PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een top loting juist. Krijgen we te minste mooie halve finales en een top finale.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Málaga (Spa) - Borussia Dortmund (Dui)
Real Madrid (Spa) - Galatasaray (Tur)
Paris Saint-Germain (Fra) - Barcelona (Spa)
Bayern München (Dui) - Juventus (Ita)
Kon beter
Wel leuk voor Malaga of Dortmund
Ik versta ook maar de helftquote:
Ik durf die link niet te openen omdat ik nu op school zitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik versta ook maar de helftWat is deze
Tis niet zo bijzonder hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik durf die link niet te openen omdat ik nu op school zit
iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Een top loting juist. Krijgen we te minste mooie halve finales en een top finale.![]()
![]()
Ik ben ook weer lekker aan het dealen met de ieren, 10k gemaakt in 10min tijd, haha, hoe dan, easy money all over the placequote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn McClean maar verkocht voor 49.5kDe andere Ieren ben ik nu ook aan het verkopen, alleen de 0 weight Ieren niet
Ik verkoop hem nadat ik online gewonnen heb. offline ka nik ook zonder hemquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn McClean maar verkocht voor 49.5kDe andere Ieren ben ik nu ook aan het verkopen, alleen de 0 weight Ieren niet
Nee man! Reus en Lewandowski!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:54 schreef Revontulet het volgende:
Goeiemiddag!Klote loting zeg, Juve en PSG weinig kans om door te gaan
Ik wil Lavezzi in de finale!
Dzekoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een leuke ui heb jij, wie is dat?
En ineens haal ik er 1 uit een pakjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan nog steeds geen Ierse LB bemachtigen
Garcia - IF Juan Mataquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op RM? En op Cdm? Garcia?
"die vlerk"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.vi.nl/radio/23(...)aanschuif-bij-VI.htm
LOLZou wel saai zijn als Johan niet meer kwam
Maar zal wel een trucje zijn
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:17 schreef vandermar het volgende:
Yo mensen,
Welkom bij een nieuwe commentary.
Je moet zijn video 'live skilling met Koala' zien, dan raget hij als het hem niet lukt om te skillenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:17 schreef vandermar het volgende:
Yo mensen,
Welkom bij een nieuwe commentary.
Welk team is 't?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:22 schreef vandermar het volgende:
Ik ga dat team met Kouyate verkopen, ik vind het helemaal niet fijn spelen
DIe jij ook hebt volgens mij. Ik maak er denk ik maar een 451 van met Kouyate. Lukaku spits en Bannan CAMquote:
quote:
Ik kan er wel mee spelen, ook alles gewonnen tot nu toe alleen speelt het niet fijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:32 schreef Reemi het volgende:
[..]Als je daar niet mee kunt spelen ben je wel echt slecht hoor.
Al staan wel je spitsen en CDM's verkeerd om...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |