Ik werk bij de bank en verdien dikke bonussen omdat die hele toko draait op het team van 4 mensen waar ik toe behoor. Interesse?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
sukkel gewoon lezen en leren of oefenen met oude tentamens. wat heeft IQ ermee te maken?
Erik is er niet, en Mahar modt alleen in noodgevallen. Dusehhhh.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef Paxcon het volgende:
Wat mij betreft wordt het wel tijd om dit topic te ruimen, alle gekkigheid op een stokje.
Preventief ruimen. Ik ben voor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef Paxcon het volgende:
Wat mij betreft wordt het wel tijd om dit topic te ruimen, alle gekkigheid op een stokje.
Hoe overtuig jij haar ervan dat jij een rijke Irakees bent?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ze er achter komt dat ik niet die rijke Irakees ben gunt ze mij geen blik meer waardig hoor
Kun je een flinke vuist maken ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik werk bij de bank en verdien dikke bonussen omdat die hele toko draait het team van 4 mensen waar ik toe behoor. Interesse?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kun je een flinke vuist maken ?
Dit is niet een van je betere postsquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:08 schreef Yreal het volgende:
Maar geld kan je overal mee verdienen, maar rechten is daar niet een van. Als je ziet met wat voor onzin nederlanders rijk zijn geworden
Hier kan je iets heel fouts op verzinnenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als ik een staart had zou ik kwispelen.
Waar lul jij nou weer over man.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:22 schreef Actaeon het volgende:
En ja Spotless, soms moet je gewoon recht door zee zijn. En niet links of rechtsom gaan
Doe maar niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hier kan je iets heel fouts op verzinnen
Over jouw opmerking over mijn fijnzinnigheid.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waar lul jij nou weer over man.
Kun je dat bewijzen ? Zeker weer zo'n fantoomquote van je.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Over jouw opmerking over mijn fijnzinnigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |