Geen idee. Dat is wel heel goedkoop voor sigaretten in Nederland.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:23 schreef Stevensan het volgende:
Ik heb vandaag Braniff sigaretten gekocht voor ¤2,75. Er zitten 20 stuks in een pakje. De kleur sigaretten zijn bruin in plaats wit. Waarom zijn ze zo goedkoop?
[ afbeelding ]
Zijn ze ook goed te roken?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:23 schreef Stevensan het volgende:
Ik heb vandaag Braniff sigaretten gekocht voor ¤2,75. Er zitten 20 stuks in een pakje. De kleur sigaretten zijn bruin in plaats wit. Waarom zijn ze zo goedkoop?
[ afbeelding ]
maar cigarillos zijn op zich niet echt goedkoop.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:23 schreef Stevensan het volgende:
Ik snap al waarom ze zo goedkoop zijn. De tabaksindustrie heel een nieuwe manier gevonden om de accijnzen te omzeilen. Ze hebben filter cigarillos uitgevonden. Dat is sigaret met een sigaar vloeitje.
Ik heb ze wel eens gekocht en ik vraag me toch echt af of de inhoud echt het zelfde is? Weet dat ze sigarenvloei gebruiken. Vond ze namelijk wel anders smaken dan sigaretten maar komt vast door de vloeiquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:23 schreef Stevensan het volgende:
Ik snap al waarom ze zo goedkoop zijn. De tabaksindustrie heel een nieuwe manier gevonden om de accijnzen te omzeilen. Ze hebben filter cigarillos uitgevonden. Dat is een sigaret met een sigaar vloeitje.
nee joh amnesia hazequote:
is ook lekkerquote:
echt waar??? die rook ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:39 schreef Resonancer het volgende:
Ik rook meestal dat merk waar je kanker van kan krijgen en soms die met 'n langzame pijnlijke dood .
Hoeveel pakjes maak je nou met zo een pot en wat kost je dat ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Bassman62 het volgende:
Ik maak zelf sigaretten met zo'n machientje van Mascotte en gebruik Pall Mall Shuffle tabak en Mascotte Classic filterhulsjes. Scheelt echt een stuk in prijs met een pakje sigaretten. Veel eerder moeten doen want had me een hoop geld gescheeld. Voorheen rookte ik Camel blauw toen ik na 13 jaar gestopt te zijn weer ging roken.....![]()
Dat is idd wel jammer, ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Bassman62 het volgende:
Ik maak zelf sigaretten met zo'n machientje van Mascotte en gebruik Pall Mall Shuffle tabak en Mascotte Classic filterhulsjes. Scheelt echt een stuk in prijs met een pakje sigaretten. Veel eerder moeten doen want had me een hoop geld gescheeld. Voorheen rookte ik Camel blauw toen ik na 13 jaar gestopt te zijn weer ging roken.....![]()
Pot kost ong 16 euro en je maakt er zo'n 170 peuken van.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:17 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes maak je nou met zo een pot en wat kost je dat ?
Dit, tot twee weken terug.quote:
Nee maar blijkbaar moet je wel afgeven op mensen die wel roken om zo nog enige voldoening uit je nutteloze leventje te halen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:18 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik rook slechts af en toe een makreel. Vooral zomers
En voor de rest ben ik niet zo'n loser die sigaretten moet hebben om gelukkig en blij te zijn.
Roker gespot!quote:Op zaterdag 27 december 2014 05:07 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Nee maar blijkbaar moet je wel afgeven op mensen die wel roken om zo nog enige voldoening uit je nutteloze leventje te halen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Roker gespot!
Verder wel gelijk. Ik geef graag af op mensen die een dergelijke nutteloze, geldverslindende hobby hebben. En daardoor continue uit dr bek stinken ook.
Roken
Ik rookte drie pakjes Drum per week.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Chesterfield.
Ik rook trouwens drie sigaretten per dag dus een pakje gaat een week mee. Zo blijft het betaalbaar.
Baas. Hier ook trouwens. Alleen nu Marlboro uit de automaat.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik rook al jaren Pall Mall zwaar, met rizla rood.
Nu de XL geen XL meer is (want 52,5 gr én 80ct duurder) ga ik volgende week stoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |