SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hadden ze dat niet vlak voor de vrijdag uitzending moeten doen, want dan hebben ze altijd gemiddeld 300k kijkers minder.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:31 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het hele idee van gisteren was. Nieuw kijkcijfer record in de maak voor VI?
Ik hoop dat Jan van Halst aan het begin van de uitzending wegloopt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon een heel topic gemist
Zou SV deze rel gaan naspelen?
Het schijnt zelfs dat Genee en Sjek ruilen van stoel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon een heel topic gemist
Zou SV deze rel gaan naspelen?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat niet vlak voor de vrijdag uitzending moeten doen, want dan hebben ze altijd gemiddeld 300k kijkers minder.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:31 schreef Aldo-MC het volgende:
Die presentatrice he.Is dat die Poolse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die Grieksequote:
Dan komt Derksen nooit meer terug.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs dat Genee en Sjek ruilen van stoel.
boven de miljoen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:31 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het hele idee van gisteren was. Nieuw kijkcijfer record in de maak voor VI?
Dat snap ik ook wel maar je zegt dat ze een kijkcijferrecord willen, en dat gaat dus niet gebeuren aangezien ze op maandag altijd veel beter scoren dan op vrijdag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:34 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]Ik bedoel dat ik vermoed dat ze vandaag meer kijkers hebben / willen.
Moet toch een keer stoppen met VI Johan hoezeer we hem ook zullen gaan missen.quote:
Aah zoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel maar je zegt dat ze een kijkcijferrecord willen, en dat gaat dus niet gebeuren aangezien ze op maandag altijd veel beter scoren dan op vrijdag.
Dat lijkt me wel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:38 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Aah zodat record zal dan wel uitblijven. Nieuw vrijdagavond record?
Boskamp & Gijpie zullen de boel redelijk snel nuanceren en na 5 minuten gaat men verder tot de orde van de dag.quote:
Die zit alleen maar te grijnzen weddenquote:
Ik denk het wel. Volgens mij sprak hij ook namens meerdere journalisten binnen VI dat ze niks meer met Genee te maken willen hebben als hij hen drie keer in een week live op televisie afzeikt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:49 schreef Heufd het volgende:
Zou Derksen voor de uitzending al gedacht hebben 'als die Genee vandaag weer over Heereveen begint loop ik weg' ?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:49 schreef Aldo-MC het volgende:
Wind of Change nu op VI-radio.Nu In the name of Love.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Nu moet het wel goedkomen
Jij wil gewoon weer naar de dikke tieten van Barbara Barend kijken zeker.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:58 schreef GGMM het volgende:
Ik hoor vanaf nu bij TeamDerksen.
Ondanks dat het heel zwak is trouwens dat hij live wegloopt. Beetje Kraay-achtig.
Om goedkoop te willen scoren.quote:
Die geniet er gewoon van. Vindt het lekker om te zuigen en mensen te ergeren. Wanneer hij Derksen dan kan pakken. Tja kat in het bakkie.quote:
Je weet niet wat er buiten de camera over gezegd is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om goedkoop te willen scoren.
Als hij daadwerkelijk geïnteresseerd was had hij het niet live hoeven tegenspreken natuurlijk. Dat doet hij puur en alleen omdat hij zelf graag in de spotlight staat.
Maar Derksen heeft overduidelijk zijn voorkeuren en daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je weet niet wat er buiten de camera over gezegd is.
Daarbij kan Derksen zijn uitspraken over zo'n Veenstra ook beperken tot een stuk in het blad VI.
Genee heeft vooral een makkelijkere positie, waar hij gebruik van maakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:04 schreef Kreator het volgende:
Ik zit in team Genee. Derksen wist gewoon niet om te gaan met inhoudelijke kritiek en een andere mening. Genee is een stuk slimmer. (behalve dan dat het programma VI heet en hij zich zou moeten inschikken. Mooi dat hij dat niet doet trouwens)
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:05 schreef CaasS het volgende:
[..]
Genee heeft vooral een makkelijkere positie, waar hij gebruik van maakt.
Als je roept dat iemand een notoire domoor is en andere ernstige feiten roept in een show waar bijna 1 miljoen mensen naar kijken moet je diegene tenminste de kans geven zich te verdedigen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:04 schreef CaasS het volgende:
[..]
Maar Derksen heeft overduidelijk zijn voorkeuren en daar is niks mis mee.
Maar Derksen past zijn argumentatie, als hij die al heeft, aan de persoon aan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:04 schreef CaasS het volgende:
[..]
Maar Derksen heeft overduidelijk zijn voorkeuren en daar is niks mis mee.
Dat dus. Overduidelijk dat Derksen niet de mogelijkheid heeft om hier met Genee over in discussie te gaan. Daarom is het vooral goedkoop scoren vanaf Genee z'n kant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:07 schreef Mars88 het volgende:
Waarom heeft Genee gelijk? Het is toch een welles-nietes spelletje? Derksen zegt dat het niet klopt wat Genee beweerd en wil daar niet verder over ingaan (omdat hij niet het achterste van zijn tong kan laten zien). En dan toch blijven zagen en zuigen erover. Het is notabene een EL-uitzending.
Onzin, hij heeft Maaskant en Petrovic volledig afgemaakt terwijl ze er zelf bij zaten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:08 schreef Aldo-MC het volgende:
Johan is er een ster in om iemand af te zeiken als diegene er zelf niet bij zit.:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |