je zult met een frees al snel aan 3 fase zitten, je hebt dan de optie om een frequentieregelaar te gebruikenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:30 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn dank voor het antwoorden van de serieuze vragen in een minder serieus topic is groot! Ik ga de beste man bellen dat ik zijn freesmachine niet op kom halen
nee frans, maar daar reaguur jij ook opquote:
Je weet dat je 3-fasen-stroom aan kan laten leggen he ? Dikke kans dat je het in je meterkast al hebt ...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:30 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn dank voor het antwoorden van de serieuze vragen in een minder serieus topic is groot! Ik ga de beste man bellen dat ik zijn freesmachine niet op kom halen
Huurappartementje. Ik laat niks aanleggen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je weet dat je 3-fasen-stroom aan kan laten leggen he ? Dikke kans dat je het in je meterkast al hebt ...
doe je het achter in je Jeepquote:Op zondag 17 maart 2013 09:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Huurappartementje. Ik laat niks aanleggen.
goedemorgen mevrouw.quote:
Dat is handig drinkenquote:
Waar is de suiker?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:27 schreef Anne het volgende:
Ik heb lekker een boterham met pindakaas (en véél boter). Da's lang geleden.
Zonder suiker is geen optie voor mijquote:Op zondag 17 maart 2013 10:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoor dat meer mensen dat doen ja, maar ik niet.
pindakaas met goede honing.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is echt goorquote:Op zondag 17 maart 2013 10:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Dieselaggregaat er in van 10kWquote:
Hebbie niet eens een V8 in dat ding?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dieselaggregaat er in van 10kW
dan kan ik meteen een ander blok voorin leggen ipv die staafmixer die er nu in ligt.
Ik ben ook teleurgesteldquote:Op zondag 17 maart 2013 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hebbie niet eens een V8 in dat ding?
idd. Troep is het.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hebbie niet eens een V8 in dat ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |