abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 maart 2013 @ 00:03:28 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_124074696
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 15 maart 2013 @ 00:06:16 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_124074813
:D :D :D
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_124074846
Derksen heeft gelijk. Het gaat er niet om wie er gelijk heeft, maar feit blijft dat zijn redacteuren meerdere bronnen horen en dit soort dingen niet zomaar in VI verschijnen. Vreemd ook dat Wilfred zijn eigen collega's en redacteuren van VI zo in diskrediet brengt, door informatie die door hen naar buiten is gebracht openlijk in twijfel te trekken. Genee is vervolgens waarschijn ingepalmt door Veenstra en heeft zijn kant van het verhaal gehoord en beschermt Veenstra nu tot aan zijn spreekwoordelijke 'dood'. Feit blijft natuurlijk wel dat Genee (ook) betaalt wordt/werd door Voetbal International!

Kan me dus wel enigszins iets van Johan's woede voorstellen...

:Y
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:09:34 #4
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_124074959
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:07 schreef tdruppers het volgende:
Derksen heeft gelijk. Het gaat er niet om wie er gelijk heeft, maar feit blijft dat zijn redacteuren meerdere bronnen horen en dit soort dingen niet zomaar in VI verschijnen. Vreemd ook dat Wilfred zijn eigen collega's en redacteuren van VI zo in diskrediet brengt, door informatie die door hen naar buiten is gebracht openlijk in twijfel te trekken. Genee is vervolgens waarschijn ingepalmt door Veenstra en heeft zijn kant van het verhaal gehoord en beschermt Veenstra nu tot aan zijn spreekwoordelijke 'dood'. Feit blijft natuurlijk wel dat Genee (ook) betaalt wordt/werd door Voetbal International!

Kan me dus wel enigszins iets van Johan's woede voorstellen...

:Y
Je reinste onzin. Johan Derksen is zéér hard naar Veenstra toe en veegt de vloer aan met hem. Zulke kritische uitlatingen vragen om een tegengeluid. Genee probeert.dit aan de kaak te stellen en zoekt nuance. Echter, wat blijkt, Johan heeft het artikel niet zelf geschreven en kan de discussie met Genee op inhoudelijke gronden niet winnen. Om die reden lijkt het erop alsof Genee VI belachelijk maakt, maar de enige reden waarom VI belachelijk gemaakt wordt is omdat Johan geen goede antwoorden heeft op de vragen van Genee. Johan zet dus zichzelf dus voor lul door iemand aan te vallen zonder over de daarbij behorende feitenkennis te beschikken.

De oorzaak van dit probleem: Johan die op tv Veenstra met de grond gelijk maakt zonder dat hij weet waar hij over praat.

[ Bericht 1% gewijzigd door TC03 op 15-03-2013 00:23:23 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_124075198
Sigaarsnor die iemand anders verwijt goedkoop te willen scoren _O- _O- _O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_124075236
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je reinste onzin. Johan Derksen is zéér hard naar Veenstra toe en veegt de vloer aan met hem. Zulke kritische uitlatingen vragen om een tegengeluid. Genee probeert.dit aan de kaak te stellen en zoekt nuance. Echter, wat blijkt, Johan heeft het artikel niet zelf geschreven en kan de discussie met Genee op inhoudelijke gronden niet winnen. Om die reden lijkt het erop alsof Genee VI belachelijk maakt, maar de enige reden waarom VI belachelijk gemaakt wordt is omdat Johan geen goede antwoorden heeft op de vragen van Genee. Johan zet dus zichzelf dus voor lul door iemand aan te vallen zonder de daarbij behorende feitenkennis te beschikken.

De oorzaak van dit probleem: Johan die op tv Veenstra met de grond gelijk maakt zonder dat hij weet waar hij over praat.
`
Klein voorbeeldje. Veenstra klaagde over het 'feit' dat hij geen weerwoord gekregen zou hebben. Heeft vervolgens 28 minuten met Tom Knipping aan de lijn gehangen! Op zo'n moment gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen en vertrouw ik zo'n man al min of meer niet. VI publiceert al decennia lang veel journalistiek juiste en relevante informatie. Vreemd dat Genee - en jij klaarblijkelijk ook - dit zo snel in twijfel trekken. En ik krijg het idee dat jij alleen vanavond gezien hebt. Toen ging Derksen inderdaad de discussie en de daarbij horende vragen uit de weg. Afgelopen maandag heeft hij een aantal beschuldigingen en aantijgingen van Wilfred keurig weerlegt!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:17:49 #7
53267 TC03
pi_124075330
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:15 schreef tdruppers het volgende:

[..]

`
Klein voorbeeldje. Veenstra klaagde over het 'feit' dat hij geen weerwoord gekregen zou hebben. Heeft vervolgens 28 minuten met Tom Knipping aan de lijn gehangen! Op zo'n moment gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen en vertrouw ik zo'n man al min of meer niet. VI publiceert al decennia lang veel journalistiek juiste en relevante informatie. Vreemd dat Genee - en jij klaarblijkelijk ook - dit zo snel in twijfel trekken. En ik krijg het idee dat jij alleen vanavond gezien hebt. Toen ging Derksen inderdaad de discussie en de daarbij horende vragen uit de weg. Afgelopen maandag heeft hij een aantal beschuldigingen en aantijgingen van Wilfred keurig weerlegt!
Ik heb alle uitzendingen gezien. Het is vreemd dat jij discussie over de vorm en inhoud niet kan scheiden. Wie zegt namelijk dat ik VI in twijfel trek? Niemand. Ik heb alleen moeite met de wijze waarop Derksen zijn argumenten op tv ten gehore brengt. Derksen moet gewoon niet zo janken: als je sterke beschuldigingen uit, moet je ook man genoeg zijn om kritische vragen op een professionele manier te beantwoorden.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:25:30 #8
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_124075656
Derksen heeft gelijk dat Genee dit geouwehoer telkens voor zijn eigen gelijk doorzet. Wie geeft een fuck om dat hele Heerenveen verhaal? Hij wil gewoon zijn gelijk krijgen.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:26:52 #9
53267 TC03
pi_124075707
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef Stevenzenl het volgende:
Derksen heeft gelijk dat Genee dit geouwehoer telkens voor zijn eigen gelijk doorzet. Wie geeft een fuck om dat hele Heerenveen verhaal? Hij wil gewoon zijn gelijk krijgen.
Onzin man, Johan maakt Veenstra voor van alles en nogwat uit en wordt dan boos als iemand tegengas geeft enkel omdat er redacteuren 14 dagen aan hebben zitten werken. :')

Wie uitdeelt, moet kunnen incasseren. De wetten des levens.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:27:21 #10
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_124075725
Jeez, het komt er eindelijk uit.
Dacht even dat ik een fragment zou zien en dat het in elkaar gezet zou zijn, want zelfde ruif waaruit ze eten. Derksen was wel degelijk echt. Als dit een show was dan heeft Derksen trillend en wel het geweldig gedaan en mij in ieder geval overtuigd van zijn oprechtheid. Ongeacht wie gelijk heeft.

Moet er wel bij zeggen dat ik twee jaar terug een interview las, denk van Gijpie en dat ging over de autoritten die de heren gedrieën doormaakten waarbij urenlang niets tegen elkaar werd gezegd.

Ik heb er absoluut geen verstand van maar ik meen wel op te maken dat de vulkaan echt gebarsten is.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:27:41 #11
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_124075740
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef TC03 het volgende:

[..]

Onzin man, Johan maakt Veenstra voor van alles en nogwat uit en wordt dan boos als iemand tegengas geeft enkel omdat er redacteuren 14 dagen aan hebben zitten werken. :')

Dat hele toontje van Genee alleen al, alsof hij tegen een kind van drie praat.

Normaal behoor ik tot team Genee, dit is gewoon slap geouwehoer van deze blaag.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:28:15 #12
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_124075763
Dit is in ieder geval niet het issue an sich maar loopt al veel langer.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:28:26 #13
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_124075772
ik heb wat gemist :o even kijken

bedankt voor dit topic :D
graag op anoniem
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:30:10 #14
53267 TC03
pi_124075853
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Dat hele toontje van Genee alleen al, alsof hij tegen een kind van drie praat.

Normaal behoor ik tot team Genee, dit is gewoon slap geouwehoer van deze blaag.
Had Johan maar gewoon normaal antwoord moeten geven. Ik kan mezelf wel blijven herhalen, maar er geldt gewoon: wie uitdeelt, moet kunnen incasseren. Johan wil wel beschuldigingen uiten, maar niet ingaan op de feiten. Waar slaat dat op? :')
pi_124075878
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je reinste onzin. Johan Derksen is zéér hard naar Veenstra toe en veegt de vloer aan met hem. Zulke kritische uitlatingen vragen om een tegengeluid. Genee probeert.dit aan de kaak te stellen en zoekt nuance. Echter, wat blijkt, Johan heeft het artikel niet zelf geschreven en kan de discussie met Genee op inhoudelijke gronden niet winnen. Om die reden lijkt het erop alsof Genee VI belachelijk maakt, maar de enige reden waarom VI belachelijk gemaakt wordt is omdat Johan geen goede antwoorden heeft op de vragen van Genee. Johan zet dus zichzelf dus voor lul door iemand aan te vallen zonder over de daarbij behorende feitenkennis te beschikken.

Dat dus
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:31:17 #16
14505 OProg
A Life in Music
pi_124075899
Ongeacht waar de waarheid zit heb ik nog geen moment gevonden dan Genee uit is op scoren. Hij stelt kritische vragen naar aanleiding van het materiaal dat hij van Heerenveen heeft gekregen en vraagt om meer informatie en feiten. Wat best logisch is als je op deze wijze twee verschillende verhalen onder ogen krijgt.

Hoe het toontje dan ook is doet verder niet ter zake, het gaat om de inhoud.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef TC03 het volgende:

[..]

En dit. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:34:13 #17
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_124076013
Genee heeft wel zelfbeheersing.
pi_124076019
Zo, dat had ik niet verwacht van Johan Derksen. Zou dit dan toch echt het voortbestaan van het programma VI op losse schroeven zetten?

Overigens ben ik geneigd meer met het verhaal van Genee mee te gaan. Ten eerste komt hij geloofwaardiger over, en ten tweede heeft Derksen al zovaak aangetoond dat hij wel de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt als het soms om "inside-informatie" gaat. Hij is soms erg doorzichtig op zoek naar scoren en dan geneigd met elk populistisch lulverhaal mee te gaan.

Ik snap ook niet dat mensen dat Heerenveen verhaal van Derksen geloven? Kom op heej, hij beaamt bijvoorbeeld dat er 600 (!!) sponsors zouden zijn weggelopen. Alsof Heerenveen uberhaupt zo'n groot sponsorbestand heeft. :')

Verder verwijt Derksen makkelijk scoren over de rug van anderen, maar dat is natuurlijk een kwestie van de pot verwijt de ketel dat tie zwart ziet omdat Derksen er groot mee is geworden en dat is ook één van de drijvende krachten van het hele programma.

Nee dit valt me zwaar tegen van Derksen, en ik ben benieuwd naar de consequenties. Als Derksen bijvoorbeeld zegt dat heel VI genoeg heeft van Genee dan zou dat weleens het begin van het einde kunnen zijn voor Genee bij dit programma.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_124076024
VI-Bestuur tegen de muur.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 15 maart 2013 @ 00:34:46 #20
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_124076036
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef Staal het volgende:
Jeez, het komt er eindelijk uit.
Dacht even dat ik een fragment zou zien en dat het in elkaar gezet zou zijn, want zelfde ruif waaruit ze eten. Derksen was wel degelijk echt. Als dit een show was dan heeft Derksen trillend en wel het geweldig gedaan en mij in ieder geval overtuigd van zijn oprechtheid. Ongeacht wie gelijk heeft.

Moet er wel bij zeggen dat ik twee jaar terug een interview las, denk van Gijpie en dat ging over de autoritten die de heren gedrieën doormaakten waarbij urenlang niets tegen elkaar werd gezegd.

Ik heb er absoluut geen verstand van maar ik meen wel op te maken dat de vulkaan echt gebarsten is.
De karakters van Derksen en Genee botsen gewoon. Dat zie je bijna in elke uitzending wel terug, maar tot nu toe hebben ze zich er altijd overheen kunnen zetten.

Dat Derksen wegloopt is erg onprofessioneel, maar ik denk dat hij een signaal af wilde geven, omdat VI zijn naam aan het programma heeft verbonden.

Bij Heerenveen gaat Veenstra als een olifant door een porseleinkast en dat steekt, in welke organisatie je je ook bevindt. Hij zal absoluut zijn punten hebben, net zoals Derksen dat ook heeft. De waarheid zal wel wat in het midden liggen. Genee geeft terecht wat tegengas, alleen heb ik het idee dat hij het net even wat te eenzijdig ziet.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_124076061
Genee moet gewoon niet zo zuigen, btje kritisch mag maar je eigen collegas en werkgever openlijk wantrouwen is 'niet sjiek'
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:35:47 #22
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_124076078
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De karakters van Derksen en Genee botsen gewoon. Dat zie je bijna in elke uitzending wel terug, maar tot nu toe hebben ze zich er altijd overheen kunnen zetten.

Dat Derksen wegloopt is erg onprofessioneel, maar ik denk dat hij een signaal af wilde geven, omdat VI zijn naam aan het programma heeft verbonden.

Bij Heerenveen gaat Veenstra als een olifant door een porseleinkast en dat steekt, in welke organisatie je je ook bevindt. Hij zal absoluut zijn punten hebben, net zoals Derksen dat ook heeft. De waarheid zal wel wat in het midden liggen. Genee geeft terecht wat tegengas, alleen heb ik het idee dat hij het net even wat te eenzijdig ziet.
Ik zou het raar hebben gevonden als Johan was blijven zitten.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:36:46 #23
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_124076126
Dit is trouwens echt niet gespeeld hoor, rond de 50 seconden begint Derksen zo te hijgen alsof ie elk moment een hartaanval kan krijgen.
pi_124076139
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef sjgappie het volgende:
Genee moet gewoon niet zo zuigen, btje kritisch mag maar je eigen collegas en werkgever openlijk wantrouwen is 'niet sjiek'
Ik vind niet dat Genee loopt te zuigen. Dat doet Genee weleens inderdaad, maar in deze kwestie vind ik dat eigenlijk niet het geval.

Ik vind wel dat Genee zijn journalistieke plicht mag vervullen als hij van mening is dat er openlijk bullshit wordt verkondigt aan tafel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:37:18 #25
53267 TC03
pi_124076144
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Uiteraard is hetgeen wat Derksen steekt dat VI het salaris van Genee betaalt en dat Genee vervolgens VI niet het voordeel van de twijfel gunt. Maar Johan denkt dat omdat het programma VI heet hij mensen met de grond gelijk mag maken zonder kritisch weerwoord... Tja, zo werkt het niet. Hij had zelf gewoon moeten zeggen: "Genee, ik heb het niet geschreven, vraag het mijn redacteuren maar." Dan was er niks aan de hand geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')