SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat zij lekker kan koken?
Ik zou mn mond gaan houden als ik jou was!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat zij lekker kan koken?
Nou danquote:
Die keer met draadjesvleeschquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou mn mond gaan houden als ik jou was!!
Iets met glazen en ingooien
Kan je nagaan. Uren voor je in de keuken gestaan en dan roepen dat de pizza het lekkerst wasquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou dan
[..]
Die keer met draadjesvleeschOmnomnom
Echt waar
Ik vond het wel een goede garpquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Uren voor je in de keuken gestaan en dan roepen dat de pizza het lekkerst was
JAquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
En weet je hoe fucking duur draadjesvleesch is
Nu heb ik trek in draadjesvleeschquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JAIk zei toch dat draadjesvleesch lekker was
Sorryquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in draadjesvleesch![]()
Als het geld er morgen op tijd is ga ik dat gewoon halen en maken
Ik hoop dat jullie thuis brood eten ofzoquote:
Geen idee. Ik had net pannekoekenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie thuis brood eten ofzo
Wij reden dinsdag om 18:35 nog bij jaarbeurs Utrecht en om 19:05 liepen we Pathe ArenA binnenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:15 schreef fietsie het volgende:
Hmz.... pffff... jaarbeurs.... wat een gezeik met al die auto's die tegelijkertijd Utrecht uitwillen....
En we waren op tijd en niet eens de laatstenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij reden dinsdag om 18:35 nog bij jaarbeurs Utrecht en om 19:05 liepen we Pathe ArenA binnen_!
Dat eten jullie echt vaakquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had net pannekoeken
Ja dat vond ik ook alquote:
Nu net lukte dat,. de andere kant op, niet.....quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij reden dinsdag om 18:35 nog bij jaarbeurs Utrecht en om 19:05 liepen we Pathe ArenA binnen_!
gewoon opetenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:21 schreef fietsie het volgende:
Hoe kom je er achter of HEMA rookworst nog goed is, zonder af te wachten tot 02:00 vannacht?
Een hap nemen en kijken of het lekker smaakt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:21 schreef fietsie het volgende:
Hoe kom je er achter of HEMA rookworst nog goed is, zonder af te wachten tot 02:00 vannacht?
Take a change!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:21 schreef fietsie het volgende:
Euhm... Proeven? Aan een kanarie voeren?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:21 schreef fietsie het volgende:
Het er gewoon op wagen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:21 schreef fietsie het volgende:
Graag wel pics van de klontjes danquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:24 schreef fietsie het volgende:
Ik hoest me al vierkant uit elkaar, ik heb geen zin om vannacht ook nog es de klontjes uit bed te moeten vissen...
Je kan toch een stukje afsnijden en dat even proeven?quote:
Why?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag wel pics van de klontjes dan
Omdat het kanquote:
Die tip, van enige voorvangers, even geprobeerd en ehm..... het smaakt niet zoals de rookworst smaakte die vorige week vrijdagavond, tegelijk met deze werd gekocht.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan toch een stukje afsnijden en dat even proeven?
Kom maar op met de klontjesquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die tip, van enige voorvangers, even geprobeerd en ehm..... het smaakt niet zoals de rookworst smaakte die vorige week vrijdagavond, tegelijk met deze werd gekocht.
Ik ging gisteravond om 18:00 naar bed wegens "niet lekker".quote:
Wegdoen dan inderdaad.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die tip, van enige voorvangers, even geprobeerd en ehm..... het smaakt niet zoals de rookworst smaakte die vorige week vrijdagavond, tegelijk met deze werd gekocht.
Hey heb jij nog wel winter over daar?? Hier is het op nu... zon en boven nul enzo...quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga wandelen. Het is -5 en het sneeuwt zo half
Flink wat sneeuw is gesmolten vandaag, maar heeft ook de halve dag nog gesneeuwd... mja het is wel echt koud nu, volgens mij komt de zon er langzaam door... nu het donker aan het worden isquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hey heb jij nog wel winter over daar?? Hier is het op nu... zon en boven nul enzo...
hoaxquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit pannenkoeken
Bummerquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
Eten viel tegen, had helemaal geen trek eigenlijk
Thuis bedoelde ik schatquote:
Daaromquote:
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iig geen.steak en blowjob
Spinazie, aardappels en een of andere kaaskrokantburger
Wanneer hoop jij weer met de motor naar je werk te kunnen?quote:
Ja, normaal ben ik 3 kwartier minder lang onderwegquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer hoop jij weer met de motor naar je werk te kunnen?
Volgens mij scheelde dat best wel in je reistijd
Pfuu. Bijdehandjequote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen
Hmm, nee, daar zou ik ook geen trek in hebben
Sluderen!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
IJs
Volgens mij heb ik mijn verslaving gekregen doordat mijn amandelen eruit moesten
quote:
Oow de ingreep waarmee KNO artsen hun Audi / BWM / Mercedes / Aston Martin financieren.: Amandelen knippenquote:
ghegheghehge Chunky Choc Fudge hierquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mcflurry white chocolat en.almond... damn instant geilheid![]()
Die moet ik nog steeds een keer halenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FAX ROT OP VAN VIN ZN ACCOUNTquote:
Ghehe even onthoudenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ho eens even straks moet die arme man in een Opel rijden of erger nog een Renault, dat kan toch nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow de ingreep waarmee KNO artsen hun Audi / BWM / Mercedes / Aston Martin financieren.
In de rest van Europa wordt antibiotica voorgeschreven.
Isser nie meerquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds een keer halen
quote:
Deze staafquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is groen! Ohnee nou Issie weer rood
Oh dat zijn weer andere ijsjes he?
Gewoon bakken suiker.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieuwquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
ghegheghehge Chunky Choc Fudge hier
Ja, dat mag wel eens.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joh... Daarom eet ik het ook amper, maar soms, mag je jezelf best een mondorgasme bezorgen
Blowjob?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joh... Daarom eet ik het ook amper, maar soms, mag je jezelf best een mondorgasme bezorgen
Dat is toch geen mondorgasmequote:
Braaf, we gaan al bijna denken dat je al tijden droog staatquote:
orgasme door mond, hoeft niet per se in mond!!quote:
Ook goedquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
orgasme door mond, hoeft niet per se in mond!!
Inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Braaf, we gaan al bijna denken dat je al tijden droog staat
Zo lang al?quote:
Doe er iets aanquote:
Jaquote:
Ik weet van niks, heus waarquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FAX ROT OP VAN VIN ZN ACCOUNT
[..]
Ghehe even onthouden
Dat is fruitjoyquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is groen! Ohnee nou Issie weer rood
Oh dat zijn weer andere ijsjes he?
30 CMquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik volgende week FOK!kers tegen ga komen in de RAI?
Wat is er te beleven in de RAI dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben in de Rai dan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
sowieso de raiquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Op de beurs?quote:
Kamasutrabeursquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat is er te beleven in de RAI dan?
Wat doe je daar dan?quote:
Ooow nee dankje, geen gelegenheid waar ik mezelf ga vermaken. Veel plezier !quote:
Ah, wel beterquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een klus in Adam, blijf daar slapen.
Goed bezigquote:
Alsof hij daar geld mee kan verdienenquote:
Met een vriendinquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
Hups met wie ga je naar de beurs dan?
Je kan he proberenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is achter bij amsterdam centraal, niet bij de rai
Geen ideequote:Op donderdag 14 maart 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof hij daar geld mee kan verdienen
Neequote:Op donderdag 14 maart 2013 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je er wel eens eerder geweest?
quote:
Zn auto is ziekjes!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap de grappen niet
* LovelyLady voelt zich buitengesloten
Je bent niet de enige hoor die er geen hout van snapt!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap de grappen niet
OE OE OEquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Viro het volgende:
Nee echt waar, temperatuur loopt behoorlijk snel omhoog na 15 a 20 minuten rijden
Zo lang hij niet té warm wordt is er niks aan de handquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Viro het volgende:
Nee echt waar, temperatuur loopt behoorlijk snel omhoog na 15 a 20 minuten rijden
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OE OE OE
Dat had George ook![]()
Ductape is je vriend
ik ook niet... scheelt weerquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap de grappen niet
ojeee....quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Viro het volgende:
En wat moet je doen met die ductape?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OE OE OE
Dat had George ook![]()
Ductape is je vriend
Wijzer van de thermostaat vasttapen op een ideale stand?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En wat moet je doen met die ductape?
DAT MOET JE AAN CRYOTHIC VRAGEN WANNEER HIJ DAT KUTPROGRAMMA WEER GAAT INSTALLERENquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
LOLA!!!! WANNEER GA JE WEER DRAAIEN? NU KAN IK WEER LUISTEREN NAAR JE!!![]()
Bij mij was er toen een klem afgebroken. Op die plek ductape om de slang gedaan en daar heb ik toen nog 3 maanden mee rond kunnen rijdenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goede vraagquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
LOLA!!!! WANNEER GA JE WEER DRAAIEN? NU KAN IK WEER LUISTEREN NAAR JE!!![]()
Ik heb alle slangtjes van en naar radiator gecontroleerd op de vluchtstrook tijdens de avond spits van Rdam > DHquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OE OE OE
Dat had George ook![]()
Ductape is je vriend
Nou daar kan je hele leuke dingen mee doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DAT MOET JE AAN CRYOTHIC VRAGEN WANNEER HIJ DAT KUTPROGRAMMA WEER GAAT INSTALLEREN
Das wel een oplossing iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wijzer van de thermostaat vasttapen op een ideale stand?
CRYOTHIC, WANNEER GA JE DAT KUT PROGRAMMA INSTALLEREN?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DAT MOET JE AAN CRYOTHIC VRAGEN WANNEER HIJ DAT KUTPROGRAMMA WEER GAAT INSTALLEREN
oke.... ik ga dat onthoudenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij was er toen een klem afgebroken. Op die plek ductape om de slang gedaan en daar heb ik toen nog 3 maanden mee rond kunnen rijden
Vergeet de WD40 niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke.... ik ga dat onthoudenen ductape in de auto leggen
En voor alle andere WD40quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Had je dat nog niet? Naast een oranje hesje voor iedere zitplaats en zo'n opvouwbare leger-schep, en een aantal "festival-regenjackjes" ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sowieso is ductape geen overbodige luxe in een auto hoor!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja even zoeken, juiste versie nodig met crack en bladiblaquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[i]CRYOTHIC, WANNEER GA JE DAT KUT PROGRAMMA INSTALLEREN?[/i]
Dat is toch niet verplicht in Nederland?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Had je dat nog niet? Naast een oranje hesje voor iedere zitplaats en zo'n opvouwbare leger-schep, en een aantal "festival-regenjackjes" ?
Oh, dat is altijd rottig jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja even zoeken, juiste versie nodig met crack en bladibla
Hmm hoe kunnen we hem motiveren om wat sneller te zoeken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja even zoeken, juiste versie nodig met crack en bladibla
Niet verplicht maar wel handigquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is toch niet verplicht in Nederland?
[..]
Oh, dat is altijd rottig ja
Door vooral niet te pushenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm hoe kunnen we hem motiveren om wat sneller te zoeken?
Aha, het is een echte man dusquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet verplicht maar wel handig![]()
Al is fiets zn pakket een beetje overdreven maar ja dat zal wel nodig zijn in Friesland
Tussen verplicht en handig zit een enorm gat. Ik heb dat+ isolatiedekentje+WD40+motorolie+ruitenwisservloeistof+koelvloeisto+flesbronwater (af en toe vernieuwen) vast in een kistje achterin.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is toch niet verplicht in Nederland?
[..]
Oh, dat is altijd rottig ja
Dat zegt maar bar weinig over het man-zijn hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar het schijnt ja.. het heeft een piemol enzo
Kijk maarquote:
quote:
Oh, als dat alles isquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar het schijnt ja.. het heeft een piemol enzo
quote:
Uhuhquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou daar kan je hele leuke dingen mee doen
Ik mis nog een gevarendriehoek, ehbodoos, brandblusser,quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tussen verplicht en handig zit een enorm gat. Ik heb dat+ isolatiedekentje+WD40+motorolie+ruitenwisservloeistof+koelvloeisto+flesbronwater (af en toe vernieuwen) vast in een kistje achterin.
Is al -tig- keer handig geweest.
Op dreef?quote:
Piemel en een 6-pack.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je alleen een piemol nodig hebt om man te zijn...
nee ....ik heb er 1 ... nee .. jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Had je dat nog niet? Naast een oranje hesje voor iedere zitplaats en zo'n opvouwbare leger-schep, en een aantal "festival-regenjackjes" ?
Als je nou gewoon een degelijke auto koopt, heb je dat niet nodig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tussen verplicht en handig zit een enorm gat. Ik heb dat+ isolatiedekentje+WD40+motorolie+ruitenwisservloeistof+koelvloeisto+flesbronwater (af en toe vernieuwen) vast in een kistje achterin.
Is al -tig- keer handig geweest.
Daar gaat het dus mis bij de meeste FOK!kersquote:
owquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso is ductape geen overbodige luxe in een auto hoor!!
Altijd handig voor die snelle tijdelijke reparaties
Nou je snapt me wel tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je alleen een piemol nodig hebt om man te zijn...
Onzin!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je nou gewoon een degelijke auto koopt, heb je dat niet nodig.
Weet ik ook welquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onzin!!
Er kan altijd iets gebeuren
Sowieso een fles water en ductape erbij leggenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
owkom ik aan met mijn gevarendriehoek, ehbotrommel enzo
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, sportschool en FOK!ken combineert nu eenmaal slechtquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mis bij de meeste FOK!kers
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee hoor...
Iets met fantasie
Leugens!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, sportschool en FOK!ken combineert nu eenmaal slecht.
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, sportschool en FOK!ken combineert nu eenmaal slecht.
Water drink ik altijd op als ik in de file staquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso een fles water en ductape erbij leggen
Niet als je de fles al een paar dagen in een warme auto hebt laten liggenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Water drink ik altijd op als ik in de file sta
Dat is te dichtbij!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht: ik ga even in een gehucht als Tiel kijken wat de huurprijzen zijn van huizen... ligt gewoon hoger dan hier
Ben je nu bang voor mij?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet als je de fles al een paar dagen in een warme auto hebt laten liggen
[..]
Dat is te dichtbij!!
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook... maar daar blijft het bij
eentje die nooit open is geweest.... mjaquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet als je de fles al een paar dagen in een warme auto hebt laten liggen
quote:
denk hetquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik nu de enige die niks in zijn auto heeft liggen om een ramp te overleven?
Ik heb een ANWB-pas bij me, ik vind het wel bestquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb echt helemaal niets in mijn auto liggenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef muhahaha het volgende:
Geen Jumbo hierquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!!!
BOH DRAADJESVLEESCH IN DE RECLAME BIJ JUMBO!!![]()
ik ben naar de UK geweest ... je weet niet wat ik nog meer bij me had toen ik daar heen gingquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef muhahaha het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef muhahaha het volgende:
Dat is toch als Pasen in Pinksteren op een dag vallenquote:
Oke...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:28 schreef Murdera het volgende:
"Sex" is as important as eating or drinking and we ought to allow the one appetite to be satisfied with as little restraint or false modesty as the other.
Is ook niet handig om alles mee te slepen op de motor hequote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een ANWB-pas bij me, ik vind het wel best
Krijg nou wat.... dat is in het jaar 3015 zoquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch als Pasen in Pinksteren op een dag vallen
Kloptquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook niet handig om alles mee te slepen op de motor he
Bier opquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat is zaterdag al volgens mijn agenda.
Ik heb geduld.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg nou wat.... dat is in het jaar 3015 zo
ehmquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bier open trouwens het is geen wijvenbier he
Dat is al bijnaquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg nou wat.... dat is in het jaar 3015 zo
Ik heb geen auto!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef muhahaha het volgende:
Jij niks.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen auto!
Wat heb ik gewonnen?
Dat is veel meer dan 1000 jaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... nog maar uhm 3249823049823409248209348023948 nachtjes slapen ... zo'n btje dan
petsjes maarquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Petsjes op je bilen kun je krijgen.
Jij hebt een leasebak dus voor jou is het sowieso al makkelijk op te lossen als je auto kapot gaatquote:
Faxiemodus:quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen auto!
Wat heb ik gewonnen?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Faxiemodus:
Een grote beurt
Tijnmodus:
Een date met mij
Doorhalen wat niet van toepassing is
oe ... verjaardagsmeetquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben op 1e pinsterdag jarig
En uit-vergadertdtd![]()
quickie
Ik zit mobiel en ik wist het alquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
petsjes maarennuh ... ik ga niet taalnazi-en maaruh.. je vergeet wat
Bilen? Was da?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Petsjes op je bilen kun je krijgen.
Vluchtertje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben op 1e pinsterdag jarig
En uit-vergadertdtd![]()
quickie
Misschienquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe ... verjaardagsmeetuhm als ik dan niet ergens heen ben
![]()
snelle meeting idd
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschiennieuws speelgoed bestellen
![]()
Het is 'Brabants'quote:
Wat?quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Faxiemodus:
Een grote beurt
Tijnmodus:
Een date met mij
Doorhalen wat niet van toepassing is
quote:
oe, wat wat wat?quote:nieuws speelgoed bestellen
![]()
Dat is---in tegenstelling tot ducttape---voor de dingen die los horen te zijn maar zitten.quote:
hehehequote:Op donderdag 14 maart 2013 19:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik eens enteren zonder correcties achtetaf....
Anders klopte het niet, kleine aanvullingquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is---in tegenstelling tot ducttape---voor de dingen die los horen te zijn maar zitten. Weer los te maken.
wat???quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is---in tegenstelling tot ducttape---voor de dingen die los horen te zijn maar zitten.
Die hoorden standaard bij de auto... zitten keurig weggebouwd overal en nergensquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mis nog een gevarendriehoek, ehbodoos, brandblusser,
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]als het een verjaardagsmeet wordt, ga ik wel een goed kado zoeken
[..]
oe, wat wat wat?
Heeft me in mijn "leaseperiode" met zelfs de "leukste" auto's een aantal keren uit de brand geholpen...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
bij mij niet..... t is een losse doos die door de toko heen schuift...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die hoorden standaard bij de auto... zitten keurig weggebouwd overal en nergens
Uhuhquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Viel nog mee.
Posted vanaf mijn awesome telefoon.
Ergens is het ook verstandig om zulke dingen in je auto altijd bij te hebben. Sowieso voorbereid zijn op pech of dat soort dingen als je weg gaat. Ook op de fietsquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die hoorden standaard bij de auto... zitten keurig weggebouwd overal en nergens
Ligt aan de regio dan, ik rij al bijna 11 jaar en nog nooit iets nodig gehad.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heeft me in mijn "leaseperiode" met zelfs de "leukste" auto's een aantal keren uit de brand geholpen...
Ik krijg mindpictures hierquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bij mij niet..... t is een losse doos die door de toko heen schuift...
Bel - Lux - Westen van Duitsland - Denemarken en NL...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt aan de regio dan, ik rij al bijna 11 jaar en nog nooit iets nodig gehad.
maybe maybe.... o my ladyquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien nodig ik wel wat mensen uit
Voorbeeldje: op de Autobahn vlak voor je Arnhem inrijdt een steigerpijp met de koppelingen er nog aan tegenkomen op jouw rijbaan..... om 01:00...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt aan de regio dan, ik rij al bijna 11 jaar en nog nooit iets nodig gehad.
Als jij hem blijft cockblocken gaat dat natuurlijk niet lukken hequote:
uiteraardquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maybe maybe.... o my lady
Ik merk het vanzelf wel![]()
hoop ik
Muhaha is een van de beste wingmen die je maar kunt hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij hem blijft cockblocken gaat dat natuurlijk niet lukken he
Wie heb ik geblocked???quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij hem blijft cockblocken gaat dat natuurlijk niet lukken he
Geen ideequote:Op donderdag 14 maart 2013 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Muhaha is een van de beste wingmen die je maar kunt hebben
Faxiequote:
Allemaalquote:
Sonos Play 5quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hihihi ... wat voor speeeeeeeeeeeeeeeeelgoed?
Ja en?quote:
Dat is mooi speelgoed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |