Ja zeg zo wordt je natuurlijk nooit dikquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:09 schreef Steve het volgende:
Ik heb net gegeten.
Voor het eerst sinds een boterham als ontbijt..
Awwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
Japans eten.
En aan de tafel naast ons hadden twee jongens hun eerste date.![]()
Als je de grote lepel bent, doe je je onderste arm gewoon onder je kussen. Zoals die andere manieren lig ik nooit dus misschien is het daar wel handig voor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:56 schreef Steve het volgende:
Oh daar vind ik weinig charme aan.. Ligt ongemakkelijk, en soms gaat je arm er nog van slapen ook.
.
Oeh, mooie foto!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:08 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Engelen en Ang3l zijn zó met elkaar verbonden dat altijd als ik iets met een engel zie het eerste waar ik aan moet denken Ang3l is..
Jep. Zwart, Frances, Engel. AHHHHHMMMMYEAHHHH....quote:Bij AHS ook, toen Frances Conroy aan kwam zetten met engelenvleugels, volgens mij kwam je driedubbel klaar, niet?.
Jij ook al, huh?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:08 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Engelen en Ang3l zijn zó met elkaar verbonden dat altijd als ik iets met een engel zie het eerste waar ik aan moet denken Ang3l is..
Bij AHS ook, toen Frances Conroy aan kwam zetten met engelenvleugels, volgens mij kwam je driedubbel klaar, niet?.
Geniaal, meestal rot mijn arm na 5 minuten al weg,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:47 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek vaak de ruimte tussen de matrassen om een beetje bewegingsvrijheid te krijgen..
Ik vraag me alleen af in hoeverre die dingen openschuiven als je ook gewoon zelf op dat matras ligt (en het dus echt 0,0 steun geeft).quote:Op zondag 17 maart 2013 11:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geniaal, meestal rot mijn arm na 5 minuten al weg,
Als je verliefd bent dan merk je dat niet eens. In het begin sliepen mijn ex en ik in een 1 persoonsbed, Ik sliep primaquote:Op zondag 17 maart 2013 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af in hoeverre die dingen openschuiven als je ook gewoon zelf op dat matras ligt (en het dus echt 0,0 steun geeft).
http://www.seniorenbeddenwinkel.nl/quote:Op zondag 17 maart 2013 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben 34. Ik merk het als ene bed kut slaapt
Neh, ik hou het op mijn bed. Met spijlen aan het voeten- en hoofdeindquote:Op zondag 17 maart 2013 15:32 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
http://www.seniorenbeddenwinkel.nl/
Herkenbaarquote:Op zondag 17 maart 2013 14:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben al 3 jaar vrijgezel. Ik kan er niet meer tegen als er een keer iemand naast me slaapt.
11 jaar.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:24 schreef Renesite het volgende:
Ik ben bijna 2 jaar gezel. ()
En echt, fuck it, ik kan dat niet hebben, lepeltje lepeltje.
van?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:47 schreef wonderer het volgende:
Gewoon zorgen dat je bent uitgeput voor je gaat slapen.
Ik heb daar nooit echt aan kunnen wennen.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben al 3 jaar vrijgezel. Ik kan er niet meer tegen als er een keer iemand naast me slaapt.
Punnikenquote:
Het scheelt als je partner twee koppen kleiner is, heb ik gemerktquote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik haat lepeltje lepeltje... ik heb ruimte nodig in bed... dus het is effe knuffelen voor het slapen gaan en dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben degene die kleiner is. Jeeej! Ik heb dus mazzelquote:Op zondag 17 maart 2013 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het scheelt als je partner twee koppen kleiner is, heb ik gemerkt
Ligt er aan met wie. Hetero1 en ik lieten elkaar gewoonweg NIET los in bed. Gingen vasthoudend slapen en werden ook zo wakker. En als 1 van de 2 tijdens z'n slaap wegdraaide dan werd de ander wel weer wakker en kroop er weer tegenaanquote:Op zondag 17 maart 2013 20:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit echt aan kunnen wennen.
Ik ben irritant als binnenste lepel, vanwege die bos krullenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het scheelt als je partner twee koppen kleiner is, heb ik gemerkt
Ow neeeee, ik lig los, heel gezellig met de ruggen naar elkaar toe of zo. NIET NIET NIET NIET NIET vast! Word ik panisch op den duurquote:Op zondag 17 maart 2013 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan met wie. Hetero1 en ik lieten elkaar gewoonweg NIET los in bed. Gingen vasthoudend slapen en werden ook zo wakker. En als 1 van de 2 tijdens z'n slaap wegdraaide dan werd de ander wel weer wakker en kroop er weer tegenaan
Maar met Pup had ik dat veel minder. Nou ja, in 't begin misschien.
3 Musketiers, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Dat je hoort dat je voor vanavond het nummer MANNEN moet oefenen
Dat je denkt "Ken ik niet"en via de songtekst moet googlen van wie of wat het is
En dat je dan in het [HOMO] topic terecht komt bij Wonderer
Ja. Verschrikkelijk.quote:
quote:
Les Mis is meer drama dan melo, maar 3M wilde te hip zijn, te zeer een hit worden, in plaats van iets moois zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:15 schreef Ang3l het volgende:
Het is geloof ik niet zo mijn genre
Bombastisch melodramatisch gezever a la Les Miserables.
Zeg ik, zonder ze beide gezien te hebben hoor (ja van Les Mis het toneelstuk wel).
Jaquote:
Ik ben niet de hoofdstem van dat nummerquote:Ik ben benieuwd naar jou Oehlala Ang3l
Nou, ik niet hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:21 schreef Ambiguiteit het volgende:
Op de radio hoorde ik een wetenschapper beweren dat mensen met tattoo's een "theatrale persoonlijkheidsstoornis" hebben.
Ik denk dat op iedere Fok-homo wel één of meer stoornissen kunt plakken. Of op ieder mens eigenlijk wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor
Bij het lezen van dat rijtje "symptomen" komt wel enorm TMM bovendrijven, trouwens.
Welke op jou dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik denk dat op iedere Fok-homo wel één of meer stoornissen kunt plakken. Of op ieder mens eigenlijk wel.
Ach, meteen de bierbuik er af dusquote:
Bestaat het Engel-complex?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:37 schreef Ang3l het volgende:
• De persoon voelt zich niet op zijn/haar gemak in situatie waarin hij/zij niet in het centrum van de aandacht staat. Hmmz. Alleen virtueel. In het echt andersom
• De communicatie tussen de persoon en anderen is vaak ongepast seksueel verleidelijk of provocatief. CHECK!
• De persoon vertoont een snelle en oppervlakkige overgang van emoties.Hmmzwah. Neuh. Soms.
• De persoon gebruikt consistent zijn/haar uiterlijk om aandacht te trekken.Probeeren kan, maar lukken is wat anders!
• De persoon heeft een oppervlakkig taalgebruik en heeft het niet over details.Nou nee
• De persoon vertoont overdreven en theatraal gedrag en overdrijft zijn/haar emoties.Soms
• De persoon is eenvoudig te beïnvloeden door anderen of door omstandigheden.Jep
• De persoon beschouwt relaties als intiemer dan ze in werkelijkheid zijn.Neuh, niet echt
Nee ik geloof niet dat ik een 100% score heb.
Toch een andere stoornis dan
Dat is vast een sub-tak van het Messias-complexquote:
Ha wie, met lo!quote:
waar was je al die tijd ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Are you drunk agaaaain?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat niet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
niet zo mijn ding eigenlijk!!!!!!
Wapperjongetjes. Beetje mannelijk mag wel vinnik.quote:
Hangt echt van het persoon afquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wapperjongetjes. Beetje mannelijk mag wel vinnik.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor
Bij het lezen van dat rijtje "symptomen" komt wel enorm TMM bovendrijven, trouwens.
ik heb al genoeg diagnoses bedanktquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor
Keuze genoeg: http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Persoonlijkheidsstoornisquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:37 schreef Ang3l het volgende:
• De persoon voelt zich niet op zijn/haar gemak in situatie waarin hij/zij niet in het centrum van de aandacht staat. Hmmz. Alleen virtueel. In het echt andersom
• De communicatie tussen de persoon en anderen is vaak ongepast seksueel verleidelijk of provocatief. CHECK!
• De persoon vertoont een snelle en oppervlakkige overgang van emoties.Hmmzwah. Neuh. Soms.
• De persoon gebruikt consistent zijn/haar uiterlijk om aandacht te trekken.Probeeren kan, maar lukken is wat anders!
• De persoon heeft een oppervlakkig taalgebruik en heeft het niet over details.Nou nee
• De persoon vertoont overdreven en theatraal gedrag en overdrijft zijn/haar emoties.Soms
• De persoon is eenvoudig te beïnvloeden door anderen of door omstandigheden.Jep
• De persoon beschouwt relaties als intiemer dan ze in werkelijkheid zijn.Neuh, niet echt
Nee ik geloof niet dat ik een 100% score heb.
Toch een andere stoornis dan
Och, ik weet niet, waarom zou een brein niet ziek kunnen zijn, en gebaat bij behandeling?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
Overigens vind ik de hele psychologie één grote pseudo-wetenschappelijke quatsch, verzonnen door mensen die beter een echt vak hadden kunnen kiezen.
Psychiatrie is iets anders dan psychologie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Och, ik weet niet, waarom zou een brein niet ziek kunnen zijn, en gebaat bij behandeling?
Psychologie is wel degelijk een wetenschap, over de DSM kunnen we het wel hebben Niemand IS een diagnose, hoewel we graag mensen in hokjes zetten werkt dat niet zo, ieder mens is een cocktail van talenten en handicapsquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
Overigens vind ik de hele psychologie één grote pseudo-wetenschappelijke quatsch, verzonnen door mensen die beter een echt vak hadden kunnen kiezen.
maar psychologie is ook niet de wetenschap naar gevoelens!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:20 schreef Ang3l het volgende:
Gevoelens zijn toch nooit feiten?
Net als geloof trouwens.
En is gedrag iets tastbaars? Iets vaststaands?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar psychologie is ook niet de wetenschap naar gevoelens!
gedragswetenschap, ondermeer
gedrag is vrij voorspelbaar als je weet wat het veroorzaakt, ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En is gedrag iets tastbaars? Iets vaststaands?
Of is het puur gegis naar...?
Dat betwijfel ik persoonlijk, maar dat kan ook aan mijn gedrag liggenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
gedrag is vrij voorspelbaar als je weet wat het veroorzaakt, ja.
Misschien, maar ik heb mijn twijfels bij de wetenschappelijke kwaliteit van de oorzaak-gevolg redeneringen in de psychologie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
gedrag is vrij voorspelbaar als je weet wat het veroorzaakt, ja.
Het zit wel ergens in je hersens en als je daar in prikt dan verandert je gedragquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je zo maar in mijn lichaam prikt, dan verandert mijn gedrag jegens de gemene prikker, ongeacht in welk lichaamsdeel wordt geprikt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zit wel ergens in je hersens en als je daar in prikt dan verandert je gedrag. Als ik Grey's Anatomy mag geloven
. Frontaalkwab?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet zo van t frontaalkwabje. Heb liever een frontaal kwakje.
En ongeacht welk jeugdtrauma.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Als je zo maar in mijn lichaam prikt, dan verandert mijn gedrag jegens de gemene prikker, ongeacht in welk lichaamsdeel wordt geprikt.
O dear, you're screwed!quote:
Oh. Ik hou alleen wel alleen van tetten, lekkere kontjes en een strak kutje.quote:
Van dat specifieke voorbeeld kan ik weinig zeggen, maar kinderen die vroeger weinig zijn aangeraakt, hebben op latere leeftijd vaak problemen met hechting en zo. Dat vind ik behoorlijk logisch klinken, als je nagaat dat door (fijne) aanrakingen zoals knuffels bepaalde hormonen vrijkomen die invloed hebben op de hersenstructuur en neurale paden aanleggen. Als je die neurale paden later mist, verandert je gedrag ten opzichte van hoe het zou zijn geweest als je wel was geknuffeld.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Misschien, maar ik heb mijn twijfels bij de wetenschappelijke kwaliteit van de oorzaak-gevolg redeneringen in de psychologie.
Voorbeeld: Steve Jobs zou als kind de "postnatale baarmoeder" zijn misgelopen, waardoor hij geen "wederkerigheid kon aangaan met zijn omgeving" en "in een infantiele fase zou zijn blijven hangen in de omgang met zijn lichaam". En daardoor zou hij zijn kanker hebben genegeerd.
Dan kun je vinden dat zoiets inzicht geeft in het oorzaak van gedrag, maar op mij komt het vooral over compleet uit de lucht gegrepen pseudo-wetenschappelijk geblaat.
Sommige van die dingen zitten bij een man ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh. Ik hou alleen wel alleen van tetten, lekkere kontjes en een strak kutje.
Je hebt ook kinderen die er overheen groeien. Ligt ook aan 't karakter. Het is echt niet zo dat als A, dan altijd B. Dus dan noem ik t ook niet echt helemaal wetenshappelijk. Blijft nog steeds een gokquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van dat specifieke voorbeeld kan ik weinig zeggen, maar kinderen die vroeger weinig zijn aangeraakt, hebben op latere leeftijd vaak problemen met hechting en zo.Dat vind ik behoorlijk logisch klinken, als je nagaat dat door (fijne) aanrakingen zoals knuffels bepaalde hormonen vrijkomen die invloed hebben op de hersenstructuur en neurale paden aanleggen. Als je die neurale paden later mist, verandert je gedrag ten opzichte van hoe het zou zijn geweest als je wel was geknuffeld.
Dus eigenlijk zoek je een chick-with-a-dick?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh. Ik hou alleen wel alleen van tetten, lekkere kontjes en een strak kutje.
Die hebben we nog geen!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zoek je een chick-with-a-dick?
Huh?quote:
Nou, dat we in dit topic nog geen chick with a dick hebbenquote:
Ooooh nja in ieder geval nog niemand van wie we het wetenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat we in dit topic nog geen chick with a dick hebben
Zelfs dát weet je nooit 100% zekerquote:
Honderd dingen getypt en gebackspacet omdat ik het niet goed verwoord krijg, dus ik ga maar gewoon wachten tot wonderer hier iets over zegt waar ik het hopelijk weer mee eens kan zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt ook kinderen die er overheen groeien. Ligt ook aan 't karakter. Het is echt niet zo dat als A, dan altijd B. Dus dan noem ik t ook niet echt helemaal wetenshappelijk. Blijft nog steeds een gokDat je het achteraf kan verklaren "o dat zou wel eens hier aan kunnen liggen" vind ik bijna een soort horoscoop, verklaring de andere kant op. "O ja, zie je, dat was het dus!"
Dat is waar, maar zo werkt het in geen enkele tak van de medische wetenschap. Het is altijd maar een beetje gissen en baseren op wat er bekend is over bepaalde aandoeningen. Nadeel van de psychologie is alleen dat het minder makkelijk is aan te tonen met testjes en je dus echt vooral moet afgaan op wat de patient zegt en doet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt ook kinderen die er overheen groeien. Ligt ook aan 't karakter. Het is echt niet zo dat als A, dan altijd B. Dus dan noem ik t ook niet echt helemaal wetenshappelijk. Blijft nog steeds een gokDat je het achteraf kan verklaren "o dat zou wel eens hier aan kunnen liggen" vind ik bijna een soort horoscoop, verklaring de andere kant op. "O ja, zie je, dat was het dus!"
Nou.. sommige 'trap's zijn best knap...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zoek je een chick-with-a-dick?
Busted!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou.. sommige 'trap's zijn best knap...
Een man die vrouwelijke hormonen slikt, dus 100% op een vrouw lijkt (zelfs borsten, etc). Maar dan met een penis.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Busted!
(al weet ik niet wat een 'trap is)
Zo te zien programmeer jij?quote:
Nogmaals, geldt dat niet voor alle medische disciplines?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:41 schreef Ang3l het volgende:
En is het dan wel, in de letterlijke zin van het woord, een weten-schap. Of een gissen-schap?
Er zijn wel meer woorden die ergens voor gebruikt zijn die in de letterlijke zin van het woord dat niet betekenen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:41 schreef Ang3l het volgende:
En is het dan wel, in de letterlijke zin van het woord, een weten-schap. Of een gissen-schap?
Zoals "trap" *mopper*quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn wel meer woorden die ergens voor gebruikt zijn die in de letterlijke zin van het woord dat niet betekenen.
Nee. In de medische wetenschap worden nu juist wel nadrukkelijk de methodes van wetenschappelijk onderzoek gevolgd. Dat is nou juist het verschil met de alternatieve geneeskunde.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nogmaals, geldt dat niet voor alle medische disciplines?
Een psycholoog toch ook als het goed isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Maar die beoefent in zijn dagelijkse praktijk dan ook geen wetenschap, maar past kennis uit wetenschappelijk onderzoek toe.
Klopt, maar ik mij vooral aan ergerde was aan een specifieke hoogleraar psychologie die op de radio lulkoek aan het verkopen was (maar dat was ook geen klinisch psycholoog, dus niet de medische tak van de psychologie).quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik vind er nogal een verschil tussen zitten of je zomaar ergens op gokt, of dat je gebasseerd op langlopende onderzoeken en uitgebreide observaties van grote groepen mensen door de jaren heen een conclusie trekt wat er met iemand aan de hand zou kunnen zijn en dat probeert op te lossen met technieken die ook niet zomaar uit de lucht gegrepen zijn.
Ofzo.
Ohja, dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Klopt, maar ik mij vooral aan ergerde was aan een specifieke hoogleraar psychologie die op de radio lulkoek aan het verkopen was (maar dat was ook geen klinisch psycholoog, dus niet de medische tak van de psychologie).
"Het hermetische karakter van Steve Jobs zie je terug in het hermetische ontwerp van de iPhone". Kom op zeg.
Een klinisch psycholoog, ja. Maar je kunt je dus afvragen of het wetenschappelijk onderzoek van psychologen wel echte wetenschap betreft. En dan bedoel ik niet de klinische psychologie (zeg maar de geneeskundige psychologie) maar de sociologische psychologen, de arbeidspsychologen, etc. De Diederik Stapels en de Roos Vonken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een psycholoog toch ook als het goed is?
Deze topic? Huh?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef Unscrewed het volgende:
Ik vind het feit dat het hier over psychologie gaat wel interesting, ik volg even deze (of dit, kan beide) topic.
Ja vind ik ook nog steeds erg allochtoons klinkenquote:
Nou normaal gesproken is het deze bij de-woorden. Dit bij het-woorden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja vind ik ook nog steeds erg allochtoons klinken
quote:Op maandag 18 december 2006 22:52 schreef Steve het volgende:
Het is beide correct.
Volgens mij heeft een FOK!er ooit een mailtje met dezelfde vraag naar de redactie van Van Dale gestuurd. Kan het topic alleen niet vinden.
TTK / Van Dale is er uit: de/het topic - het mag allebeiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik Google op "de topic vs het topic" en kom hier uit:
[..]
Way to kill a convoquote:
psychologie is als wetenschap net zo toetsbaar als bijvoorbeeld de agogische wetenschappen, het is geen exacte wetenschap zoals natuurkunde, maar daarom nog niet minder een wetenschapquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
alles aan het karakter toeschrijven, dat noemen ze de funamentele atributiefout.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Attributiefout met een enkele t schrijven, dat noemen ze een spellingsfout.
Zeggen dat ik er alles aan toeschrijf, dat noemen ze "invullen".quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
alles aan het karakter toeschrijven, dat noemen ze de funamentele atributiefout.
Fundamenteel zonder d is ook niet helemaal correctquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Attributiefout met een enkele t schrijven, dat noemen ze een spellingsfout.
Vast welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:32 schreef Peter het volgende:
[..]
is dit simpel in je tumblr toe te voegen?
Heeft niets met Tumblr te maken, het is gewoon een mooie visualisatie van Google Analytics. Dus als je dat op je Tumblr hebt geactiveerd, dan is het een kwestie van inloggen bij Visual.ly.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:32 schreef Peter het volgende:
[..]
is dit simpel in je tumblr toe te voegen?
GA maar eens aangezet danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Heeft niets met Tumblr te maken, het is gewoon een mooie visualisatie van Google Analytics. Dus als je dat op je Tumblr hebt geactiveerd, dan is het een kwestie van inloggen bij Visual.ly.
En Google Analytics aanzetten is ook niet ingewikkeld. Hoewel die natuurlijk niet alle traffic meeneemt (van bijvoorbeeld de iPad Tumblr app.)
Je kunt zelf zien wat interessant is en wat nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Maar kun je er iets mee en is het boeiend voor al je fans?
Ik weet wel wat interessant is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Je kunt zelf zien wat interessant is en wat niet. Das toch handig om te weten, ofnie?
Ja. Dat hoeft een ander me niet te vertellenquote:
Die statistieken zijn ook voor je zelf, de bezoekers zien die niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat hoeft een ander me niet te vertellen
Maar goed, een tumblr heb je ook niet helemaal voor jezelf. Ook voor anderen.
Ja dat bedoelde ik ook. Waarom zou je zoiets van je eigen tumblr willen weten? Da's toch gewoon "mooie plaatjes plempen"?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:26 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Die statistieken zijn ook voor je zelf, de bezoekers zien die niet.
Ja, het hangt er vanaf waarvoor je je tumblr gebruikt en wat je er van wilt weten. De blog van DeCorrespondent is ook een tumblr blog. Of de blog van Alexander Klöpping.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook. Waarom zou je zoiets van je eigen tumblr willen weten? Da's toch gewoon "mooie plaatjes plempen"?
Zakelijk kan ik me er nog iets bij voorstellen. Of als je een cijfer-geek bent
Ja, precies. Kan het me van Ambi wel voorstellen trouwens.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:46 schreef Ang3l het volgende:
Dat ligt er dan ook aan waarvoor je hem maakt. Ik maak hem voor mezelf, dus het zal me persoonlijk een klein worstje wezen wie wat kijkt en hoe vaak. Maak je hem voor anderen dan is het een soort marktonderzoekje.
Je kunt het!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Whaaaaa!!
Wonderer... vrijdag is Today 4 U aan de beurt![]()
![]()
![]()
Slik.
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies. Kan het me van Ambi wel voorstellen trouwens.
En dat terwijl hij het adres van z'n tumblr dan wel afschermt als hij dat overzicht plaatstquote:Op maandag 25 maart 2013 09:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies. Kan het me van Ambi wel voorstellen trouwens.
Ik probeer mijn Fok! account anoniem te houden itt tumblr en twitter.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat terwijl hij het adres van z'n tumblr dan wel afschermt als hij dat overzicht plaatst
Ook dat kan ik me wel voorstellenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat terwijl hij het adres van z'n tumblr dan wel afschermt als hij dat overzicht plaatst
Ja ook wel begrijpelijk hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 22:28 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik probeer mijn Fok! account anoniem te houden itt tumblr en twitter.
Ik ook somehow. Al blend het soms wel, maar voor cliënten strikt gescheiden enz...quote:Op maandag 25 maart 2013 22:28 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik probeer mijn Fok! account anoniem te houden itt tumblr en twitter.
Fixedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
"Jesus Simba had two dads and he turned out fine."
Ja, wat voor pappa laat je nou doodmartelen "for the greater good"?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nou ja. Zoon van God, opstaan uit de dood. Toch niet gek.
Ik besef me net ineens dat ik t einde van de bijbel niet meer weetquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nou ja. Zoon van God, opstaan uit de dood. Toch niet gek.
Goede Vrijdag om 15:00 : Jezus gaat dood aan het kruisquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik besef me net ineens dat ik t einde van de bijbel niet meer weet
Gekruisigd en zo, lekker weer opgestaan... en toen?
Hemelvaart?
Hij gaat niet voor een 2e keer dood met Hemelvaart, geloof ik. Of nou ja, dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Wat heeft die kerstboom er nou weer mee te maken?
Het gaat hier om doodgaan, opnieuw herrijzen en weer doodgaan!
Kerst is de geboorte van Jezus 1.0! (Nou ja, officieel niet, maar goed)
Kerst: Jezus 1.0
Ergens zo voor Pasen ergens: Dood Jezus 1.0
Pasen: Hopsa, Jezus 2.0
Hemelvaart: Dood Jezus 2.0
Pinksteren: Golden shower Jezus 2.0
Ja dat zat ik me dus ook af te vragen... "Whatever happened to Jesus?"quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Hij gaat niet voor een 2e keer dood met Hemelvaart, geloof ik. Of nou ja, dat geloof ik niet.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:41 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:24 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend even sneeuw van de auto gehaald, moest naar de baas vanochtend
Hij schreef goede met een d en vrijdag met een Dquote:
Ergens voor pasen = Goede Vrijdag.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Ah! Nou ja, dat ook natuurlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij schreef goede met een d en vrijdag met een D
Nee toen was ie gewoon Zombie, want hij is letterlijk opgestaan uit de doodquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ergens voor pasen = Goede Vrijdag.
Hemelvaart is de toetreding tot de hemel. Tot hemelvaart "blijft" je geest op aarde oid.
Na trailers en posters e.d. leek er me echt geen ruk aan te zijn. Maar de recensies zijn best wel goed eigenlijkquote:
Oh, vet handig dit. #cluelessquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:41 schreef Ambiguiteit het volgende:
Goede Vrijdag om 15:00 : Jezus gaat dood aan het kruis
Pasen: Jezus keert terug als zombie
Hemelvaart: Jezus gaat de lucht in
Pinksteren: De Heilige Geest wordt uitstorting onder de eerste gelovigen, begin Christendom.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee toen was ie gewoon Zombie, want hij is letterlijk opgestaan uit de dood
Dat is toch pas met de jongste dag? De Dag Des Oordeels, als alle doden uit hun graf herrijzen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik heb me laten vertellen namelijk dat "normale" overledenen ook pas daadwerkelijk hun "hemelvaart" maken tijdens Hemelvaart,
Ik denk dat dat heel verstandig is.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:21 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.....
Gesprek gehad met de regisseur, en ondanks het feit dat hij 't echt heel goed vindt gaan en de hele cast voor me juicht als de hoofdrol Angel, durft hij het vanwege gebrek aan ervaring toch niet aan me de hoofdrol te geven. Hij is bang dat m'n stem het misschien niet aan gaat kunnen omdat ik geen zangtechniek heb (en dus wellicht na 5 voorstellingen geen stem meer over heb). Dus aankomende vrijdag komen er 2 jongens van de Musical Factory auditie doen voor de hoofdrol Angel en als er daar dus 1 van aangenomen wordt (vast wel) dan word ik de understudy Angel (wat wil zeggen dat ik hem toch wel een aantal keer van de 20 zal mogen doen).
Balen. Maar ik snap hem ergens wel. De hele hoofdcast heeft al ene aantal jaren musical-ervaring en ik echt nog 0,0 (alleen dans). Denk dat de rest van de cast 't ook wel kut gaat vinden (aangezien ze na iedere repetitie zo onderhand naar me toe komen met complimenten en opmerkingen over hoe mooi de Tom Collins en ik samen zijn), maar goedIk ga hem TOCH spelen, alleen niet zo vaak als gehoopt nu dus.
Ik denk t ook. Nog steeds jammer, maar wel begrijpelijk.Maar goed, kan hier veel van leren en het s nog steeds een flinke rol. Vrijdag weer zangles om m'n ademhaling te veranderen (een danser haalt anders adem dan een zanger)quote:
Maar hoe moet een dansende zanger (of zingende danser) dan ademhalen?quote:Op maandag 1 april 2013 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk t ook. Nog steeds jammer, maar wel begrijpelijk.Maar goed, kan hier veel van leren en het s nog steeds een flinke rol. Vrijdag weer zangles om m'n ademhaling te veranderen (een danser haalt anders adem dan een zanger)
Ergens bij z'n middenrifquote:Op maandag 1 april 2013 23:10 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar hoe moet een dansende zanger (of zingende danser) dan ademhalen?
leuke bestemming !quote:Op woensdag 3 april 2013 16:56 schreef Steve het volgende:
Wat is Cuba ineens een populair vakantieland.. Al van vier mensen gehoord dat ze er binnenkort heengaan.
Elk jaar is er wel weer zo'n land waar best wat mensen heengaan ineens, zonder dat van elkaar te weten...
Saai? Het is zelfs zooooooo 1998....quote:Op woensdag 3 april 2013 20:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
Wat klinkt Zuid Frankrijk dan saai opeens.
Als je graag over je vakanties praat, is het denk ik makkelijker om een geboeid publiek te vinden als je verhalen hebt die men niet al honderd keer van anderen gehoord heeft.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
Boeie!
Ik ga met vakantie omdat ik het wil, waar ik het wil. Niet omdat een vakantiebestemming Hip zou zijn.
Heb ik weer, mijn vakantie is dit jaar naar Maspalomas. Daar hoef ik hier vast niemand over te vertellenquote:Op donderdag 4 april 2013 10:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je graag over je vakanties praat, is het denk ik makkelijker om een geboeid publiek te vinden als je verhalen hebt die men niet al honderd keer van anderen gehoord heeft.
Tenzij je vijftien verschillende vakantiesliefdes opscharrelt. Dan willen we alle details, al ga je naar centerparcsquote:Op donderdag 4 april 2013 10:59 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Heb ik weer, mijn vakantie is dit jaar naar Maspalomas. Daar hoef ik hier vast niemand over te vertellen
Nou ik ben maar een hele saaie homo hoor, dus zal denk ik niet veel te vertellen hebben na afloop. Bovendien ga ik met mn vriend, en denk dat die het wat minder op prijs zal stellen als ik vakantieliefdes oploopquote:Op donderdag 4 april 2013 11:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tenzij je vijftien verschillende vakantiesliefdes opscharrelt. Dan willen we alle details, al ga je naar centerparcs
Tenzij eerlijk samen delenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:39 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nou ik ben maar een hele saaie homo hoor, dus zal denk ik niet veel te vertellen hebben na afloop. Bovendien ga ik met mn vriend, en denk dat die het wat minder op prijs zal stellen als ik vakantieliefdes oploop
Het is niet zo dat ik mn bestemming daarop selecteer. Het hoeft voor mij niet te barsten van de homo's als ik op vakantie ben, maar een gaybar in de buurt vind ik altijd wel gezellig. Nu hoef ik me daar op Gran Canaria geen zorgen om te maken weet ikquote:Op donderdag 4 april 2013 11:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tenzij eerlijk samen delen
Zoek je trouwens speciaal naar gay friendly vakantieplaatsen of kan dat je weinig schelen?
quote:
Ik ga 4 dagen naar een soort van centerparcs, voor een gay festivalquote:Op donderdag 4 april 2013 11:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tenzij je vijftien verschillende vakantiesliefdes opscharrelt. Dan willen we alle details, al ga je naar centerparcs
Is er een pot voor weddenschappen hoeveel van de vijftien hetero zullen zijn?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga 4 dagen naar een soort van centerparcs, voor een gay festival![]()
Daar komen ook VAST wel verhalen van!
Nee die is er nietquote:Op donderdag 4 april 2013 16:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is er een pot voor weddenschappen hoeveel van de vijftien hetero zullen zijn?
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je graag over je vakanties praat, is het denk ik makkelijker om een geboeid publiek te vinden als je verhalen hebt die men niet al honderd keer van anderen gehoord heeft.
Dus Zuid Frankrijk is prima voor jou
Ik weet zeker dat er mensen zijn die naar de uithoeken van de wereld gaan zodat ze interessant kunnen doen. Misschien niet bewust, maar die zijn er echt. En waarschijnlijk meer dan je denkt, ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Dat zou, lijkt me, ook niet de reden van een vakantie moeten zijn. Maar ieder z'n ding natuurlijk
Ja, naar Mexico en dan het resort niet afkomenquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er mensen zijn die naar de uithoeken van de wereld gaan zodat ze interessant kunnen doen. Misschien niet bewust, maar die zijn er echt. En waarschijnlijk meer dan je denkt, ook.
Ontdek je plekje!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga altijd naar plekken toe omdat ik ze zelf heel graag wil zien
Oh die ken ik ook wel een paar ja... uberhaupt zoveel geld uitgeven en de halve wereld over reizen om enkel op een strand te liggen, ga dan naar de Costa Brava ofzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, naar Mexico en dan het resort niet afkomen(ex-collega van me).
"Ik ben in mexico geweest!!!"
Ja nou ja, moeten ze zelf weten. Maar ik vind het zonde.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh die ken ik ook wel een paar ja... uberhaupt zoveel geld uitgeven en de halve wereld over reizen om enkel op een strand te liggen, ga dan naar de Costa Brava ofzo
Ja moeten ze inderdaad zelf weten, maar ik vind het ook doodzondequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, moeten ze zelf weten. Maar ik vind het zonde.
Wel is het zo dat je aan de Costa Brava ook niet meer gegarandeerd zon aan je strand of zwembad hebt en dus mensen naar bv Egypte gaan puur voor de zon, omdat dat ook steeds goedkoper is.
"Pyramides? Nee. Lag aan het zwembad!"
Ik zou eigenlijk vaker op plekken moeten komen die ik nog heel graag wil zienquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga altijd naar plekken toe omdat ik ze zelf heel graag wil zien
WAT?! Je verdient het niet te mogen zeggen dat je naar Rusland bent geweest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:30 schreef wonderer het volgende:
Mja, dat hebben mensen ook als ik zeg dat ik in St Petersburg geweest ben en de Hermitage niet heb gezien. Dat had op dat moment geen prioriteit.
Dat zeg ik dan ook meestal nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WAT?! Je verdient het niet te mogen zeggen dat je naar Rusland bent geweest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Whaaaaaa!!!!! De twee die vandaag auditie kwamen doen voor de hoofdrol angel .... Die vond ie niks en zeker niet beter dan ik
I am eliminating the competition!
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Gelukkig heb ik dan nog geen plannen. (Dit keer maar eens niet naar Australie denk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:01 schreef wonderer het volgende:
Hm. Maar es kijken of ik erbij kan zijn dan.
Today 4U viel trouwens VET tegenquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:01 schreef wonderer het volgende:
Hm. Maar es kijken of ik erbij kan zijn dan.
Haai,, how you doingquote:
Redelijk tot goedquote:
Ontroostbaar?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:31 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb het idee dat het niet goed gaat met K3. Einde semi-buitenlands nieuws.
Ook goedquote:
Mooi zo, ik zou ook graag blijven, maar het terugkerend iets hier blijft toch de boel dicteren, helaasquote:Op donderdag 11 april 2013 18:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook goed
Jammer dat je er weer vandoor gaat
Als je die af en toe op de kast jaagt is het best vermakelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mooi zo, ik zou ook graag blijven, maar het terugkerend iets hier blijft toch de boel dicteren, helaas
Dat doe ik al sinds 2005 of zoquote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je die af en toe op de kast jaagt is het best vermakelijk
Oh ja, die steken onderwater heb ik ook gemistquote:Op donderdag 11 april 2013 19:13 schreef Burner82 het volgende:
Wil ook nog wel eens normaal kunnen praten met mensen zonder DE ego-show tussendoor...
Gelukkigquote:Op donderdag 11 april 2013 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, die steken onderwater heb ik ook gemist
Lukt je alleen steeds minder, dus die fun verdwijnt dan ook weer hequote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je die af en toe op de kast jaagt is het best vermakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef Ang3l het volgende:
Kreeg telefoon van iemand die zangles heeft bij mijn zangleraar en die had even stiekem geïnformeerd naar mijn rol als eerste Angel. And I'm still in the race. Hij zei per ongeluk dat ze nog een understudy zochten voor de rol ipv dat ze dus een hoofdrol zochten en mij als understudy. En hij dacht dat ik het absoluut wel aankon met wat les.
Einde ego show
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw topic, nieuwe start?Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Dat deden we in een grote mensen topicquote:Op donderdag 11 april 2013 21:10 schreef wonderer het volgende:
Je kunt elkaar ook gewoon vriendelijk maar oppervlakkig bejegenen en verder negeren, net als grote mensen
Omdat het verleden hier toch wel opgerakeld wordt, ben ik dat liever alvast voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |