Dat kan ik prima zelf.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hier kan je iets heel fouts op verzinnen
Alweer afgelast?quote:
Weer? En bewijzen kan niet meer nee. Maar je weet dat het waar is. Je kunt ontkennen noviet maar we both know it's true.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kun je dat bewijzen ? Zeker weer zo'n fantoomquote van je.
You complete me.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Weer? En bewijzen kan niet meer nee. Maar je weet dat het waar is. Je kunt ontkennen noviet maar we both know it's true.
Heel goed. Resistance is futile.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zal mijn kruis nog drie maanden moedig dragen.
schavuit !quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:30 schreef Tchock het volgende:
Note er bij omdat ik iemand iets uitlegde
?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:30 schreef Tchock het volgende:
Note er bij omdat ik iemand iets uitlegde
quote:
Rita Corita.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:22 schreef Actaeon het volgende:
En ja Spotless, soms moet je gewoon recht door zee zijn. En niet links of rechtsom gaan
Als je wil frauderen is dat sowieso lachwekkend makkelijk met een wettenbundel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:32 schreef Yreal het volgende:
we mogen 200 a4'tjes geprint meenemen naar het tentamen ondernemingsrecht. Hoe bedoel je, we maken het frauderen makkelijk
Ze ging daarna de lokale politiek in.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Soms mis ik dat maffe mens wel.
En nee ik sympathiseerde niet met de TON.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |