Dat wel, maar dan heb ik om 10:00uur weer de neiging om te gaan snaaienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Boeit toch niet? Als je om 5 uur eet ben je tenminste snel klaar deze avond.
Dat vind ik dan weer zonde voor de wiet als ik eerlijk ben.quote:
rook je het dan puur of meng je het met tabak uit een sigaret?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:33 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zonde voor de wiet als ik eerlijk ben.
Draai graag een jointje, maar peuk heeft dan wel zijn voorkeur .
Ik meng het wel met tabak van een sigaret.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
rook je het dan puur of meng je het met tabak uit een sigaret?
Een pakje Van Nelle shag kost hier (spanje) 10 euro 36 zag ik gisteren. Dan zou ik m'n wiet puur roken. Als ik nog wiet zou roken that is, dat heb ik na 30 jaar maar eens opgegeven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat vind ik zo goor, dat gebruik ik alleen voor wiet.
maargoed, ik ben echt zo'n mooi weer roker (ben gestopt met regelmatig roken omdat het me te duur werd) dus af en toe een pakje moet er dan maar afkunnen.
oh ja, maar dat vind ik zo droog. ik kan met gewone shag al nauwelijks draaien zonder mijn vingers te verzwikken, dus met sigarettentabak gaat dat helemaal niet lukken denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik meng het wel met tabak van een sigaret.
Puur doe ik alleen in een waterpijp, maar dat is lang geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb. (ik vind dat de wiet daar te duur voor is geworden)
wuuuuutquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een pakje Van Nelle shag kost hier (spanje) 10 euro 36 zag ik gisteren. Dan zou ik m'n wiet puur roken. Als ik nog wiet zou roken that is, dat heb ik na 30 jaar maar eens opgegeven.
Als je peuk echt gortdroog is kan het wel kut zijn idd... Maar als je net een pakje L&M koopt bij de BP ofzo en die openscheurt, is die meestal niet droog.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh ja, maar dat vind ik zo droog. ik kan met gewone shag al nauwelijks draaien zonder mijn vingers te verzwikken, dus met sigarettentabak gaat dat helemaal niet lukken denk ik.
Ik vond het wel handig, want ik gebruik ze toch om jointjes mee te draaien en als het van die paupersigaretten zijn komt niemand bietsen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die van de aldi zijn ook echt ranzig, maar als ze gratis zijn heb ik dat er wel voor over
Dat is wel lekker in een waterpijp, maar wiet hiero kost gemiddeld zo'n 8 euro per gram, dus vind dat ook wel weer zonde snap je.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een pakje Van Nelle shag kost hier (spanje) 10 euro 36 zag ik gisteren. Dan zou ik m'n wiet puur roken. Als ik nog wiet zou roken that is, dat heb ik na 30 jaar maar eens opgegeven.
ja, dat hoor ik echt al 20 jaarquote:
Blijven oefenen schatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat hoor ik echt al 20 jaar
Ik heb nog de tijd meegemaakt dat er gratis pakjes Lucky Strike werden weggegeven via een bon die in één of andere krant stond. Weet niet meer wanneer het was maar weet nog wel dat ik een hoop, door langs de deuren te gaan voor oude kranten, pakjes heb gehaald en doorverkocht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar luckies? Een groot pakje? Iemand?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:32 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan heb ik om 10:00uur weer de neiging om te gaan snaaien
Wat bedoel je nou preciesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik meng het wel met tabak van een sigaret.
Puur doe ik alleen in een waterpijp, maar dat is lang geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb. (ik vind dat de wiet daar te duur voor is geworden)
Met een jointdoe je langerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou preciesWaterpijp is de meest efficiënte manier van wiet roken. Met joints verspil je juist.
Ja, maar een heleboel gaat op in rook. Als ik blowde (want ik doe het niet meer) was het gewoon een haal uit een waterpijp waarbij ik alle wiet/hasj in een keer verbrandde en een tijdje in mn longen hield.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Met een jointdoe je langer
En vind een joint ook meestall lekkerder
Zo deed ikdat vroeger ook altijd... maar denk als ik dat nu probeer dat ik me eigen de dood in hoestquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:51 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
waarbij ik alle wiet/hasj in een keer verbrandde en een tijdje in mn longen hield.
En dan hoesten en zoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:51 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja, maar een heleboel gaat op in rook. Als ik blowde (want ik doe het niet meer) was het gewoon een haal uit een waterpijp waarbij ik alle wiet/hasj in een keer verbrandde en een tijdje in mn longen hield.
Nee. Wen je wel aan.quote:
Daar wordt je wel knetter stoned van door dat gekuchquote:
Wijsheid uit Jackie Brown?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Daar wordt je wel knetter stoned van door dat gekuch
Ken ook mensen die doen het mixen met tabak en wiet in de waterpijp, maar dat is echt extreem viesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee. Wen je wel aan.En anders neem je iets minder. Je moet ook geen halve gram in een pijp doen. Gewoon een klein beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |