SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat zij lekker kan koken?
Ik zou mn mond gaan houden als ik jou was!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat zij lekker kan koken?
Nou danquote:
Die keer met draadjesvleeschquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou mn mond gaan houden als ik jou was!!
Iets met glazen en ingooien
Kan je nagaan. Uren voor je in de keuken gestaan en dan roepen dat de pizza het lekkerst wasquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou dan
[..]
Die keer met draadjesvleeschOmnomnom
Echt waar
Ik vond het wel een goede garpquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Uren voor je in de keuken gestaan en dan roepen dat de pizza het lekkerst was
JAquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
En weet je hoe fucking duur draadjesvleesch is
Nu heb ik trek in draadjesvleeschquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JAIk zei toch dat draadjesvleesch lekker was
Sorryquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in draadjesvleesch![]()
Als het geld er morgen op tijd is ga ik dat gewoon halen en maken
Ik hoop dat jullie thuis brood eten ofzoquote:
Geen idee. Ik had net pannekoekenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie thuis brood eten ofzo
Wij reden dinsdag om 18:35 nog bij jaarbeurs Utrecht en om 19:05 liepen we Pathe ArenA binnenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:15 schreef fietsie het volgende:
Hmz.... pffff... jaarbeurs.... wat een gezeik met al die auto's die tegelijkertijd Utrecht uitwillen....
En we waren op tijd en niet eens de laatstenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij reden dinsdag om 18:35 nog bij jaarbeurs Utrecht en om 19:05 liepen we Pathe ArenA binnen_!
Dat eten jullie echt vaakquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had net pannekoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |