Natuurlijk. Dat zei ik al na de meet in Leidenquote:
Ja wel naar het goede account sturen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja wel naar het goede account sturen danWat? Dat deed ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja wel naar het goede account sturen danSiik toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen was er nog geen sprake van zo'n meet johquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat zei ik al na de meet in Leiden
Niks ontvangenquote:
Wel hoor, op de terugweg in de auto hebben muhaha en ik het erover gehadquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toen was er nog geen sprake van zo'n meet joh
Gewoon op het PM knopje naast mijn post klikken, gaat altijd goed!quote:
Ow ja dat kon ik toch niet wetenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel hoor, op de terugweg in de auto hebben muhaha en ik het erover gehad
Ja, ik wilde mijn pm doorsturenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon op het PM knopje naast mijn post klikken, gaat altijd goed!
Wolven? Wat zijn de plannen eigenlijk? Alleen bij jou hangen enzo of ook nog de stad in?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik wilde mijn pm doorsturen.
Bij mij hangen, dat spel spelen en zuipenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wolven? Wat zijn de plannen eigenlijk? Alleen bij jou hangen enzo of ook nog de stad in?
Ah ok. Nouja, thuiswedstrijd voor mij dus kom sowieso wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij mij hangen, dat spel spelen en zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ah ok. Nouja, thuiswedstrijd voor mij dus kom sowieso wel.Ja hoor, van mij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Ah ok. Nouja, thuiswedstrijd voor mij dus kom sowieso wel.Wil je de 27e april ook vrijhouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee gaat de 27e wordenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je de knoop doorgehakt of wil je haar alleen hebben voor jezelf?
Zaterdag lijkt me beterquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
Haha oke dan, ik ben van de partij. Is het op de vrijdag of op de zaterdag?
[..]
Ah ok. Nouja, thuiswedstrijd voor mij dus kom sowieso wel.nu moet ik eigenlijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overdag heb ik al een afspraak, dan kom ik na 5 uur gok ik. Ligt eraan hoe het looptquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zaterdag lijkt me beter
BBQ enzo mits het weer het toelaat
De misses mag ook wel mee hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Overdag heb ik al een afspraak, dan kom ik na 5 uur gok ik. Ligt eraan hoe het loopt.
Kloptquote:
Owquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is geen afspraak met de misses en ze gaat niet mee.
Oh, ik dacht dat het sowieso al 12de werdquote:
Ja, grote kansquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het sowieso al 12de werdVolgens mij in april sowieso nog geen plannen.
Owquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze is wel aanwezig bij de wolvenmeet.
De 27e dus ook niet?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het sowieso al 12de werdVolgens mij in april sowieso nog geen plannen.
quote:
Boksquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij hèHet is maart, ik denk niet zo ver vooruit
Nou houd die datum maar vrij danquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Boksquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Watwatwat? Komt Silk ook naar Muhahaha?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je mijn stemming weer verpesten?
12 April waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik durf.
Wanneer was het?
Het wordt wel vol geloof ik.quote:
Ja welquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik durf.
Wanneer is het?
ga je met de auto ja?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het wordt wel vol geloof ik.
Ik krijg net een pm van C_M of ze mee kan rijden.
Ik kan ook wel thuisblijven hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind je me zo stom?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kan ook wel thuisblijven hoor.
Weet nog niet, baas. Ik ga proberen die dag vrij te houden en dan een auto te bietsen.quote:
Mocht het krap worden, ik heb ook ruimte genoeg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja wel
En dan kan je eventueel met mij mee rijden
Ik heb 100 keer liever jou erbij dan sommigen anderenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, als jij meteen roept dat het wel vol wordt, zodra er over gepraat wordt dat ik kom.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mocht het krap worden, ik heb ook ruimte genoeg.
Ik slaap wel bij je vriendin in bedquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:09 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet eens wie er allemaal blijven slapen, dat wordt wel passen en meten denk ik.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik slaap wel bij je vriendin in bed
Ik koop wel even een waggie voor je.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet nog niet, baas. Ik ga proberen die dag vrij te houden en dan een auto te bietsen.
Valt op dit moment vies tegenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]. Afblijven, jij hebt al genoeg vrouwen. Ik maar 1
.
Chill.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik koop wel even een waggie voor je.
Deelnemersquote:
De mensen in de op van de sex sc, patje, jij en cmquote:
naja je hosselskills zijn een stuk beterquote:
Alles valt te leren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De mensen in de op van de sex sc, patje, jij en cm.
[..]
naja je hosselskills zijn een stuk beter.
Onderschat jezelf nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel maar niet in krap 3 weken.
Bijna iedereen onderschat zichzelf, met hele simpele makkelijke dingen kan je, zelfs als je verlegen bent vrouwen leren te versieren.quote:
Nouja, je hebt me nu wat vaker gezien. Dat het te leren is is 1 ding maar 3 weken is wel wat krapjesquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bijna iedereen onderschat zichzelf, met hele simpele makkelijke dingen kan je, zelfs als je verlegen bent vrouwen leren te versieren.
Om goede competitie te geven aan mij, omdat ik bij zijn vriendin slaap op de meetquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Peu gelijk......
Ik snap alleen niet waarom Muh het in drie weken wilt leren
Ik was al bang dat ik de grap moest uitleggenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om goede competitie te geven aan mij, omdat ik bij zijn vriendin slaap op de meet
jajaquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om goede competitie te geven aan mij, omdat ik bij zijn vriendin slaap op de meet
Alleen als hij ermee instemt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jaja
niet dat je het niet kan.... maar dat doe je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
As if mijn vriendin daarin mee zou gaanquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jaja
niet dat je het niet kan.... maar dat doe je niet
Nee... duh...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
As if mijn vriendin daarin mee zou gaan.
As if she has a say in thisquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
As if mijn vriendin daarin mee zou gaan.
Ik ben de laatste tijd echt niet scherpquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik de grap moest uitleggen.
Niet zo veel in je neus stoppen vriend.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd echt niet scherp
Ik heb een pauze ingelastquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo veel in je neus stoppen vriend.
Je bent verliefdquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd echt niet scherp
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:20 schreef Samzz het volgende:
Bedenk goed... Wat je met je laatste Rolo doet..
Sorry, mijn schuldquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is dit? Weer een begeerde man van de markt?
Nee nee was een punt van herkenning!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 06:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat zeg ik niet.Ik moest alleen lachen.
DROM,
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:15 schreef Barbusse het volgende:
'morning![]()
Italiaans nagesynchroniseerde Steven Seagal op de vroege ochtend, rugby ernaast
Ben wel redelijk hyper nu, al dat geweld op de vroege ochtendquote:
My endeavour shall be, in such future as stretches out its snowy and lilywhite arms to me before the nozh overtakes or the blood spatters its final chorus in twisted metal and smashed glass on the highroad, to not get loveted again. Which is fair speeching.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben wel redelijk hyper nu, al dat geweld op de vroege ochtend
Ben jij nu Edgar Allan Poe aan het quoten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
My endeavour shall be, in such future as stretches out its snowy and lilywhite arms to me before the nozh overtakes or the blood spatters its final chorus in twisted metal and smashed glass on the highroad, to not get loveted again. Which is fair speeching.
Now I need some more coffee to make me go *ploinkquote:My friend, Thomas Jefferson is an American saint because he wrote the words 'All men are created equal', words he clearly didn't believe since he allowed his own children to live in slavery. He's a rich white snob who's sick of paying taxes to the Brits. So, yeah, he writes some lovely words and aroused the rabble and they went and died for those words while he sat back and drank his wine and fucked his slave girl. This guy wants to tell me we're living in a community? Don't make me laugh. I'm living in America, and in America you're on your own. America's not a country. It's just a business. Now fuckin' pay me.
A clockwork orange.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij nu Edgar Allan Poe aan het quoten?
Justine? Zo denderend vond ik die niet eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
A clockwork orange.![]()
Al was Poe ook een goede keuze geweestik wil trouwens het boek van Marquis de Sade
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Justine? Zo denderend vond ik die niet eerlijk gezegd.Maar dat kan komen doordat ik de subtiliteit van Brett Easton Ellis en Chuck Palahniuk gewend ben
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die ken ik niet.Ik heb hem ook nog niet gelezen natuurlijk, dus weet nog niet of het goed is
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:04 schreef PeuRac het volgende:
Mijn favoriete plaatje voor wanneer ik bij telco's moet presenteren![]()
[ afbeelding ]
Vergeet gesetteld niet, weg leuk levenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]Het ziet er een beetje....klef en klinisch uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
zou dr misschien wel doen.Waarom dacht ik hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook dat. Valt me nog mee dat de vrouw geen kort en pittig kapsel heeftquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vergeet gesetteld niet, weg leuk leven.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
zou dr misschien wel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanhopige post straalt wanhoop uit
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat zou een toekomstige relatiebreuk kunnen betekenenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook dat. Valt me nog mee dat de vrouw geen kort en pittig kapsel heeft
Maak je geen zorgen hoor, ik krijg genoeg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Wanhopige post straalt wanhoop uit
Ik maak me ook geen zorgen hoor, no worriesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen hoor, ik krijg genoeg.
Een gifje werkt wat lastig in een pdfquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:20 schreef Barbusse het volgende:
Waarom gebruik je deze niet, Peu?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]Het ziet er een beetje....klef en klinisch uit
Dat is het hele doel, moest een "jan modaal" gezinnetje hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vergeet gesetteld niet, weg leuk leven.
Doe dan deze:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Dat is het hele doel, moest een "jan modaal" gezinnetje hebben.
Nee, het is voor een telco, dus ze moeten tv kijken of internet gebruikenquote:
Ik zie alleen een afstandsbediening en 2 bakken popcorn, voor hetzelfde geld browsen ze in dit topicquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, het is voor een telco, dus ze moeten tv kijken of internet gebruiken
Dan zouden ze slapen van de saaiheid. Er zijn andere veel smakelijkere topics in R&Pquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie alleen een afstandsbediening en 2 bakken popcorn, voor hetzelfde geld browsen ze in dit topic.
Misschien zijn het benzin en MLIG?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zouden ze slapen van de saaiheid. Er zijn andere veel smakelijkere topics in R&P
Zoiets?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar krijg ik andere neigingen van.
Hey Cue_quote:
Bijna weekend, nog plannen?quote:
Quis custodiet ipsos custodesquote:
Vanavond voorstelling (finalisten comedy award) en daarna of dansen of de kroeg in (of naar bed en slapenquote:
Leuk, maar drukquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanavond voorstelling (finalisten comedy award) en daarna of dansen of de kroeg in (of naar bed en slapen)
Zaterdag komt een vriend van me langs.. beetje samen koken en bijkletsen.
Zondag dansles..
Dus wel leukJij?
Hoop dat het lukt, want ben verdomd verkouden gewordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:36 schreef Barbusse het volgende:
Leuk, maar drukGeniet ervan jij
![]()
Ik ga vanavond relaxed een biertje doen met een paar vrienden, misschien eerst ergens eten met mn meisje. Morgen housewarmingpartyZondag werken
Die moet aan de standaard smileys toegevoegd worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, ik moest lachen. Groovy smilie! [ afbeelding ]
Wereldboekquote:
Baas, je staat op een van de foto's van dinsdag.quote:
Waar zijn ze geplaatst? M staat ook op 1 van de bios foto'squote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Baas, je staat op een van de foto's van dinsdag.
LINKquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar zijn ze geplaatst? M staat ook op 1 van de bios foto's.
Klopt, zij staat er ook op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar zijn ze geplaatst? M staat ook op 1 van de bios foto's.
Jij staat op foto 33. Ik geloof dat zij daar net achter je staat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit al te zoeken.
[..]
Waar staan ze?
http://www.facebook.com/p(...)47942&type=3&theaterquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit al te zoeken.
[..]
Waar staan ze?
Ik kan hier niet op facebook, alleen mobiel en dat is niet zo fijn wanneer de foto heel groot isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij staat op foto 33. Ik geloof dat zij daar net achter je staat.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan hier niet op facebook, alleen mobiel en dat is niet zo fijn wanneer de foto heel groot is.
Indeed indeedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wereldboek
Binnenkort weer eens lezen, denk ik.
Moi moi en bongu.quote:
sorryquote:
Opzouten met dat Gesundes Volksempfindenquote:
Moi Moi is Doeiquote:
Hmmm...die Finnen hier zeggen het de hele tijd. Maar dat kan natuurlijk ook de alcoholconsumptie zijnquote:
Moi = Hoiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm...die Finnen hier zeggen het de hele tijd. Maar dat kan natuurlijk ook de alcoholconsumptie zijn
Alcoholconsumptie dus, dubbele tongquote:
Dat zal je goed moeten maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorryt spijt me. echt... kun je het me vergeven
Wachten op de trein in de kou.quote:
Jep. Halfway there.quote:
Hij heeft geen eigen auto en kan de Twingo van z'n tante dit keer niet lenen. Hij pikt me op het station op en sjouwt m'n weekendtas. Good enough.quote:
Wat neem je allemaal mee dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft geen eigen auto en kan de Twingo van z'n tante dit keer niet lenen. Hij pikt me op het station op en sjouwt m'n weekendtas. Good enough.
Speelgoedjes dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat neem je allemaal mee dan?. Ik dacht dat jullie het bed niet uitkwamen in het weekend
.
Verjaardag. Dus ik heb mooie kleren, parfum en sieraadjes bij. En andere schoenen, want ik kom vanuit het werk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat neem je allemaal mee dan?. Ik dacht dat jullie het bed niet uitkwamen in het weekend
.
Ook.quote:
Hebben ze die nu al nodig dan?quote:
Ah zo, leukquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Verjaardag. Dus ik heb mooie kleren, parfum en sieraadjes bij. En andere schoenen, want ik kom vanuit het werk.
Nodig? Moet je eerst een uitgeblust huwelijk hebben dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hebben ze die nu al nodig dan?
[..]
Ah zo, leuk.
Issie al uitgeblust dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nodig? Moet je eerst een uitgeblust huwelijk hebben dan?
Nee, daarom vraag ik het ook.quote:
Dat was m'n vraag toch niet? Ik ben geïnteresseerd in jouw mening daarover.quote:
Ik vind het een toevoeging maar ik heb er zelf weinig ervaring inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was m'n vraag toch niet? Ik ben geïnteresseerd in jouw mening daarover.
Een positieve toevoeging?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het een toevoeging maar ik heb er zelf weinig ervaring in.
Dat is geen Finlandquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alcoholconsumptie dus, dubbele tong![]()
[ afbeelding ]
True, true. Ik gebruik ze niet vaak, maar het kan heel leuk zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh ja, anders zou het in mijn optiek geen toevoeving zijn maar een overbodige handeling.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is geen Finland![]()
ze hebben hun zwembroek nog aan
Is nog best serieus, ik kan het niet op twee handen tellen die keren dat we uit de sauna met onze tampeloeres door de sneeuw rolden!quote:
Jamaar ik post BBQ, geen sauna jongûhquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is nog best serieus, ik kan het niet op twee handen tellen die keren dat we uit de sauna met onze tampeloeres door de sneeuw rolden!
Arme jij!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik las porno. en toen zag ik dat het evie was die dit postte.
quote:
quote:
Heeft Evie zekerquote:
Why???quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar ik post BBQ, geen sauna jongûhMaar oke, Peu wilt dus tampeloerussen in de sneeuw
![]()
[ afbeelding ]
right. en ik een lul van 25cm.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Arme jij!grmbl nu moet ik aan seks denken
[..]
[..]
[..]
Heeft Evie zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dat is echt Fins!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar ik post BBQ, geen sauna jongûhMaar oke, Peu wilt dus tampeloerussen in de sneeuw
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:42 schreef dawg het volgende:
[..]
right. en ik een lul van 25cm.Ik heb zeker real life porno met mezelf oaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hitsig zin inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:43 schreef xFriendx het volgende:
Zomer....bikini, zon, warmte, lange dagen, hitsig.
Zin in.
dus
daar heb ik niks aan. maar goed, zodra pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen neuk ik je het licht uit je ogen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb zeker real life porno met mezelf oa
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:42 schreef dawg het volgende:
[..]
right. en ik een lul van 25cm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Bijna!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:43 schreef xFriendx het volgende:
Zomer....bikini, zon, warmte, lange dagen, hitsig.
Zin in.
Hmz.. dan idd maar zin in hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]Is meestal toch geen ontkomen aan dus dan er maar zin in hebben.
Gelukkig .. anders zou ik er bang voor worden ja!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan. maar goed, zodra pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen neuk ik je het licht uit je ogen.
Afblijven van die sigaret.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz.. dan idd maar zin in hebben
Heb zin in een sigaret.. en die zin neemt drastische vormen aan
dacht dat je al een bangerik was.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz.. dan idd maar zin in hebben
Heb zin in een sigaret.. en die zin neemt drastische vormen aan
[..]
Gelukkig .. anders zou ik er bang voor worden ja!
Dit plaatje werkt bij mij de hele tijd al niet.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Dacht dat ik gewoon niet geinteresseerd ben in jou.
[..]
Al 2 dagen aan het doen
Bij mij de ene keer wel en de andere keer nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit plaatje werkt bij mij de hele tijd al niet.
Ik zit al een uur aan t bier. Ondertussen nog wel wat juridische documenten aan het schrijvenquote:
*trip naar Malta boekt, wil zon*quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Genieten van het weer zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk om de 20 minuten ooo ik wil een sigaret.. kut ik mis wat... ik moet een sigaret.. echt irritantquote:
Bierze! Ik doe aan Brrrrr-enquote:
dus als ik nu voor de tweede keer je nummer weggooi ga je ook echt niks meer sturen? deal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, dat is echt Fins!
Ooit 1x gedaan, NOOOOOOOOOOOIIIIIIT weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:23 schreef PeuRac het volgende:
Serieus, 3 auto's klappen op elkaar en de fotograaf is er bijna sneller dan de politie
Wow..... gave plaatjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Genieten van het weer zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Je hebt hem na die eerste keer weer opnieuw gevraagd?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:21 schreef dawg het volgende:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Evie het volgende:
Deal als jij niet gaat lopen huilen of zeggen dat ik niet durf.. of onzin gaat verkondigen is het allemaal prima toch?!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
dus als ik nu voor de tweede keer je nummer weggooi ga je ook echt niks meer sturen? deal.
Dat snappy legquote:
Wie?quote:
Komt goed, dat wordt minder, bij mij is het nog maar om het uurquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk om de 20 minuten ooo ik wil een sigaret.. kut ik mis wat... ik moet een sigaret.. echt irritant
[..]
Bierze! Ik doe aan Brrrrr-en
dank je wel.. erg motiverendquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Komt goed, dat wordt minder, bij mij is het nog maar om het uur
Grapje, ik heb er zelden nog last van.quote:
Goh dat kan iemand die op dag 2 zit met stoppen vast waarderen.. zo'n grapjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grapje, ik heb er zelden nog last van.
Je kent me tochquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Goh dat kan iemand die op dag 2 zit met stoppen vast waarderen.. zo'n grapje
Je kent mij ook toch? Doe eens ongesteld X 1000quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kent me toch![]()
houd wel van je hoor.
aaah, dikke knufquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Je kent mij ook toch? Doe eens ongesteld X 1000
Ohja, auto morgen wassen, voor het eerst in 4mdn.quote:
niet als t vriestquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, auto morgen wassen, voor het eerst in 4mdn.
Mr.Wax doet dat wel voor mijquote:
Nope, geen artwork. Hij wordt matzwart. Wel dik omdat hij best mooie lijnen heeft en met matte kleuren komen die er altijd heel vet uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niks ....
ben eerder benieuwd of je er artwork op gaat doen
zwartquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nope, geen artwork. Hij wordt matzwart. Wel dik omdat hij best mooie lijnen heeft en met matte kleuren komen die er altijd heel vet uit.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zwartI like
ik ga t type wel ff googlen.....
Nee, http://www.mr-waxs.nl/www.mr-waxs.nl/Vestiging_Hilversum.htmlquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja? ooooooh... je bedoelt een wax laag?
Dus dat kan welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, http://www.mr-waxs.nl/www.mr-waxs.nl/Vestiging_Hilversum.html
Weet ik veel, ik ros em gewoon door de wasstraat heenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus dat kan welik dacht dat dat ook niet mocht
Geen idee. Kwam op een trailer binnen en hij gaat ook weer weg op een trailer. Ze gaan hem 1100PK geven. Overkill als je het mij vraagt want zoals hij er nu bij staat met zijn 530PK gaat 'ie in 3 seconden naar de 100 km/u.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tnx...... hehehe ik postte er al over
rijdt het ook lekker?
ik ros niks..... met mijn autootjeeeequote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ros em gewoon door de wasstraat heen
Niet mee rijden dus nou nou nou moequote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen idee. Kwam op een trailer binnen en hij gaat ook weer weg op een trailer. Ze gaan hem 1100PK geven. Overkill als je het mij vraagt want zoals hij er nu bij staat met zijn 530PK gaat 'ie in 3 seconden naar de 100 km/u.
Zelfmoord machine als je het mij vraagt.quote:
ach wel neequote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zelfmoord machine als je het mij vraagt.
Niet als je in staat bent om je rechtervoet onder controle te houden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zelfmoord machine als je het mij vraagt.
Yo bro, alles goed?quote:
Alles fuckin nice hierquote:
Ga je neuken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles fuckin nice hier
Goed gegeten bij mijn ouders, nieuwe lading bier en voedsel mee, mailtje binnen van gorillasports dat als ik een foto stuur, ze mijn gebroken schijf en de missende gewichten vervangen.
En vanavond een goede avond tegemoet
Goed om te horen man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles fuckin nice hier
Goed gegeten bij mijn ouders, nieuwe lading bier en voedsel mee, mailtje binnen van gorillasports dat als ik een foto stuur, ze mijn gebroken schijf en de missende gewichten vervangen.
En vanavond een goede avond tegemoet
wowquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
Ik vraag vaak als ik met iemand sta te praten (versieren) "Wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?"
Dit is een beetje een standaard vraag voor mij, maar vinden ze leuk omdat weinig mensen zoiets vragen. Ik had de zin nog nauwelijks uitgesproken of ze reageerde al met: "Moeder worden"
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wow
ik zou gelijk wegrennen.. ja dat zou ik doen![]()
als een kerel zegt tegen mij dat ie kinderen wilt.... al dan niet met mij..... dan ben ik best snel wegquote:
Ik kende d'r +/- 5 min hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wow
ik zou gelijk wegrennen.. ja dat zou ik doen![]()
Ik wist tquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kende d'r +/- 5 min he![]()
Dus ik ben inderdaad heel hard weggerend.
Jij wil geen kinderen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als een kerel zegt tegen mij dat ie kinderen wilt.... al dan niet met mij..... dan ben ik best snel weg
Ik wil ooit wel kinderen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik sta er niet om te springen.......
Waarom zou je sowieso T-Mobile willen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef PeuRac het volgende:
Mongolen, heb je facturen van >100 euro in de maand, krijg je niet eens een speciale aanbieding op een toestel of abbo bij T-mobile![]()
Bij Vodafone betaal ik max ¤65 voor hetzelfde verbruik en dan krijg ik nog 4G ook.
Eerder kreeg ik wel altijd hele relaxe aanbiedingen, met grove toestel kortingen (gratis bij 1jr ipv bij 2jr) als je maar lang klant was en redelijk veel belde. Die tijd lijkt over te zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso T-Mobile willen?Kutnetwerk alles.
hmmmm wat raaaar ik krijg meestal een aanbieding voor nieuwe telefoon enzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef PeuRac het volgende:
Mongolen, heb je facturen van >100 euro in de maand, krijg je niet eens een speciale aanbieding op een toestel of abbo bij T-mobile![]()
Bij Vodafone betaal ik max ¤65 voor hetzelfde verbruik en dan krijg ik nog 4G ook.
23 ofzo was je toch????quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik wil ooit wel kinderen.maar rijk worden is op dit moment mijn doel.
Ik ook wel, maar geen goede vind ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmmm wat raaaar ik krijg meestal een aanbieding voor nieuwe telefoon enzo?
Het is toch raar dat ik net zoveel korting krijg als iemand de ¤50/mnd verbruiktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o zohmmm... tsja dan zoek je een betere aanbieder
dat sowiesoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is toch raar dat ik net zoveel korting krijg als iemand de ¤50/mnd verbruikt
klopt ...... of verwarmingsbuizen die in de vloer liggen.... zo lekker staan is datquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:21 schreef PeuRac het volgende:
Genoeg gezeken.
Over zeiken gesproken, vloerverwarming op de badkamer/wc is
Zitten ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt ...... of verwarmingsbuizen die in de vloer liggen.... zo lekker staan is dat![]()
Dat doe ik dan weer niet in de badkamer.quote:
Dan ben ik benieuwd wat jouw antwoord dan wel zou zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil best graag moeder worden, maar toch zou dat niet mijn antwoord op die vraag zijn.
Ha. Die had ik kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat jouw antwoord dan wel zou zijn.
had gekund tochquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet in de badkamer.
Dat is inderdaad engquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ha. Die had ik kunnen verwachten.
Ik wil nog een keer bungee jumpen.Lijkt me doodeng, maar wel tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |