Ja zeg zo wordt je natuurlijk nooit dikquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:09 schreef Steve het volgende:
Ik heb net gegeten.
Voor het eerst sinds een boterham als ontbijt..
Awwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
Japans eten.
En aan de tafel naast ons hadden twee jongens hun eerste date.![]()
Als je de grote lepel bent, doe je je onderste arm gewoon onder je kussen. Zoals die andere manieren lig ik nooit dus misschien is het daar wel handig voor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:56 schreef Steve het volgende:
Oh daar vind ik weinig charme aan.. Ligt ongemakkelijk, en soms gaat je arm er nog van slapen ook.
.
Oeh, mooie foto!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:08 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Engelen en Ang3l zijn zó met elkaar verbonden dat altijd als ik iets met een engel zie het eerste waar ik aan moet denken Ang3l is..
Jep. Zwart, Frances, Engel. AHHHHHMMMMYEAHHHH....quote:Bij AHS ook, toen Frances Conroy aan kwam zetten met engelenvleugels, volgens mij kwam je driedubbel klaar, niet?.
Jij ook al, huh?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:08 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Engelen en Ang3l zijn zó met elkaar verbonden dat altijd als ik iets met een engel zie het eerste waar ik aan moet denken Ang3l is..
Bij AHS ook, toen Frances Conroy aan kwam zetten met engelenvleugels, volgens mij kwam je driedubbel klaar, niet?.
Geniaal, meestal rot mijn arm na 5 minuten al weg,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:47 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek vaak de ruimte tussen de matrassen om een beetje bewegingsvrijheid te krijgen..
Ik vraag me alleen af in hoeverre die dingen openschuiven als je ook gewoon zelf op dat matras ligt (en het dus echt 0,0 steun geeft).quote:Op zondag 17 maart 2013 11:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geniaal, meestal rot mijn arm na 5 minuten al weg,
Als je verliefd bent dan merk je dat niet eens. In het begin sliepen mijn ex en ik in een 1 persoonsbed, Ik sliep primaquote:Op zondag 17 maart 2013 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af in hoeverre die dingen openschuiven als je ook gewoon zelf op dat matras ligt (en het dus echt 0,0 steun geeft).
http://www.seniorenbeddenwinkel.nl/quote:Op zondag 17 maart 2013 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben 34. Ik merk het als ene bed kut slaapt
Neh, ik hou het op mijn bed. Met spijlen aan het voeten- en hoofdeindquote:Op zondag 17 maart 2013 15:32 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
http://www.seniorenbeddenwinkel.nl/
Herkenbaarquote:Op zondag 17 maart 2013 14:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben al 3 jaar vrijgezel. Ik kan er niet meer tegen als er een keer iemand naast me slaapt.
11 jaar.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:24 schreef Renesite het volgende:
Ik ben bijna 2 jaar gezel. ()
En echt, fuck it, ik kan dat niet hebben, lepeltje lepeltje.
van?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:47 schreef wonderer het volgende:
Gewoon zorgen dat je bent uitgeput voor je gaat slapen.
Ik heb daar nooit echt aan kunnen wennen.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben al 3 jaar vrijgezel. Ik kan er niet meer tegen als er een keer iemand naast me slaapt.
Punnikenquote:
Het scheelt als je partner twee koppen kleiner is, heb ik gemerktquote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik haat lepeltje lepeltje... ik heb ruimte nodig in bed... dus het is effe knuffelen voor het slapen gaan en dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben degene die kleiner is. Jeeej! Ik heb dus mazzelquote:Op zondag 17 maart 2013 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het scheelt als je partner twee koppen kleiner is, heb ik gemerkt
Ligt er aan met wie. Hetero1 en ik lieten elkaar gewoonweg NIET los in bed. Gingen vasthoudend slapen en werden ook zo wakker. En als 1 van de 2 tijdens z'n slaap wegdraaide dan werd de ander wel weer wakker en kroop er weer tegenaanquote:Op zondag 17 maart 2013 20:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit echt aan kunnen wennen.
Ik ben irritant als binnenste lepel, vanwege die bos krullenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het scheelt als je partner twee koppen kleiner is, heb ik gemerkt
Ow neeeee, ik lig los, heel gezellig met de ruggen naar elkaar toe of zo. NIET NIET NIET NIET NIET vast! Word ik panisch op den duurquote:Op zondag 17 maart 2013 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan met wie. Hetero1 en ik lieten elkaar gewoonweg NIET los in bed. Gingen vasthoudend slapen en werden ook zo wakker. En als 1 van de 2 tijdens z'n slaap wegdraaide dan werd de ander wel weer wakker en kroop er weer tegenaan
Maar met Pup had ik dat veel minder. Nou ja, in 't begin misschien.
3 Musketiers, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Dat je hoort dat je voor vanavond het nummer MANNEN moet oefenen
Dat je denkt "Ken ik niet"en via de songtekst moet googlen van wie of wat het is
En dat je dan in het [HOMO] topic terecht komt bij Wonderer
Ja. Verschrikkelijk.quote:
quote:
Les Mis is meer drama dan melo, maar 3M wilde te hip zijn, te zeer een hit worden, in plaats van iets moois zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:15 schreef Ang3l het volgende:
Het is geloof ik niet zo mijn genre
Bombastisch melodramatisch gezever a la Les Miserables.
Zeg ik, zonder ze beide gezien te hebben hoor (ja van Les Mis het toneelstuk wel).
Jaquote:
Ik ben niet de hoofdstem van dat nummerquote:Ik ben benieuwd naar jou Oehlala Ang3l
Nou, ik niet hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:21 schreef Ambiguiteit het volgende:
Op de radio hoorde ik een wetenschapper beweren dat mensen met tattoo's een "theatrale persoonlijkheidsstoornis" hebben.
Ik denk dat op iedere Fok-homo wel één of meer stoornissen kunt plakken. Of op ieder mens eigenlijk wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor
Bij het lezen van dat rijtje "symptomen" komt wel enorm TMM bovendrijven, trouwens.
Welke op jou dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik denk dat op iedere Fok-homo wel één of meer stoornissen kunt plakken. Of op ieder mens eigenlijk wel.
Ach, meteen de bierbuik er af dusquote:
Bestaat het Engel-complex?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:37 schreef Ang3l het volgende:
• De persoon voelt zich niet op zijn/haar gemak in situatie waarin hij/zij niet in het centrum van de aandacht staat. Hmmz. Alleen virtueel. In het echt andersom
• De communicatie tussen de persoon en anderen is vaak ongepast seksueel verleidelijk of provocatief. CHECK!
• De persoon vertoont een snelle en oppervlakkige overgang van emoties.Hmmzwah. Neuh. Soms.
• De persoon gebruikt consistent zijn/haar uiterlijk om aandacht te trekken.Probeeren kan, maar lukken is wat anders!
• De persoon heeft een oppervlakkig taalgebruik en heeft het niet over details.Nou nee
• De persoon vertoont overdreven en theatraal gedrag en overdrijft zijn/haar emoties.Soms
• De persoon is eenvoudig te beïnvloeden door anderen of door omstandigheden.Jep
• De persoon beschouwt relaties als intiemer dan ze in werkelijkheid zijn.Neuh, niet echt
Nee ik geloof niet dat ik een 100% score heb.
Toch een andere stoornis dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |