Waarom?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:06 schreef perezfan1990 het volgende:
Ben benieuwd naar wat jullie FOKkers altijd roken
Ik rook altijd Lucky strike Zware shag met jacobs vloei (Jacobs is toen veranderd naar Lucky strike)
Ben ook benieuwd naar wat jullie roken:)
als je ze niet wilt lezen klik ze dan ook niet aanquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom?
Flikker eens op met die opsomtopics van je
Ik heb liever dat je ze niet opent, dan komen ze niet in de ATquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:18 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
als je ze niet wilt lezen klik ze dan ook niet aan
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik rook al jaren Pall Mall zwaar, met rizla rood.
Nu de XL geen XL meer is (want 52,5 gr én 80ct duurder) ga ik volgende week stoppen
Ik niet!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik vond het eigenlijk heel makkelijk, stoppen
Dit overigens ja. Ik heb twee pogingen gedaan, maar meldde nooit wanneer ik stopte, is ook gewoon makkelijker dan al die leuke "JA IK HOOP DAT JE STOPT HOOR" opmerkingen, daarvan wil je alleen maar rokenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:12 schreef broccolitaart het volgende:
Mensen die zeggen dat ze over 1 week of over 2 pakjes gaan stoppen... Die stoppen nooit![]()
Stoppen doe je meteen, dat stel je niet uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Move your ass!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:39 schreef Resonancer het volgende:
Ik rook meestal dat merk waar je kanker van kan krijgen en soms die met 'n langzame pijnlijke dood .
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:22 schreef DonJoris het volgende:
Ik ben een sportieve jongeheer, en rook dus niet.Maar ik voelde me wel geroepen om een antwoord op jouw uiterst interessante topic te geven.
Ik ook. Wel wat duur, maar die andere menthol-sigaretten hebben nauwelijks een echte muntsmaak. Maar als je iets anders wil kopen kun je beter Elixyr kopen dan Kent. Is een stukje goedkoper.quote:
Aan vrienden die voor je hopen heb je niets aan..quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit overigens ja. Ik heb twee pogingen gedaan, maar meldde nooit wanneer ik stopte, is ook gewoon makkelijker dan al die leuke "JA IK HOOP DAT JE STOPT HOOR" opmerkingen, daarvan wil je alleen maar roken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |