In dat geval ga ik Motorbloempje wel even opzoeken want dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat gebeurt meestal ook. Het is aan de mods van SES natuurlijk.
Dit dus. Erg leuk rechtsgebied!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Theorie is superleuk man van ondernemingsrecht
Lang niet zo leuk als mijn dagelijkse beslommeringen binnen de bankquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Theorie is superleuk man van ondernemingsrecht
zeker, maar de praktijk is leuker.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit dus. Erg leuk rechtsgebied!
Je krijgt nog steeds een kick uit koffiezetten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lang niet zo leuk als mijn dagelijkse beslommeringen binnen de bank
Hoop dat zij snel iets kunnen doen dan. Dit slaat helemaal nergens op.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat gebeurt meestal ook. Het is aan de mods van SES natuurlijk.
[..]
True. Maar dit lijkt mij meer op iemand met dikke issues.
Ik heb vandaag geen een keer kunnen halenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je krijgt nog steeds een kick uit koffiezetten?
Ah, de nieuwe stagiair?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen een keer kunnen halensteeds liep iemand anders al
Hoor je dat SideShow, er is zelfs concurrentie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen een keer kunnen halensteeds liep iemand anders al
Dan was ik je voor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval ga ik Motorbloempje wel even opzoeken want dit slaat nergens op.
Tja om daar even op in te haken; zo'n plaatje is natuurlijk niet bepaald fijn om te zien. Ik kan er persoonlijk wel tegen, en ik denk het grootst gedeelte van de users ook wel, maar niet iedereen wilt daarmee geconfronteerd worden. En het is maar een note. Stelt ook weer niet àl te veel voor.quote:
Weet ik. Ik wilde gewoon TS pesten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja om daar even op in te haken; zo'n plaatje is natuurlijk niet bepaald fijn om te zien. Ik kan er persoonlijk wel tegen, en ik denk het grootste gedeelte van de users ook wel, maar niet iedereen wilt daarmee geconfronteerd worden. En het is maar een note. Stelt ook weer niet àl te veel voor.
Recalcitrant ventje ben je ook hè.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik. Ik wilde gewoon TS pesten.
Mooi woord.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Recalcitrant ventje ben je ook hè.
I know. Maar dat kun je maar beter niet doen in serieuze fora als FHF.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik. Ik wilde gewoon TS pesten.
Begrepen Oerbaas. Hoe is het met je cavia's?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
I know. Maar dat kun je maar beter niet doen in serieuze fora als FHF.
(Niet dat je zo'n plaatje ergens anders zou moeten posten.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |