Die zag ik ook al op marktplaats staan. Neem aan dat die ook sneller kan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:05 schreef shiznuts het volgende:
Hum... interessant... http://www.ebay.nl/itm/200909358953
(Ja, ik geef toe, ik was aan het zoeken naar 'motor sliders')
- Oh wacht, 50cm p/h is wel heel langzaam bedenk ik me net...
Misschien met zoiets iets uit Lego bouwen: http://www.ebay.nl/itm/221205018909 .
Nou ja, hij wordt dus verkocht voor timelapses en de maximale snelheid is die 50cm per uur dus van wat ik begrijp.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Die zag ik ook al op marktplaats staan. Neem aan dat die ook sneller kan?
Toch altijd mooi. Mensen die nooit in dit topic komen en dan plots een filmpje posten....quote:
Haha nooit? Ik post hier toch af en toe :p Maar ik ben eigenlijk editor en geen cameramanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Toch altijd mooi. Mensen die nooit in dit topic komen en dan plots een filmpje posten....
Maar leuk gedaan. Zie hier en daar wat Glidecam actie. Goed geluid, goeie muziek. misschien iets te licht bij de 3 heren....
Goed vormgegeven. Ben alleen niet zo'n fan van de grijs/geel grade. Beetje flets.quote:
Ja, dat begrijp ik ook niet. Is een simpele v-snaar achtige constructie met een zwengelding eraan zou je denken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maar die zijn zo achterlijk duur!
Is dat een vintage dan? Denk dat er hier weinig mensen non-native mount vintage lenzen gebruiken voor video.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand hier bekend met de Carl Zeiss Tevidon 16mm 1.8?
Misschien ben ik de enige gezien de reactie van Boy_Snakeye, maar bij mij is de audio hiervan echt compleet verneukt.quote:
Het is wat hard en het ruist een beetje maar verneukt is t niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Misschien ben ik de enige gezien de reactie van Boy_Snakeye, maar bij mij is de audio hiervan echt compleet verneukt.
Vind de Glidecamshots op deze manier niet in het filmpje passen, het is te snel en het lijkt net of je als kijker dronken door hjet lokaal zwalkt, en de dingen die de mensen zeggen had je of strakker moeten regisseren of strakker moeten knippen want ze wauwelen soms maar watquote:
Ow ik dacht dat je overgemoduleerd bedoeldequote:Op zondag 31 maart 2013 09:33 schreef nietzman het volgende:
De stemmen klinken enorm schel/mono. Alsof iemand het met de ingebouwde microfoon van z'n camera op heeft lopen nemen.
Nja de 47 inch slider is ook maar $150quote:Op zondag 31 maart 2013 00:20 schreef shiznuts het volgende:
Mja, maar wat al eerder was gezegd, zo'n skatewheel dolley is alleen praktisch op een purfekt smooth surface, die je vrijwel nooit hebt, tenzij je zelf mdf-platen ofzo meeneemt naar je shoots. En de slider zelf is eigenlijk te kort voor fijne slideshots met flexibele inzet. Maar dat is maar mijn kijk daarop.
Da's waar, maar je had het over de dolly en die is maar zo'n 38cm.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nja de 47 inch slider is ook maar $150
Komt denk doordat de geluidsman best ver van de personen moest gaan staan. Plus het was niet het mooiste weer die dag, winderig weer.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:33 schreef nietzman het volgende:
De stemmen klinken enorm schel/mono. Alsof iemand het met de ingebouwde microfoon van z'n camera op heeft lopen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |