datum is t weekend van 7 septemberquote:Op donderdag 25 april 2013 08:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ligt aan de datum maar vind leuk idee en wil wel mee als dat mag aangezien ik best oud en nieuw ben..( maar alleen als iedereen het er mee eens is)
Nice wel count me in thanquote:Op donderdag 25 april 2013 08:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
datum is t weekend van 7 septemberen natuurlijk ben je welkom!
ah, we hebben een datumquote:Op donderdag 25 april 2013 08:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
datum is t weekend van 7 septemberen natuurlijk ben je welkom!
neequote:Op woensdag 1 mei 2013 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, we hebben een datum
plaats ook al bekend?
Dan rijd je toch met mij meequote:Op donderdag 25 april 2013 07:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
midden Nederland graag. De hoek can ede etc is vanuit alkmaar zeker 2, 5 uur reizen
Hoenderloo toch?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, we hebben een datum
plaats ook al bekend?
Ik zeg lekker nee,quote:Op donderdag 25 april 2013 08:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ligt aan de datum maar vind leuk idee en wil wel mee als dat mag aangezien ik best oud en nieuw ben..( maar alleen als iedereen het er mee eens is)
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg lekker nee,
zeg maar dag tegen het weekendje![]()
![]()
![]()
quote:
Uiteraard zou alleen maar een motivatie zijn om juist mee te gaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
geintje, maar dat had je denk ik al begrepen...
Waar willen jullie dan wel heen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
de vrouwelijke equipe (tot nu toe bestaande uit eendje en moi ).willen niet naar hoenderloo, en nu?
iets centralers geloof ikquote:
Vooraf betalenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
en we moeten ook even afspreken hoe we t betalen gaan fiksen enzo, ik ga niks voorschieten voor mensen of wat dan ook
naar Belgiëquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
de vrouwelijke equipe (tot nu toe bestaande uit eendje en moi ).willen niet naar hoenderloo, en nu?
Echt wel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan komt er toch niemand![]()
Haha snap je hem? komt![]()
![]()
Er zijn nog andere parken genoemd natuurlijk en er zijn er ongetwijfeld nog meerquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Dit ligt in de buurt van Hilversum, kost rond de 500 euro voor een weekend in september per 6-persoonshuisje: http://www.centerparcs.nl/NL/NL/parken/eemhof/cottages/6_persoonsquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel.
Maar da is vast ook 'te ver'.
Hoenderloo ligt redelijk centraal in Nederland, wil je nog centraler, moet je nabij amersfoort iets hebben, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |