Laatste keer dat ik bestelde 25 de slof dacht ik (Marlboro).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:16 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Polen kom ik nooit eigenlijk. Wat kost daar een pakje peuken?
[..]
Ken je die ElixR sigaretten? die heb ik ook nog een tijdje gerookt en ineens vond ik ze smerig
Yep. Heb hier een pakje menthols liggen omdat die 'goedkoop' zijn. Liever deze dan Kent of andere merken. Alleen marlboro menthols zijn echt 'goed'.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:16 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Polen kom ik nooit eigenlijk. Wat kost daar een pakje peuken?
[..]
Ken je die ElixR sigaretten? die heb ik ook nog een tijdje gerookt en ineens vond ik ze smerig
Is wel aantrekkelijk dan jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:16 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik bestelde 25 de slof dacht ik.
West rookte ik ook toen ik nog op een tankstation werkte. Maar dan hebben we het over 10-12 jaar terug, en als je de prijzen van toen met nu vergelijkt is het natuurlijk belachelijk. Terwijl ik toen ook al vond dat sigaretten duur waren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:18 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Is wel aantrekkelijk dan ja
2 jaar geleden was ik in Egypte op vakantie, toen bij de luchthaven daar op de terugweg 4 sloffen west gehaald voor 50euro
Of duitse marlbies, die trekken als iemand zonder armen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:19 schreef imanidiot het volgende:
Na 10 jaar roken vind ik het toch de druppel.
Mijn zwarte longen zijn er klaar mee, ik ga volgende week ook maar eens stoppen.
En als je het over smerige sigaretten heb probeer amerikaanse marlboro bah!
Als je sterke wil moet je litouwse m'boro eens proberen. Die lights zijn sterker dan NL rode m'boro.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:19 schreef imanidiot het volgende:
Na 10 jaar roken vind ik het toch de druppel.
Mijn zwarte longen zijn er klaar mee, ik ga volgende week ook maar eens stoppen.
En als je het over smerige sigaretten heb probeer amerikaanse marlboro bah!
Toen was het waarschijnlijk duur, omdat we nog jong waren en niet zoveel te besteden hadden?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Terwijl ik toen ook al vond dat sigaretten duur waren.
Ach, ik had een baan zoals je aan mn post merkte. Maar toen was het ook al fucking duur vergeleken met 5 jaar ervoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Toen was het waarschijnlijk duur, omdat we nog jong waren en niet zoveel te besteden hadden?
oops..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ach, ik had een baan zoals je aan mn post merkte. Maar toen was het ook al fucking duur vergeleken met 5 jaar ervoor.
Haha ja. Die werden destijds uit de handel genomen omdat ze te aantrekkelijk waren voor 'kinderen'.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:22 schreef Paardlants het volgende:
[..]
oops..![]()
Ik weet nog wel dat ik als ik weinig geld had ik een pakje Camel 10 kocht voor Fl 1,80
Hier vragen ze er ook al een 10tje voor per gram andersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:22 schreef Equites het volgende:
Beter met zn allen aan de speed. Betaalbaar en heb je meer aan.
Ik had onderweg naar de US een slof m boro meegenomen, die waren wel op na 2 weekjes.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Als je sterke wil moet je litouwse m'boro eens proberen. Die lights zijn sterker dan NL rode m'boro.Althans destijds in 1998 ofzo.
Zoiets kon ik me ook herinneren jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Haha ja. Die werden destijds uit de handel genomen omdat ze te aantrekkelijk waren voor 'kinderen'.
Eet smakelijk zo. Begin nu ook trek te krijgen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zoiets kon ik me ook herinneren ja
Ik ga in ieder geval aan mijn avondeten beginnen...
Lkkr braadworstje met gebakken celavita aardappeltjes (want te lui om zelf te schillen:P) en sla met een lkkre dressing
Ja dank jequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:26 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Eet smakelijk zo. Begin nu ook trek te krijgen.
Bedankt voor deze info.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zoiets kon ik me ook herinneren ja
Ik ga in ieder geval aan mijn avondeten beginnen...
Lkkr braadworstje met gebakken celavita aardappeltjes (want te lui om zelf te schillen:P) en sla met een lkkre dressing
Maar eerst nog een lekker shaggie
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:24 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ik had onderweg naar de US een slof m boro meegenomen, die waren wel op na 2 weekjes.
(veel drinken) Betekend ook veel roken.
Toen overgaan op die van de VS damn lucky strike was wel weer goed te doen daar.
Litouwse zijn idd zwaar moest gewoon hoesten![]()
Die poolse meuk is (was) best wel zwaar geen kuchjes gehad.
Deze was gratis, de volgende kost je een euroquote:
Dat zijn twee biertjes minder. Valt wel mee dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
jezus fucking christus te paard, dat gaat echt nergens meer over he
maarja, ik ben een mak consumptieschaap, dus ik ga straks toch maar een pakje halen.
Boeit toch niet? Als je om 5 uur eet ben je tenminste snel klaar deze avond.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:27 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja dank je
't is alleen nog een beetje vroeg zie ik
ja, nee, want we gaan bij mij thuis goedkope wodka zuipen, die kost maar 7 euro de fles.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zijn twee biertjes minder. Valt wel mee dus.
Ow, dan wordt het een fles minder.... Eh, shag roken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, nee, want we gaan bij mij thuis goedkope wodka zuipen, die kost maar 7 euro de fles.
dat vind ik zo goor, dat gebruik ik alleen voor wiet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, dan wordt het een fles minder.... Eh, shag roken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |