Kan je lang wachten hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:16 schreef Chinless het volgende:
Ik heb nog geen bericht gehad, maar heb dan ook geen haast. Nu is t een kwestie van rente trekken.
Doe is gek een vul de juiste formulieren inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:45 schreef A-mineur het volgende:
Ik zal wel weer moeten bijbetalen zoals gewoonlijkstort dat geld gvd dan gewoon niet, stop die zorgtoelslag in je kont.
Formulier? Er is er maar één van toepassing zover ik weet en dat is gewoon mijn standaard inkomsten opgaaf. Leuker kunnen we het niet maken, ook niet makkelijker.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Doe is gek een vul de juiste formulieren in
Helaas... Is een tijdje geleden afgeschaft...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:16 schreef Chinless het volgende:
Ik heb nog geen bericht gehad, maar heb dan ook geen haast. Nu is t een kwestie van rente trekken.
Niet bellen, gewoon wachten..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:05 schreef basvandalen het volgende:
afgelopen maand is er op de 14e een teruggave geboek van rond de 1000 euro
ik vond dit vreemd maar wachte af op bericht ( in vorm van een brief )
nu deze 14e is er weer hetzelfde bedrag met de zelfde mededeling geboekt op mijn rekening
ik ga vant weekend toch maar even bellen denk ik ,
wat denken jullie ?
ja dat dacht ik dus ook maar 2 keer duizend euro begint een aardig bedrag te worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:06 schreef cmuts het volgende:
[..]
Niet bellen, gewoon wachten..
Mochten ze het missen dan vinden ze jou wel!
Tja als je jezelf niet vertrouwt met zoveel geld, dan zou ik gaan bellen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:07 schreef basvandalen het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ook maar 2 keer duizend euro begint een aardig bedrag te worden.
en is gewoon raar 2 keer precies hetzelfde bedrag op precies dezelfde datum met precies dezelfde melding ,
maar geen brief of iets thuis gestuurd
nja dalijk ist volgende maand weer 1000 euroquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:15 schreef cmuts het volgende:
[..]
Tja als je jezelf niet vertrouwt met zoveel geld, dan zou ik gaan bellen.
Dat is dan een gemiste kans. Als je gezamelijk aangifte doet dan had je de verdeelsleutel zó kunnen instellen dat je vrouw 45 euro had moeten betalen, die dan niet geheven wordt, maar wél bij jouw teruggave opgeteld wordt!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:06 schreef blomke het volgende:
Ik heb 177¤ tegoed, mijn vrouw 0,0. Dus echt dat ik er nou naar uit zit te kijken...............
Zolang je het niet opmaakt en het terug geeft als ze er om vragen.. is er geen reden om er zenuwachtig van te worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:16 schreef basvandalen het volgende:
[..]
nja dalijk ist volgende maand weer 1000 euro
Dat klopt! Zo heb ik de verdeelsleutel ook ingesteld. Bij ¤133 teruggave (aan mij) bleek de aanslag van mijn partner ook ¤0,0. Dus hebben we zitten schuiven tot dat die van mijn vrouw +¤45 was; dan verschiijnt er toch ¤0,0 op de uitkomst van de berekening..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:17 schreef Beelzebufo het volgende:
Dat is dan een gemiste kans. Als je gezamelijk aangifte doet dan had je de verdeelsleute zó kunnen instellen dat je vrouw 45 euro had moeten betalen, die dan niet geheven wordt, maar wél bij jouw teruggave opgeteld wordt!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:20 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat klopt! Zo heb ik de verdeelsleutel ook ingesteld. Bij ¤133 teruggave (aan mij) bleek de aanslag van mijn partner ook ¤0,0. Dus hebben we zitten schuiven tot dat die van mijn vrouw +¤45 was; dan verschiijnt er toch 0,0 op de uitkomt van de berekening..
klopt, thxquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:17 schreef cmuts het volgende:
[..]
Zolang je het niet opmaakt en het terug geeft als ze er om vragen.. is er geen reden om er zenuwachtig van te worden.
Wat? Het bericht ontvangen of rente trekken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:04 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Helaas... Is een tijdje geleden afgeschaft...
Goed idee... Dit topic is de komende maand sowieso nutteloosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |