Natuurlijk. Dat zei ik al na de meet in Leidenquote:
Ja wel naar het goede account sturen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja wel naar het goede account sturen danWat? Dat deed ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja wel naar het goede account sturen danSiik toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen was er nog geen sprake van zo'n meet johquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat zei ik al na de meet in Leiden
Niks ontvangenquote:
Wel hoor, op de terugweg in de auto hebben muhaha en ik het erover gehadquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toen was er nog geen sprake van zo'n meet joh
Gewoon op het PM knopje naast mijn post klikken, gaat altijd goed!quote:
Ow ja dat kon ik toch niet wetenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel hoor, op de terugweg in de auto hebben muhaha en ik het erover gehad
Ja, ik wilde mijn pm doorsturenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon op het PM knopje naast mijn post klikken, gaat altijd goed!
Wolven? Wat zijn de plannen eigenlijk? Alleen bij jou hangen enzo of ook nog de stad in?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik wilde mijn pm doorsturen.
Bij mij hangen, dat spel spelen en zuipenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wolven? Wat zijn de plannen eigenlijk? Alleen bij jou hangen enzo of ook nog de stad in?
Ah ok. Nouja, thuiswedstrijd voor mij dus kom sowieso wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij mij hangen, dat spel spelen en zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ah ok. Nouja, thuiswedstrijd voor mij dus kom sowieso wel.Ja hoor, van mij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Ah ok. Nouja, thuiswedstrijd voor mij dus kom sowieso wel.Wil je de 27e april ook vrijhouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee gaat de 27e wordenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je de knoop doorgehakt of wil je haar alleen hebben voor jezelf?
Zaterdag lijkt me beterquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
Haha oke dan, ik ben van de partij. Is het op de vrijdag of op de zaterdag?
[..]
Ah ok. Nouja, thuiswedstrijd voor mij dus kom sowieso wel.nu moet ik eigenlijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |