SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lama @ foto
[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 15-03-2013 18:23:39 ]
Ik heb die houten stempel er net ingezetquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jij mag de OP bijwerken Bluezz
Ik heb 2 van die vormpjes, zat bij de koffiemelkquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Wat een Libelleforum kopje koffie in de OP
Nee de AVA's zijn allemaal verandert en Chufmans staat er 2x inquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb die houten stempel er net ingezet
Ons benchmark is het Ruwaardquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Ja het Ruwaard Bluezz, daar is het natuurlijk al tijden onrustig vanwege de afdeling cardiologie.
Verrek, dat is het! Ik dacht dat het een houten kop was ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
owquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee de AVA's zijn allemaal verandert en Chufmans staat er 2x in
Nicequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat meen je niet!?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ons benchmark is het Ruwaard![]()
Veeg me op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien heeft het een positieve invloedquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
owje die stijfkop erin gezet
![]()
nah... daar komen we nooit meer vanaf dan
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
Goh ff eten met 3 jongedames en het topic is al weer vol .... Met gebagger over en weer
Wat hadden ze voor je klaar gemaakt?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
Goh ff eten met 3 jongedames en het topic is al weer vol .... Met gebagger over en weer
We zullen zienquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft het een positieve invloed
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat heb je gegeten? Hadden de meisjes gekookt voor je?
Simpele studentes zijn het, dus een soepje en kippeboutjes...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat hadden ze voor je klaar gemaakt?
Dat doet er toch ook niet toe, ik vind het leuk dat ze eten voor jou maken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Simpele studentes zijn het, dus een soepje en kippeboutjes...
nah... vin ik al heel wat, bij mij duurde het wel even voordat ik het koken onder de knie hadquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Simpele studentes zijn het, dus een soepje en kippeboutjes...
Dat is nog nooit vertoond geloof ik een zkh sluiten. Meestal wordt het dan 'gekocht' of gefuseerd met een ander.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Dat meen je niet!?![]()
![]()
Ik dacht dat het niet erger kon dan daar, er wordt zelfs aan gedacht om dat ziekenhuis helemaal te sluiten vanwege bepaalde wantoestanden
Daar pas jij niet meer tussen met je dikke kontquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
Ze zijn nu al naar bedGezellig met zn 3en in een 2 persoons twijvelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |