Natuurlijk. Dat zei ik al na de meet in Leidenquote:
Ja wel naar het goede account sturen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja wel naar het goede account sturen danWat? Dat deed ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja wel naar het goede account sturen danSiik toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen was er nog geen sprake van zo'n meet johquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat zei ik al na de meet in Leiden
Niks ontvangenquote:
Wel hoor, op de terugweg in de auto hebben muhaha en ik het erover gehadquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toen was er nog geen sprake van zo'n meet joh
Gewoon op het PM knopje naast mijn post klikken, gaat altijd goed!quote:
Ow ja dat kon ik toch niet wetenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel hoor, op de terugweg in de auto hebben muhaha en ik het erover gehad
Ja, ik wilde mijn pm doorsturenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon op het PM knopje naast mijn post klikken, gaat altijd goed!
Wolven? Wat zijn de plannen eigenlijk? Alleen bij jou hangen enzo of ook nog de stad in?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik wilde mijn pm doorsturen.
Bij mij hangen, dat spel spelen en zuipenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wolven? Wat zijn de plannen eigenlijk? Alleen bij jou hangen enzo of ook nog de stad in?
Ah ok. Nouja, thuiswedstrijd voor mij dus kom sowieso wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij mij hangen, dat spel spelen en zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ah ok. Nouja, thuiswedstrijd voor mij dus kom sowieso wel.Ja hoor, van mij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Ah ok. Nouja, thuiswedstrijd voor mij dus kom sowieso wel.Wil je de 27e april ook vrijhouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee gaat de 27e wordenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je de knoop doorgehakt of wil je haar alleen hebben voor jezelf?
Zaterdag lijkt me beterquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
Haha oke dan, ik ben van de partij. Is het op de vrijdag of op de zaterdag?
[..]
Ah ok. Nouja, thuiswedstrijd voor mij dus kom sowieso wel.nu moet ik eigenlijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overdag heb ik al een afspraak, dan kom ik na 5 uur gok ik. Ligt eraan hoe het looptquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zaterdag lijkt me beter
BBQ enzo mits het weer het toelaat
De misses mag ook wel mee hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Overdag heb ik al een afspraak, dan kom ik na 5 uur gok ik. Ligt eraan hoe het loopt.
Kloptquote:
Owquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is geen afspraak met de misses en ze gaat niet mee.
Oh, ik dacht dat het sowieso al 12de werdquote:
Ja, grote kansquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het sowieso al 12de werdVolgens mij in april sowieso nog geen plannen.
Owquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze is wel aanwezig bij de wolvenmeet.
De 27e dus ook niet?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het sowieso al 12de werdVolgens mij in april sowieso nog geen plannen.
quote:
Boksquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij hèHet is maart, ik denk niet zo ver vooruit
Nou houd die datum maar vrij danquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Boksquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Watwatwat? Komt Silk ook naar Muhahaha?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je mijn stemming weer verpesten?
12 April waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik durf.
Wanneer was het?
Het wordt wel vol geloof ik.quote:
Ja welquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik durf.
Wanneer is het?
ga je met de auto ja?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het wordt wel vol geloof ik.
Ik krijg net een pm van C_M of ze mee kan rijden.
Ik kan ook wel thuisblijven hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind je me zo stom?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kan ook wel thuisblijven hoor.
Weet nog niet, baas. Ik ga proberen die dag vrij te houden en dan een auto te bietsen.quote:
Mocht het krap worden, ik heb ook ruimte genoeg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja wel
En dan kan je eventueel met mij mee rijden
Ik heb 100 keer liever jou erbij dan sommigen anderenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, als jij meteen roept dat het wel vol wordt, zodra er over gepraat wordt dat ik kom.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mocht het krap worden, ik heb ook ruimte genoeg.
Ik slaap wel bij je vriendin in bedquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:09 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet eens wie er allemaal blijven slapen, dat wordt wel passen en meten denk ik.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik slaap wel bij je vriendin in bed
Ik koop wel even een waggie voor je.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet nog niet, baas. Ik ga proberen die dag vrij te houden en dan een auto te bietsen.
Valt op dit moment vies tegenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]. Afblijven, jij hebt al genoeg vrouwen. Ik maar 1
.
Chill.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik koop wel even een waggie voor je.
Deelnemersquote:
De mensen in de op van de sex sc, patje, jij en cmquote:
naja je hosselskills zijn een stuk beterquote:
Alles valt te leren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De mensen in de op van de sex sc, patje, jij en cm.
[..]
naja je hosselskills zijn een stuk beter.
Onderschat jezelf nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel maar niet in krap 3 weken.
Bijna iedereen onderschat zichzelf, met hele simpele makkelijke dingen kan je, zelfs als je verlegen bent vrouwen leren te versieren.quote:
Nouja, je hebt me nu wat vaker gezien. Dat het te leren is is 1 ding maar 3 weken is wel wat krapjesquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bijna iedereen onderschat zichzelf, met hele simpele makkelijke dingen kan je, zelfs als je verlegen bent vrouwen leren te versieren.
Om goede competitie te geven aan mij, omdat ik bij zijn vriendin slaap op de meetquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Peu gelijk......
Ik snap alleen niet waarom Muh het in drie weken wilt leren
Ik was al bang dat ik de grap moest uitleggenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om goede competitie te geven aan mij, omdat ik bij zijn vriendin slaap op de meet
jajaquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om goede competitie te geven aan mij, omdat ik bij zijn vriendin slaap op de meet
Alleen als hij ermee instemt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jaja
niet dat je het niet kan.... maar dat doe je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
As if mijn vriendin daarin mee zou gaanquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jaja
niet dat je het niet kan.... maar dat doe je niet
Nee... duh...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
As if mijn vriendin daarin mee zou gaan.
As if she has a say in thisquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
As if mijn vriendin daarin mee zou gaan.
Ik ben de laatste tijd echt niet scherpquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik de grap moest uitleggen.
Niet zo veel in je neus stoppen vriend.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd echt niet scherp
Ik heb een pauze ingelastquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo veel in je neus stoppen vriend.
Je bent verliefdquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd echt niet scherp
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:20 schreef Samzz het volgende:
Bedenk goed... Wat je met je laatste Rolo doet..
Sorry, mijn schuldquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is dit? Weer een begeerde man van de markt?
Nee nee was een punt van herkenning!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 06:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat zeg ik niet.Ik moest alleen lachen.
DROM,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |