PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een top loting juist. Krijgen we te minste mooie halve finales en een top finale.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Málaga (Spa) - Borussia Dortmund (Dui)
Real Madrid (Spa) - Galatasaray (Tur)
Paris Saint-Germain (Fra) - Barcelona (Spa)
Bayern München (Dui) - Juventus (Ita)
Kon beter
Wel leuk voor Malaga of Dortmund
Ik versta ook maar de helftquote:
Ik durf die link niet te openen omdat ik nu op school zitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik versta ook maar de helftWat is deze
Tis niet zo bijzonder hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik durf die link niet te openen omdat ik nu op school zit
iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Een top loting juist. Krijgen we te minste mooie halve finales en een top finale.![]()
![]()
Ik ben ook weer lekker aan het dealen met de ieren, 10k gemaakt in 10min tijd, haha, hoe dan, easy money all over the placequote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn McClean maar verkocht voor 49.5kDe andere Ieren ben ik nu ook aan het verkopen, alleen de 0 weight Ieren niet
Ik verkoop hem nadat ik online gewonnen heb. offline ka nik ook zonder hemquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn McClean maar verkocht voor 49.5kDe andere Ieren ben ik nu ook aan het verkopen, alleen de 0 weight Ieren niet
Nee man! Reus en Lewandowski!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:54 schreef Revontulet het volgende:
Goeiemiddag!Klote loting zeg, Juve en PSG weinig kans om door te gaan
Ik wil Lavezzi in de finale!
Dzekoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een leuke ui heb jij, wie is dat?
En ineens haal ik er 1 uit een pakjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan nog steeds geen Ierse LB bemachtigen
Garcia - IF Juan Mataquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op RM? En op Cdm? Garcia?
"die vlerk"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.vi.nl/radio/23(...)aanschuif-bij-VI.htm
LOLZou wel saai zijn als Johan niet meer kwam
Maar zal wel een trucje zijn
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:17 schreef vandermar het volgende:
Yo mensen,
Welkom bij een nieuwe commentary.
Je moet zijn video 'live skilling met Koala' zien, dan raget hij als het hem niet lukt om te skillenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:17 schreef vandermar het volgende:
Yo mensen,
Welkom bij een nieuwe commentary.
Welk team is 't?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:22 schreef vandermar het volgende:
Ik ga dat team met Kouyate verkopen, ik vind het helemaal niet fijn spelen
DIe jij ook hebt volgens mij. Ik maak er denk ik maar een 451 van met Kouyate. Lukaku spits en Bannan CAMquote:
quote:
Ik kan er wel mee spelen, ook alles gewonnen tot nu toe alleen speelt het niet fijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:32 schreef Reemi het volgende:
[..]Als je daar niet mee kunt spelen ben je wel echt slecht hoor.
Al staan wel je spitsen en CDM's verkeerd om...
Neejoh simpel manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:45 schreef Kamikazie het volgende:
Macro economie is lastiger dan ik dacht
Die LMquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt echt heel erg fijn, Niang op CAM is verrassend goedLacazette is toch wel echt de superster van het team.
68 shooting zegt zijn kaart maar daar klopt geen hout van, zijn shooting is echt heel erg goed.
E = Export toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Eey Thad of Mathijs, leg mij dit is uit?
[ afbeelding ]
Nee, E = verwachte waardequote:
Ev is verwachte waarde dacht ik altijdquote:
Kan jij mij niet ff helpenquote:
11,1quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Eey Thad of Mathijs, leg mij dit is uit?
[ afbeelding ]
is het niet gewoon -1x0.1+1x0.3 etc = 1.3 dan 1.3 in kwadraat= 1.69, maal 3= 5.07= c?quote:
Daar kom ik net samen met iemand ook op uit, Thanksquote:
Noob!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kom ik net samen met iemand ook op uit, Thanks
Had het gedeeld door 6Zat op 1.85
Die slechte ieren? netjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:54 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Begon met 18k en verkocht mijn team
Heb je online ook gewonnen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:54 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Begon met 18k en verkocht mijn team
Jah, ik verkocht Ireland CF ( CAM-CF kaart is 300 coins) voor 6kquote:
Nee, maar dat was een graftoernooi met mijn slechte teamquote:
Jij dus de avond van je leven gehad?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:57 schreef vandermar het volgende:
Gisteren was ik dus in Groningen, allemaal Engelsen die liepen te schreeuwen: It's a sausage fest, IT'S A SAUSAGE FEST
Gingen wij bij een tent naar binnen. 95% was daar mannelijk
Nja ik denk dat jij met een minder team nog wel een grote kans hebt. Ik kwam ook veel retardteams tegenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar dat was een graftoernooi met mijn slechte teamIk heb geen goed team om tegen McGeady en McClean op te kunnen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij dus de avond van je leven gehad?
Als je dat wilt. Zonder vieze honden/paarden plaatjes.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat een lelijke UI. Zal ik hem effe mooier maken?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:32 schreef Rijst het volgende:
Geen probleem. Ik help mensen graag. Hier is er nog 1
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs, heb je die Mid-term statistiek van vorig jaar gezien
Ik heb ze in mijn hoofd even gemaakt, bijna alles goed in een kwartierquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja
Ga hem morgen afmaken, eerste 2 opgaven had ik al helemaal goed
Toen maar macro gaan doen
Ja dacht ik ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb ze in mijn hoofd even gemaakt, bijna alles goed in een kwartier
Dacht dat je Macro zo simpel vond?
Ja dat zie ik idd, maar ik zit die midterm vorig jaar te bekijken, toch niet echt moeilijk IMOquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook
Maar het is vrij veel theorie en weinig rekenen ik hoopte juist op andersom.
quote:
Oh gefeliciteerd man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een echo. Van een kindje dat op komst is
Mwauh, veel van die theorie vraagjes doe ik toch foutquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat zie ik idd, maar ik zit die midterm vorig jaar te bekijken, toch niet echt moeilijk IMO
Thnx!quote:
quote:
Gratz.quote:
Geen UP van Rhijn?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:43 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zo proberen. Ondertussen geen origineel team meer hierMaar wel benieuwd.
Of voor in de gold cup
[ afbeelding ]
Ja, eerst niet vanwege budget, maar ondertussen kan ik hem wel halen. Redelijk zeldzaam alleen dus even wachten tot er een redelijk geprijsde op de markt verschijnt, nu allemaal >10k.quote:
Iets verderop in de toets snap ik wat je bedoeltquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, veel van die theorie vraagjes doe ik toch fout![]()
Dan weet ik niet eens waar ze het over hebben
Zet vd Wiel er dan ook bijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:43 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zo proberen. Ondertussen geen origineel team meer hierMaar wel benieuwd.
Of voor in de gold cup
[ afbeelding ]
Toen ik op zoek was naar TOTY spelers en Zlatan ging het echt bij 9 op de 10 open bid auctions zo. Echt fucking irritant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo triest.
En dan bij 8 seconden ineens expired...
Zitten ook wel hele makkelijke tussen hoor, zoals die werkloosheid in Duitslandquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iets verderop in de toets snap ik wat je bedoelt
EA moet er iets aan doen, maak trade offers dan helemaal niet meer mogelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen ik op zoek was naar TOTY spelers en Zlatan ging het echt bij 9 op de 10 open bid auctions zo. Echt fucking irritant.
Ik had eigenlijk verwacht dat de stats nog wel iets verder uit elkaar zouden liggen. Tov de NUP is het wel echt een verbetering, maar met de UP valt het allemaal wel meequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van der Wiel_!
Ik haal UP Van Rhijn wel straks.
Waarom is hij zo duur nu?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo triest.
En dan bij 8 seconden ineens expired...
Ik heb liever dat ze dit kunnen flikken en dat ik nog wel kan trade-offeren hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
EA moet er iets aan doen, maak trade offers dan helemaal niet meer mogelijk
Truequote:
Pricefixersquote:
Muriel is slecht manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef Rijst het volgende:
Ze zouden Muriel eens moeten pricefixen naar 300k.
Baasjequote:
Wees er maar trots op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Baasje
Gisteren ook weer een wedstrijd waarin er niks lukte..hij komt erin, heerlijke actie waar ik een pingel mee versier en daarna nog de winnende goal en zo gaat het echt vaak als hij invalt. Clutchbaas
Vrijmibo toch?quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
En nu ook 2de keer dat toernooi gewonnen
25k en 7,5k pack zijn binnen
hier alleen offline met een paar bronze denk ikquote:
Hebbonquote:
Nooit geld genoegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb echt geen zin om met zo'n saai Ieren team te spelen![]()
Schijt aan de reward, toch geld zat
Ik heb mijn geld verdiend met Messi. 150k gestegen sinds ik hem kocht dinsdagquote:
Ik zat op mijn main account op 830k. Nu op 1050kquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld verdiend met Messi. 150k gestegen sinds ik hem kocht dinsdag
Wel lekker jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zat op mijn main account op 830k. Nu op 1050kEn mijn trade account van 200 naar 400 ofzo omdat ik daar 30 paginas aan ieren had
Fitness nog steeds geen drol waard. Ieren nog 600c minstensquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben onderweg naar huis.. zijn fitnesses nog steeds zo goedkoop en zijn random Ieren nog duur? gr gr DS2
Ik heb mijn consumables pile op beide accounts bijna vol met fitnesses en contracten maar vanwege die Ieren werkt bronze packs openen nog steeds goedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Fitness nog steeds geen drol waard. Ieren nog 600c minstens
Je bent blij dat Bouma in de basis komt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bouma terug in de basis
Helaas voor die debiel van een Derijck, terwijl die dubbele debiel er in mag blijven staan
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bouma terug in de basis
Helaas voor die debiel van een Derijck, terwijl die dubbele debiel er in mag blijven staan
Ja. Iedereen loopt altijd te zeiken op Bouma, maar als CB is hij vrij stabiel, en beter dan die 2 draken die er nu staan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je bent blij dat Bouma in de basis komt?
Ik vind Bouma ook waardeloos, maar we zullen zienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja. Iedereen loopt altijd te zeiken op Bouma, maar als CB is hij vrij stabiel, en beter dan die 2 draken die er nu staan.
Met zo'n filmpje kan je zelfs Manolev eruit laten zien als Dani Alvesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
![]()
Singing Fredje Bouma, maak ons kampioen
Niet! Dat kan niet. Manolev is blanker dan Alves.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met zo'n filmpje kan je zelfs Manolev eruit laten zien als Dani Alves
Inderdaad, maar loopt als counter-super-sub wel 2 op 1 bij mij. Doet het statistisch beter als m'n vaste spitsen (Balotelli, Klose, Milito en Pato) gek genoeg.quote:
Wow iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker veel winst zo, wist niet dat je glimmende bronzen voor zo veel kon verkopen![]()
Dit is wel zijn 0 weight versiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker veel winst zo, wist niet dat je glimmende bronzen voor zo veel kon verkopen![]()
quote:
quote:
Die ga je niet verkopen neem ik aanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Ieren heb ik nog, die 2 golds zitten in dat 5k pack only team, de rest is 0 weight op die Man Utd versie van McGinty na
Verkoop danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Ieren heb ik nog, die 2 golds zitten in dat 5k pack only team, de rest is 0 weight op die Man Utd versie van McGinty na
Nee, ik spaar niet alle 0 weight spelers dit jaar omdat er maar weinig echt zeldzaam zijn maar deze hou ik wel gewoonquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die ga je niet verkopen neem ik aan
Waarom hou je die, denk/hoop je dat die na het toernooi nog steeds zo veel waard blijven vanwege 0 weight?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan heb ik mogelijk wat spelers te goedkoop verkochtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen wel iets zeldzamer worden, want ik neem aan dat veel mensen hun bank gewoon discarden. Je hebt er alleen niets aan dus je kan ze beter verkopen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan heb ik mogelijk wat spelers te goedkoop verkocht
ibarbo cdm ftwquote:
altijd leukquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:54 schreef Revontulet het volgende:
Ik heb in career mode een regen rechtsback met 5*skills en 1* WF...
Dat had ik ook belachelijk vaak heb je vrij weinig aan uiteindelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:54 schreef Revontulet het volgende:
Ik heb in career mode een regen rechtsback met 5*skills en 1* WF...
Weet je al wat het isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat is dat nu weer voor update die er gedraaid wordt?
Ander emailadres gebruiken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:41 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe kan je meerdere accounts maken?
Ik krijg steeds dit:
HINT: You may already have an EA Account
You probably created an account if you’ve ever played one of our console games online. To retrieve it, try to login with the email address you use for your XBOX or PlayStation, here.
Moet je registreren via de Xbox of zo?
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:41 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe kan je meerdere accounts maken?
Ik krijg steeds dit:
HINT: You may already have an EA Account
You probably created an account if you’ve ever played one of our console games online. To retrieve it, try to login with the email address you use for your XBOX or PlayStation, here.
Moet je registreren via de Xbox of zo?
Ok thx man, ga ik dat straks even doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:47 schreef Thorb het volgende:
Voor xbox moet je:
- emailadres aanmaken
- xbox account aanmaken
- oude ea mail gebruiken of nieuw ea account
- club maken
Ben nog niet thuisquote:
Sommige Mensen Zijn Niet Zo Snel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het is meer SMZNZS, zoek die maar eens uit
sommige mensen zijn niet zo slimquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het is meer SMZNZS, zoek die maar eens uit
Sommige mensen zijn niet zo stevigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sommige Mensen Zijn Niet Zo Snel?
Of in mijn geval, Sommige Mensen Zijn Niet Zo Sexy
Jij hebt em goed, weet je hoeveel mensen wel niet bezig zijn die ieren,quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sommige Mensen Zijn Niet Zo Snel?
Of in mijn geval, Sommige Mensen Zijn Niet Zo Sexy
Dat is ook zo en nog is IF Okugo zo zeldzaamquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:07 schreef Toefjes het volgende:
Niet te geloven dat die Ieren nog steeds voor hoge prijzen er uit gaan. Als je ziet dat de player fitness kaarten op bid nu voor 150c binnen te halen zijn, is men echt met man en macht aan het bronze packen
Ik ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:07 schreef Reemi het volgende:
Ik verwacht wel spektakel hoor bij VI vanavond
Ik ga zeker kijken vanavond, ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:07 schreef Reemi het volgende:
Ik verwacht wel spektakel hoor bij VI vanavond
Ja, ik heb ook het idee dat ik minder Ieren in packs krijg. Daardoor wordt het minder rendabel. Wel een stuk of 10 squadfitness kaartjes op de tradepiles en ik koop ze voor de rest wel vol met player fitness kaartjes. Die zullen zondag wel weer voor 400 gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is ook zo en nog is IF Okugo zo zeldzaam
Je hebt ook altijd geluk. St Ledger straks ook alquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk een echt goed silver pack (jammer van de formatie maar alsnog) [ afbeelding ] Pack met Ox
Dit is nog niks in vergelijking met jouw silver pack pullsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd geluk. St Ledger straks ook al
Toefjes heb jij meerdere accounts met Gold membership, of hoe maak je verschillende accounts aan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:07 schreef Toefjes het volgende:
Niet te geloven dat die Ieren nog steeds voor hoge prijzen er uit gaan. Als je ziet dat de player fitness kaarten op bid nu voor 150c binnen te halen zijn, is men echt met man en macht aan het bronze packen
Hij heeft een PS3quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Toefjes heb jij meerdere accounts met Gold membership, of hoe maak je verschillende accounts aan?
En je hebt nog een gewone simkaart? Ik heb m bij een telefoonwinkeltje over laten knippen. Kost niksquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
fuck, nieuwe telefoon binnen, blijkt dat er een micro sim in moet
Haha, dat had ik dus ook met mijn Galaxy S3, moest ik weer helemaal terug naar de winkelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Oke want ik moet voor een club maken Gold hebben, dus kan wel een account kopen voor 3 dagen of zo maar anders kan je dus geen extra club makenquote:
Op playstation kun je gewoon een nieuwe user aanmelden, op die account fifa en fut opstarten. Moet je wel een fictief mail adres enzo maken. Heb er nu 5. Op de xbox ligt dat wat lastige geloof ik helaasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Toefjes heb jij meerdere accounts met Gold membership, of hoe maak je verschillende accounts aan?
*datquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op playstation kun je gewoon een nieuwe user aanmelden, op die account fifa en fut opstarten. Moet je wel een fictief mail adres enzo maken. Heb er nu 5. Op de xbox ligt dat wat lastige geloof ik helaas
Op xbox kost het knaken mattie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op playstation kun je gewoon een nieuwe user aanmelden, op die account fifa en fut opstarten. Moet je wel een fictief mail adres enzo maken. Heb er nu 5. Op de xbox ligt dat wat lastige geloof ik helaas
Op de xbox kun je gewoon een nieuw account maken. Gewoon een ander email gebruiken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oke want ik moet voor een club maken Gold hebben, dus kan wel een account kopen voor 3 dagen of zo maar anders kan je dus geen extra club maken
Oh balen zegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je niet meer op Live toch? Dus ook geen club maken.... Of kun je je oude account koppelen aan je nieuwe?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op de xbox kun je gewoon een nieuw account maken. Gewoon een ander email gebruiken.
Je hebt geen gold nodig om een club te maken volgens mij? Je kunt ook gewoon FUT offline spelen maar hebt wel internet nodigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je niet meer op Live toch? Dus ook geen club maken.... Of kun je je oude account koppelen aan je nieuwe?
Welke? Sim kan je overigens gewoon bijknippen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
dan moet ik naar buitenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En je hebt nog een gewone simkaart? Ik heb m bij een telefoonwinkeltje over laten knippen. Kost niks
Oke ff checken, hopelijk heb je gelijk manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt geen gold nodig om een club te maken volgens mij? Je kunt ook gewoon FUT offline spelen maar hebt wel internet nodig
HTC One S. Durf zelf niet bij te knippenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Welke? Sim kan je overigens gewoon bijknippen.
Het is dat account, niet die account.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Voorbeeldje uitprinten, erop leggen en langs de randjes knippen. Het is of dat, óf de straat op. Dus...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HTC One S. Durf zelf niet bij te knippen
Fijne telefoonquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HTC One S. Durf zelf niet bij te knippen
Nee het is die account.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is dat account, niet die account.![]()
Ik weet niet maar ze hadden wel sirene + zwaailicht. We kunnen moeilijk spoeddiensten max 30 laten rijden, hoe vervelend deze situatie ook is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+%2818%29+dood+.aspx![]()
![]()
Politie
Heftigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
Maar ik heb wel een gigantisch goed koffiebroodje nu. Dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
Niet lezen als je geen zin hebt in drama.ziek =[ goed dat er wat aan deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
GJE doet dat welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voorbeeldje uitprinten, erop leggen en langs de randjes knippen. Het is of dat, óf de straat op. Dus...
Haha, ja beetje relativeren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heftig![]()
En dan opeens de zin "Maar ik heb wel een gigantisch goed koffiebroodje nu. Dat dan weer wel." er tussendoor.
Niet lezen als je geen zin hebt in drama.Jeetje, heftig man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel stoer dat jullie hebben geholpen![]()
eerst zelf maar proberen en anders vraag ik wel een nieuwe aan bij simyoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voorbeeldje uitprinten, erop leggen en langs de randjes knippen. Het is of dat, óf de straat op. Dus...
Niet lezen als je geen zin hebt in drama.Jij komt in de hemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat heb ik vandaag eerder gehoord. Ben al held, koning, baas etc genoemd, maar ik zie het alleen anders. Ik denk niet dat ik iets 'goeds' gedaan heb, maar de rest gewoon niets. Ik troost me maar met het feit dat er ongetwijfeld ook iemand op mij afkomt als me zoiets overkomt. Ik zie het als normaal. Ik hoop trouwens dat het goed gaat met die man, ik hoop op een belletje van de politie of wat dan ook.quote:
Het ziekenhuis mag jou geen gegevens geven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vandaag eerder gehoord. Ben al held, koning, baas etc genoemd, maar ik zie het alleen anders. Ik denk niet dat ik iets 'goeds' gedaan heb, maar de rest gewoon niets. Ik troost me maar met het feit dat er ongetwijfeld ook iemand op mij afkomt als me zoiets overkomt. Ik zie het als normaal. Ik hoop trouwens dat het goed gaat met die man, ik hoop op een belletje van de politie of wat dan ook. [ afbeelding ] Zal wel niet. Misschien het ziekenhuis ofzo morgen maar eens bellen.
I know. Maar ik weet zijn naam, dus misschien kan ik daar iets mee. Voorlopig laat ik het maar rusten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het ziekenhuis mag jou geen gegevens geven.
Thanks. Ja, inderdaad. Zijn honderden sociaal-psychologische onderzoeken naar gedaan. Erg interessant. The bystander effect: Des te meer mensen om een ongeval staan, des te minder er geneigd zijn om in te grijpen.quote:Verder goed gedaan, dat mensen verder niets doen is wel vaker zo ja.
yupquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
I know. Maar ik weet zijn naam, dus misschien kan ik daar iets mee. Voorlopig laat ik het maar rusten.
[..]
Thanks. Ja, inderdaad. Zijn honderden sociaal-psychologische onderzoeken naar gedaan. Erg interessant. The bystander effect: Des te meer mensen om een ongeval staan, des te minder er geneigd zijn om in te grijpen.
De vrouw van mijn pa heeft een keer iemand dood zien gaan op straat. Die is nog benaderd door slachtofferhulp. Maar in dit geval zul je er niks meer van horen waarschijnlijk. Of gezien het protocol gelukkig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vandaag eerder gehoord. Ben al held, koning, baas etc genoemd, maar ik zie het alleen anders. Ik denk niet dat ik iets 'goeds' gedaan heb, maar de rest gewoon niets. Ik troost me maar met het feit dat er ongetwijfeld ook iemand op mij afkomt als me zoiets overkomt. Ik zie het als normaal. Ik hoop trouwens dat het goed gaat met die man, ik hoop op een belletje van de politie of wat dan ook. [ afbeelding ] Zal wel niet. Misschien het ziekenhuis ofzo morgen maar eens bellen.
Afschuiven van problemen/verantwoordelijkheden doen mensen overal volgens mij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yupVeel voorbeelden van gezien, echt extreem. Bv als je met 3 man in de wachtruimte zit en er komt dikke rook onder de deur vandaan dat niemand wat doet en net doet alsof er niks aan de hand is enzo
Terwijl als je alleen bent je gelijk hulp gaat halen.
Ja, verschrikkelijk. Al denk ik niet dat niemand handelt uit angst, maar vooral door de schrik. De situatie niet in kunnen schatten en daardoor verstijven. Over die foutieve handeling heb ik inderdaad nagedacht, maar aangezien hij vol voorover, letterlijk recht op zijn gezicht ging, heb ik eigenlijk direct besloten om hem om te draaien. Zo'n man kun je ook niet, terwijl het sneeuwt, met zijn bebloede kop op de grond laten liggen. Ik heb hem omgedraaid en tegen mijn knie laten rusten, heb zijn hartslag gecheckt en ben toen rustig op hem in gaan praten en heb zoveel mogelijk makkelijke vragen gesteld. Na een minuutje kwam hij ongeveer weer bij. Hij keek alleen heel erg glazig en kon zijn eigen naam niet eens noemen. Na een minuut of twee wilde hij zelf overeind komen en begon hij in zijn zakken te zoeken naar zakdoekjes, nog steeds zonder een woord te hebben gezegd. Toen heb ik hem nog een keer aangekeken en gevraagd of hij begreep wat ik zei en toen kwam er zachtjes ja uit. Hij heeft toen zelf een deel van zijn gezicht gepoetst en toen hebben we 'm naar de overkant getild.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De vrouw van mijn pa heeft een keer iemand dood zien gaan op straat. Die is nog benaderd door slachtofferhulp. Maar in dit geval zul je er niks meer van horen waarschijnlijk. Of gezien het protocol gelukkig.
En ja, het is inderdaad een erg individualistische maatschappij, maar ook een stukje angst bij mensen speelt mee. Als je een foutieve handeling doet (bijvoorbeeld proberen in een stabiele zijligging te brengen als iemand zn nek gebroken blijkt te hebben), dan zit je met een schuldgevoel. Wel kotsmisselijk dat niemand 112 heeft gebeld
Hahahaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baasje
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)t-jeugdspelers-6.htm
Ik moest er hardop om lachen, zeker bij jouquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
Vend.Ik had er eerst dude staan en heb daarna veranderd in vent, de eerste letter van dude staat er nog denk ik.
Die kunnen er wel allemaal vrij weinig van. Zou me verbazen als er een daarvan structureel in het eerste zou spelenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baasje
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)t-jeugdspelers-6.htm
Zie het ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Derksen en Genee bij de Jakhalzen
Volgens mij ben ik de enige die het met Derksen eens is
Derksen heeft waardeloze onderzoeksjournalisten in dienst, dus ik vind het niet onrealistisch dat Genee zelf in een dag tijd net zo ver is als zij in 2 weken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Derksen en Genee bij de Jakhalzen
Volgens mij ben ik de enige die het met Derksen eens is
Snap ik wel, Genee is de presentator van VI en dus een "gezicht" van VI. Gaat tegen zijn "eigen" berichtgeving in e.d.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zie het ja.
Ik snap niet waarom Genee niet in zou mogen gaan tegen iets wat VI zegt...
Derksen komt ook alleen maar met persoonlijke verwijten als hij inhoudelijk moet reageren.
Ik vind dat wel. HIj zegt echt dat de mensen van VI liegen en niet goed hun werk doen, en dat vind ik niet kunnen in een programma dat VI heet en waar VI ook gewoon dik voor lapt. De input komt van die journalisten, bespreek dat dan ten minste vantevoren even met de journalisten voordat je daarmee overvalt in de uitzending.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zie het ja.
Ik snap niet waarom Genee niet in zou mogen gaan tegen iets wat VI zegt...
Derksen komt ook alleen maar met persoonlijke verwijten als hij inhoudelijk moet reageren.
twitter:CuencaIsaac twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 19:45:50I am back in Amsterdam. The knee is responding very well and hope to be ready to play soon! http://t.co/X15QlXc1KR reageer retweet
Ik vind de watchers van VI altijd wel goed, hebben meestal als eerst de info. Knipping en van Duren met hun verhaaltjes die lezen als een slechte roman sla ik meestal overquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Derksen heeft waardeloze onderzoeksjournalisten in dienst, dus ik vind het niet onrealistisch dat Genee zelf in een dag tijd net zo ver is als zij in 2 weken.
Ze beweren niets voor de uitzending te bespreken, dat is dan eerder de schuld van VI dan van Genee. Verder mag Genee best andere bronnen aandragen die VI tegenspreken, anders kunnen ze net zo goed het blad voorlezen. Beetje tegengeluid vind ik prima.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat wel. HIj zegt echt dat de mensen van VI liegen en niet goed hun werk doen, en dat vind ik niet kunnen in een programma dat VI heet en waar VI ook gewoon dik voor lapt. De input komt van die journalisten, bespreek dat dan ten minste vantevoren even met de journalisten voordat je daarmee overvalt in de uitzending.
Dat overvallen met die info is gewoon puur om tof te doen op televisie.
En dat zijn dan ook de eerste namen waar ik aan denk als hij het over zijn onderzoeksjournalisten heeftquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind de watchers van VI altijd wel goed, hebben meestal als eerst de info. Knipping en van Duren met hun verhaaltjes die lezen als een slechte roman sla ik meestal over
Genee schrijft ook weleens voor VI dus niet helemaal. Ik vind ook best dat er tegengeluid mag zijn, maar als Genee uit eigen beweging onderzoek gaat doen, weet VI daar toch niets van? En hij spreekt Derksen niet, maar de redactie toch welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze beweren niets voor de uitzending te bespreken, dat is dan eerder de schuld van VI dan van Genee. Verder mag Genee best andere bronnen aandragen die VI tegenspreken, anders kunnen ze net zo goed het blad voorlezen. Beetje tegengeluid vind ik prima.
Lijkt me ook dat Genee voor RTL werkt en niet voor VI (die zijn hoofdsponsor en verzorgen de hoofd(?)redactie).
En wat dan als VI zegt dat hij het niet mag melden, terwijl hij het wel van zijn bron(nen) heeft?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Genee schrijft ook weleens voor VI dus niet helemaal. Ik vind ook best dat er tegengeluid mag zijn, maar als Genee uit eigen beweging onderzoek gaat doen, weet VI daar toch niets van? En hij spreekt Derksen niet, maar de redactie toch wel?
Hij had het gewoon even moeten bespreken.
Dan moet hij er schijt aan hebben natuurlijk. Maar dat zal niet zijn gebeurd, want dan had hij het ook wel gezegd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
En wat dan als VI zegt dat hij het niet mag melden, terwijl hij het wel van zijn bron(nen) heeft?
Fer is toch gewoon CM in Fifa?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:03 schreef StijnDa het volgende:
Meer dan 100 x Fer op de markt, maar geen in 4222![]()
Vanmiddag ook al niet.
Niet zo gek ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:01 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn ierse handeltje is ineen aan het storten
Ik kan nu niet, vanavond laat en anders morgen?quote:
Is goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan nu niet, vanavond laat en anders morgen?
Heeft van Persie een Xbox jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
Didier Drogba playing his ex manager Jose Mourinho, Wesley Sneijder playing his ex team and manager. Robin Van Persie playing his xbox
We zitten allemaal in spanning voor VIquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft van Persie een Xbox jaVond ik wel een PS3 type...
Stil hier weer btw
OMG OMG OMG OMG OMG ZO SPANNENDquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
We zitten allemaal in spanning voor VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |