Dan moet je even wachten dan zie je de GP van China in april op de BBC.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zit in een soort van veredeld studentenhuisding, volgens mij heb ik geen RTLAlleen maar analoge zenders, stuk of 23.
Das natuurlijk gevaarlijk. Halverwege het seizoen erin gegooid worden zonder enige recente ervaring in die wagen, en dan ook nog eens langs Hulk. Ik hoop het natuurlijk ook dat ie een kans krijgt, binnen nu en aanzienlijk korte tijd, maar imo is het beter om een jaartje te wachten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:31 schreef Nober het volgende:
Ik hoop vooral dat Gutiérrez na 10 GP's eruit gegooid word bij Sauber ten faveure van Frijns.
Tony verveelt zich snel en heeft nu QPR om zijn knaken in kwijt te rakenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:46 schreef MoriniStylr het volgende:
Die Caterham lijkt wel echt een knakenbak. Die Tony Fernandes die moet er wat meer Maleisische ringgits tegenaan gooien want het verschil t.o.v. het middenveld loopt op i.p.v. dat het kleiner word. Al lijkt hij mij het type Richard Branson die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten, veel roepen en weinig waarmaken. Dat de kleur mooier is geworden is ook zo'n beetje het enige positieve.
Dan kan die prachtige VCR ook naar de stort :-)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:18 schreef Kickstart het volgende:
Het werkt![]()
Gisteravond aangevraagd en sinds vanmiddag is Sport1 beschikbaar![]()
zit nu de herhaling van vt2 te kijken, aah het leven is weer mooi
ffe testen of alles goed opgenomen wordt op de HD recorder voor het nageslacht
foto genomen met een aardappel
[ afbeelding ]
Goed dat je erover begint, moet de HDDR nog instellenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:41 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dan kan die prachtige VCR ook naar de stort :-)
Heb je daar een bron van de FIA van toevallig?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar geen rode T-cams, ze zijn vervangen door zwarte. De gele zijn nog wel geel. Dat vertelden ze op het Sky1 commentaar van FP1 waarvan ik vanochtend een stukje gedownload en gekeken heb.
Dat bericht is van 25 februari en doorgaans is racexpress wel goed ingelicht.quote:Geel of rood? Welke F1-coureur rijdt met welke kleur camera?
De FIA doet er alles aan om de Formule 1-coureurs zo herkenbaar mogelijk te maken. Bij diverse teams is op basis van het helmdesign nauwelijks te onderscheiden welke coureur achter het stuur van de betreffende F1-bolide zit. Mede daardoor zijn de onboard-camera's op de auto's gekleurd in geel of rood. Dat moet niet enkel schitterende plaatjes opleveren, maar ook duidelijkheid voor de Formule 1-fans.
De internationale autosportfederatie heeft de lijst bekendgemaakt welke rijder met welke kleur camera in actie komt. Titelverdediger Sebastian Vettel rijdt met de rode versie, evenals Fernando Alonso, Jenson Button, Kimi Räikkönen, Nico Rosberg, Nico Hülkenberg, Paul di Resta, Pastor Maldonado, Jean-Eric Vergne, Charles Pic en Luiz Razia. Hun teamgenoten moeten logischerwijs gebruik maken van de gele camera.
Dit is de club die dat online gebeuren voor Sport1 ontwikkeld heeft:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Tarahumara het volgende:
godver klote UPC. woensdagavond Sport 1 aangevraagd, nog steeds niet actief... Nu gaan ze 'm met spoed activeren. Zie nog niks.![]()
De link nogmaals: http://pitlane.sport1.nl/quote:Sport1 Pitlane is a HTML5 based website (http://pitlane.sport1.nl) which is freely accessible for all Formula 1 fans and can be used on all tablets, laptops and desktops. The goal of Pitlane is to offer an enriched experience for Formula 1 fans watching a live Formula 1 race, but the information is also suited for Formula 1 fans who are unable to follow the race on television.
Nog een keer gebeld met UPC. En maar goed ook, stond weer niet goed ingesteld... Nu werkt hetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Tarahumara het volgende:
godver klote UPC. woensdagavond Sport 1 aangevraagd, nog steeds niet actief... Nu gaan ze 'm met spoed activeren. Zie nog niks.![]()
Aha. Dus ze hadden 5 dagen geleden toch gelijk!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:56 schreef M.Melandri het volgende:
Ze verwachten regen met VT3 en de kwali, kan dus interessant worden.
Ik ben er klaar voor!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:56 schreef M.Melandri het volgende:
Ze verwachten regen met VT3 en de kwali, kan dus interessant worden.
Nee dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van de FIA van toevallig?
Op RaceXpress staat onderstaand bericht:
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=47726
[..]
Dat bericht is van 25 februari en doorgaans is racexpress wel goed ingelicht.
Wel een vreemd besluit vind ik. Ik bedoel die paar rode stickertjes zijn de kosten niet als je kijkt wat een kapitaal heel dat circus er doorheen jaagt op een jaar tijdquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:41 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dan kan die prachtige VCR ook naar de stort :-)
Ik, want ik moet daarna gelijk door naar Emmeloord om mijn jongens en meisjes in actie te zien (ben voetbaltrainer van E6quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:32 schreef THEFXR het volgende:
wie staat er op zaterdag hondsvroeg op, om de kwali te zien?
Zeg dat wel man! ben ook zeer blij dat ze weer rijden,quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:05 schreef vosss het volgende:
Godverdomme jongens, EINDELIJK begint het weer!!![]()
Dat het een mooi jaar mag worden zou ik zeggen en iedereen alvast veel plezier gewenst morgen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |