ding doen.
Dat is wel altijd leuk.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus geen eten maken morgen spontaan?Maar ga vooral niet dingen zoals "waar denk je aan?" vragen want dat is echt heel irritant. Ik weet niet of je dat doet maar ik zeg het maar gewoon even.
Ja wel een beetje maar dat zal ik wel laten haha. Ah ik hou gewoon zoveel van hemquote:Op maandag 18 maart 2013 01:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat is wel altijd leuk.Maar ga vooral niet dingen zoals "waar denk je aan?" vragen want dat is echt heel irritant. Ik weet niet of je dat doet maar ik zeg het maar gewoon even.
zoveel heb ik nog nooit voor iemand gevoeld
Liefdequote:Op maandag 18 maart 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wel een beetje maar dat zal ik wel laten haha. Ah ik hou gewoon zoveel van hemzoveel heb ik nog nooit voor iemand gevoeld
Het is gewoon een schatje, zo'n lief en bijzonder iemand krijg ik nooit weer. Heb zoveel geluk met hemquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Straks maar eens slapenWel kut dat ik mijn tanden niet kan poetsen haha, tandenborstel enz liggen nog bij A. en ik wil hem niet weer wakker maken (zijn nachtrust is heilig) aangezien ik dat een uur terug ook al moest omdat ik zijn sleutel had gevonden
[ Bericht 48% gewijzigd door Ama op 18-03-2013 01:48:14 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Gewoon rust geven!
Geef hem en jezelf wat tijd om het uit te stippelen. Geen enkele relatie is flawless.![]()
Dat laatste weet ik, dat besef ik me ook telkens. Ruzie hoort er jammer genoeg bijquote:Op maandag 18 maart 2013 01:49 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon rust geven!
Geef hem en jezelf wat tijd om het uit te stippelen. Geen enkele relatie is flawless.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 01:49 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon rust geven!
Geef hem en jezelf wat tijd om het uit te stippelen. Geen enkele relatie is flawless.![]()
Hij weet 't al denk ik. Ik smste hem of ik voor ons zal gaan koken en kreeg terug 'nee doe maar niet'. Ik ben weer vrijgezel vanavondquote:Naja eigen schuld
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 18-03-2013 10:17:39 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Ach ja het leven is af en toe zwaar kut. Ben alleen bang dat het met mij totaal niet goed gaat.. Ook omdat ik al met wat dingen zat.
[ Bericht 26% gewijzigd door Ama op 18-03-2013 11:18:16 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Oh god gelukkig, ik moest zo uitdelen hier bij de voedselbank maar ik ga dit niet al huilend doen en denk dat ik ook ga flippen tegen die mensen maar ik heb iemand gevonden die het voor me wou doen. Iemand die hier enkel op visite is. Wel liefDenk ook tegen de tijd dat A. thuis is en me komt melden dat het over is dat ik al dikke ogen van het janken heb
Edit: Oh haha ik geef mezelf net een mooi voorbeeld dat ik er totaal niet bij ben. Ik ben een joint aan het draaien, tip, wiet en tabak liggen op de bovenkant van een vloeipakje zonder vloei eronder
[ Bericht 12% gewijzigd door Ama op 18-03-2013 11:18:08 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Jah.quote:Arme schatjes hier.
Terwijl het voor het eerst in tijden bij mij juist helemaal goed gaat.![]()
![]()
Sowieso moet je gaggen en sloppy doen.
Het is geil als je net niet moet kotsen. Gewoon oefenen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuck off zegDadelijk kots ik 'm nog onder ook.
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuck off zegDadelijk kots ik 'm nog onder ook.
![]()
![]()
jij mag m wel pijpen voor me als je dat zo geil vindquote:Op maandag 18 maart 2013 11:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het is geil als je net niet moet kotsen. Gewoon oefenen.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jij mag m wel pijpen voor me als je dat zo geil vindJe zou huilen van jaloezie.
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee zou ebah uitlachen omdat ie het niet aan kan.grote lul grapjes.
![]()
![]()
Oh dus dat is het. Je kan het niet aan.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee zou ebah uitlachen omdat ie het niet aan kan.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Nee, jij. Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oh dus dat is het. Je kan het niet aan.![]()
Ik hoef mijn gaatjes sowieso niet gevuld.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, jij. Praatjes vullen geen gaatjesVoelde me al gay toen ik net bij mijn kont gegrepen werd, zo tussen mijn reet godverdomme.
wacht wat?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik hoef mijn gaatjes sowieso niet gevuld.Voelde me al gay toen ik net bij mijn kont gegrepen werd, zo tussen mijn reet godverdomme.
![]()
![]()
Je weet het he; mensen die het hardst roepen dat ze niet gay zijn..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik hoef mijn gaatjes sowieso niet gevuld.Voelde me al gay toen ik net bij mijn kont gegrepen werd, zo tussen mijn reet godverdomme.
![]()
Vieze trollquote:Op maandag 18 maart 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet het he; mensen die het hardst roepen dat ze niet gay zijn..Ik voel me onderdanig als er aan mijn reet word gezeten.
Ik ben dan ook absoluut niet onderdanig, je blijft gewoon uit de buurt van mijn reet.
Eet smakelijk bro. Had je al gepompt?quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
O jammer, anaal, lekker strak.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vieze trollIk voel me onderdanig als er aan mijn reet word gezeten.
Ik ben dan ook absoluut niet onderdanig, je blijft gewoon uit de buurt van mijn reet.
![]()
Dat sowieso. Chicks die zich anaal laten vernederen.quote:
Niet mijn ding.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat sowieso. Chicks die zich anaal laten vernederen.![]()
Zo gaar voor Murquote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
neh vanavondquote:Op maandag 18 maart 2013 12:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Eet smakelijk bro. Had je al gepompt?![]()
![]()
Dikke vieze snotkop en opgezette keel en constant niezen en traanogen die emmers vol tranen, ben bang dat ik er toch weer aan moet gelovenKutgriep
En dan moet ik ook nog eens invallen voor een collega die ziek isHeb gezegd dat ik alleen morgen van 9 tot 13 kan, ga daarna toch naar m'n tante
Fuck the EBU.![]()
Dat word pikstrafquote:Op maandag 18 maart 2013 12:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Raggen tot je gagged.ram hem er helemaal doorheen.
.
![]()
Oei beterschap moitjequote:Op maandag 18 maart 2013 12:54 schreef Moira. het volgende:
Dikke vieze snotkop en opgezette keel en constant niezen en traanogen die emmers vol tranen, ben bang dat ik er toch weer aan moet gelovenKutgriep
En dan moet ik ook nog eens invallen voor een collega die ziek isHeb gezegd dat ik alleen morgen van 9 tot 13 kan, ga daarna toch naar m'n tante
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zal jou eens pikstraf geven.Dan zal je terugverlanger naar vrijdag.
![]()
![]()
![]()
PLS.![]()
Mijn nek staat dus al 2 uur op slot sinds ik mij heb uitgerekt. Ik heb al van alles geprobeerd maar hij blijft op slot staan en het doet ook gewoon pijn als ik op zij wil kijken. Hoe krijg ik hem in godsnaam weer losYour beauty never ever scared me.![]()
het is nou eenmaal zo dat vrouwen makkelijker zonder kunnen dan mannenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:05 schreef Murdera het volgende:
[..]Nee hoor. Daar ben ik veel te lief voor.
![]()
![]()
![]()
Keertje kraken?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:06 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nek staat dus al 2 uur op slot sinds ik mij heb uitgerekt. Ik heb al van alles geprobeerd maar hij blijft op slot staan en het doet ook gewoon pijn als ik op zij wil kijken. Hoe krijg ik hem in godsnaam weer losHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Lange warme douche/warm bad nemen, warmer dan normaal (maar niet oncomfortabel heet). En dikke sjaal om, beetje wrijven, en langzaam zachtjes proberen te bewegenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:06 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nek staat dus al 2 uur op slot sinds ik mij heb uitgerekt. Ik heb al van alles geprobeerd maar hij blijft op slot staan en het doet ook gewoon pijn als ik op zij wil kijken. Hoe krijg ik hem in godsnaam weer los
Fuck the EBU.![]()
Ik heb bijna alles op de douche na (gaat nu ook niet) geprobeerd, maar ik heb net afgesproken met 3 mensen. Wellicht kan 1 van hun mijn nek los krijgenYour beauty never ever scared me.![]()
Je hoofd van links naar rechts zwaaienquote:Op maandag 18 maart 2013 13:06 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nek staat dus al 2 uur op slot sinds ik mij heb uitgerekt. Ik heb al van alles geprobeerd maar hij blijft op slot staan en het doet ook gewoon pijn als ik op zij wil kijken. Hoe krijg ik hem in godsnaam weer los![]()
Je wilt niet weten hoevaak ik dat geprobeerd heb de afgelopen 2 uur, hij zit daarna gewoon nog vastquote:Op maandag 18 maart 2013 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoofd van links naar rechts zwaaienYour beauty never ever scared me.![]()
Tja dan weet ik het ook nietquote:Op maandag 18 maart 2013 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoevaak ik dat geprobeerd heb de afgelopen 2 uur, hij zit daarna gewoon nog vast![]()
![]()
Heb goeie hoop dat 1 van die meiden wel wat kan. Die heb ik ook vaker mensen zien masseren volgens mijquote:Op maandag 18 maart 2013 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Karateslag in je nek, tjakka. Geen last meer van.Your beauty never ever scared me.![]()
Voel me echt een mongooltje haha, moet echt helemaal mijn lichaam mee draaien als ik op zij wil kijken. Niet grappig
Ahja met een beetje geluk schiet ie vanzelf los, mijn kaak heeft ook een keer een week op slot gezeten en toen niesde ik en was ie los, wel een gruwelijk pijnlijke nies.
![]()
Een week? Ik zal echt gestoord worden. Als dit vanavond nog zo is wordt ik al gestoord denk ikquote:Op maandag 18 maart 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Ahja met een beetje geluk schiet ie vanzelf los, mijn kaak heeft ook een keer een week op slot gezeten en toen niesde ik en was ie los, wel een gruwelijk pijnlijke nies.
Ja kwam door de xtc, beetje te hard gekakenmaald toenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een week? Ik zal echt gestoord worden. Als dit vanavond nog zo is wordt ik al gestoord denk ik![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: