SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest gewoon even om je lachenquote:
Op zondagquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed plan wel, gewoon veel alcohol.
Gitaar heeft het een stuk kleiner, maar dat is ook aardig te doen eigenlijk. Het ligt er ook maar net aan hoe alles is ingedeeld natuurlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
80 is maar iets meer dan ik heb. Dat is echt niet veel.
Ik eet te veel
Veel te veel
Ja, Mur ging op cam even stoer doen met zijn dumbells, toen moest ik ook even meedoen. Was wel lastig, pompen met een arm en met de andere mijn deken omhoog houden.
Moet je aan Jason vragenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Whut is dezen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed plan wel, gewoon veel alcohol.
thnxquote:
Dan doe je het toch lekker niet?quote:
Die praat niet terugquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je aan Jason vragen
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Whut is dezen?![]()
Ik vind het prima, maar mijn pa zal het niet leuk vinden
[..]
Ha, die Koen.quote:
we rommelen lekker verderquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ha, die Koen.
Met mij wel oké hoor.Met jou?
Herkenbaar ... niet bij ons hoor maar bij de oppaskindjes thuisquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we rommelen lekker verder
Al 3 weken op en afgaand ziek, kom er maar niet van af
Dat is vervelend. Al naar de huisarts geweest?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we rommelen lekker verder
Al 3 weken op en afgaand ziek, kom er maar niet van af
als het na deze ronde weer terugkomt ga ik dat doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Al naar de huisarts geweest?
Waarom ga je nu al niet? Het kan je wat leed besparen en je kwakkelt al een tijdje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het na deze ronde weer terugkomt ga ik dat doen
That's what she ...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom ga je nu al niet? Het kan je wat leed besparen en je kwakkelt al een tijdje.
Jawel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even om je lachenmag dat niet?
Beetje praktisch zijn, enzo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Gitaar heeft het een stuk kleiner, maar dat is ook aardig te doen eigenlijk. Het ligt er ook maar net aan hoe alles is ingedeeld natuurlijk.
Foei jij!
Ik ben volgens mij alweer afgevallen. Een broek die eerst perfect paste zakt nu de hele tijd van m'n kont. Erg frustrerend tijdens het werken.
Aldo, alles goed met je?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
That's what she ...
ow laat ook maar
morgen te druk en maandag t/m woensdag zit ik in Denemarkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom ga je nu al niet? Het kan je wat leed besparen en je kwakkelt al een tijdje.
Feraquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen te druk en maandag t/m woensdag zit ik in Denemarken
Truequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Doe ik morgen, daarvoor is het nu te donker.
Je begint emo te wordenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Fera
Ik ben moe, en op de een of andere manier ben ik nu ook moe van mijn eigen grapjesEn dat is een slecht teken
![]()
Je hoeft ook niet alleen maar konijnenvoer te eten. Dat doe ik ook niet. Ik neem 's ochtends brinta, 's middags brood met beleg naar keuze, tussendoor eierkoeken of augurken/tomaatjes. Soms een beetje chips erbij, voor de smaak. Gewoon de porties klein houden en niet meteen zakken leegeten. Koekje bij de koffie 's avonds en een mineola en dat was het dan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Beetje praktisch zijn, enzo.
Ja sorry, ik hou te veel van eten. Ik was het konijnenvoer wel zat.
Al moet ik zeggen dat de bleekselderij en de zinktabletten wel goed helpen, als je dat nog eens uit wilt proberen met Gitaar.
Hehe, frustrerend, maar vleiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vleiend is het pas als de weegschaal en/of de centimeter het ook zeggen. Anders denk ik gewoon dat die broek aan het uitlubberen is.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Denemarken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen te druk en maandag t/m woensdag zit ik in Denemarken
Misschien moet je eens lekker naar bed gaan. Uitrusten voor je tentamens.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Fera
Ik ben moe, en op de een of andere manier ben ik nu ook moe van mijn eigen grapjesEn dat is een slecht teken
![]()
Ik ben net wezen spinnen zelfsquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Denemarken.Waarom?
[..]
Misschien moet je eens lekker naar bed gaan. Uitrusten voor je tentamens.
werkquote:
Actief wezentje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben net wezen spinnen zelfsmaar ga inderdaad zo slapen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alleen maar konijnenvoer te eten. Dat doe ik ook niet. Ik neem 's ochtends brinta, 's middags brood met beleg naar keuze, tussendoor eierkoeken of augurken/tomaatjes. Soms een beetje chips erbij, voor de smaak. Gewoon de porties klein houden en niet meteen zakken leegeten. Koekje bij de koffie 's avonds en een mineola en dat was het dan.![]()
Ik zie Gitaar geen bleekselderij eten.
Ik heb enorme moeite met het kleinhouden van de porties, dat kan ik echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vleiend is het pas als de weegschaal en/of de centimeter het ook zeggen. Anders denk ik gewoon dat die broek aan het uitlubberen is.
De bleekselderij is voor de kleur alleen he?
De hoeveelheid was het soyagranulaat ofzo.
Je hebt sindsdien nog niet gewogen dus?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Cool. Wat doe jij dan precies?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werk
Onze Deense divisie gaat eind april live met nieuwe ERP app
in april zit ik er 2x een hele week
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Actief wezentje.Dat slaap zo lekker, als je gesport hebt.
ICT manager infrastructuur, momenteel projectdeelnemer ERP implementatiequote:
Natuurlijk kun je dat. Gewoon in een bakje doen in plaats van uit de zak eten en die zak gewoon wegleggen. Eventueel aanvullen met wat gezonds. Laatst had ik bij de film wat augurkjes, cherrytomaatjes en een paar doritos. Mijn lichaam went ook aan die kleine porties. Tijdens mijn werk heb ik bijna geen tijd om te eten, dan prop ik rond 11 uur snel zo'n eierkoek in m'n mond en eet ik lunch wanneer ik klaar ben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb enorme moeite met het kleinhouden van de porties, dat kan ik echt niet.
De bleekselderij is voor de kleur alleen he?
De hoeveelheid was het soyagranulaat ofzo.
Je hebt sindsdien nog niet gewogen dus?
Troost je, ik moet ook werken met Koningsdag. Lekker alle troep opruimen van mensen die de nacht daarvoor gefeest hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ICT manager infrastructuur, momenteel projectdeelnemer ERP implementatie
Go live date is maandag 29 april.
Maandagavond weer terug, maar dinsdag de 30e gewoon werken in Almere (want koningsdag is geen Deense feestdag
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je dat. Gewoon in een bakje doen in plaats van uit de zak eten en die zak gewoon wegleggen. Eventueel aanvullen met wat gezonds. Laatst had ik bij de film wat augurkjes, cherrytomaatjes en een paar doritos. Mijn lichaam went ook aan die kleine porties. Tijdens mijn werk heb ik bijna geen tijd om te eten, dan prop ik rond 11 uur snel zo'n eierkoek in m'n mond en eet ik lunch wanneer ik klaar ben.
Maar volgens mij lust hij geen bleekselderij.
Ik weeg maar één keer per maand, net na m'n menstruatie. Anders wisselt het steeds, omdat ik veel vocht vasthoud.Sowieso, van te vaak wegen zou ik ook gek worden.
ik vind het niet erg, heb er toch weinig meequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Troost je, ik moet ook werken met Koningsdag. Lekker alle troep opruimen van mensen die de nacht daarvoor gefeest hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |