SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Johan zal wel rectificeren. Had Genee dus toch gewoon gelijk.![]()
![]()
Er bestaan al zo'n 30 jaar middelen om programma's op te nemen of later terug te kijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik kan helaas niet kijken vanavond
Dat had ik je van tevoren al kunnen zeggen. Geen blad gaat schikken als het gelijk heeft en dat kan onderbouwen met concrete argumenten. Dat een groot deel hier te dom is om dat te begrijpen verklaart in mijn ogen gelijk de steun voor Derksen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Johan zal wel rectificeren. Had Genee dus toch gewoon gelijk.![]()
![]()
Ja, maar er zit nog een verschil tussen een verhaal brengen in VI en het publiekelijk afbranden op nationale tv. Prima dat er tegengas wordt gegeven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:45 schreef CaasS het volgende:
[..]
Wat moet hij anders? Je kan als hoofdredacteur toch wel afgaan op info van 2 redacteuren die 2 weken in een verhaal hebben gestoken? Daar moet je toch op kunnen bouwen.
Ik heb zelfs een live stream gevondenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Er bestaan al zo'n 30 jaar middelen om programma's op te nemen of later terug te kijken
Rens, je loopt nu onnodig dingen te herhalen.quote:
Dat niet en hij mag zich niet meer ongenuanceerd uitdrukken omdat hij hoofdredacteur is. Wordt een saai programma zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
En waarom mag Derksen niet vertrouwen op zijn journalisten?
Sorry Fabian ik wist niet dat je het al gepost had.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens, je loopt nu onnodig dingen te herhalen.
twitter:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 16:49:20@fritske78 Daar zal Boskamp wel voor zorgen! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |