hebben meer auto's last van ja. In die oude kon je het mooi op de middenconsole leggen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo een verlengde Caddy is idd perfect, hebben we al btw.
Enige nadeel met de Caddy is de plek voor HAH. Op dashboard zetten heeft weinig zin mits je er een bundel post rechts tegenzet. Anders vliegt het door de gehele cabine bij een bocht
als we nu eens dat kroningsboek zouden mogen bezorgenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef ErwinRommel het volgende:
April gaat al een feest worden met de inhuldiging van WimLex als Koning
In die wij nu hebben, we hebben er maar 3 kan dat dus niet meer, nieuwe versie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hebben meer auto's last van ja. In die oude kon je het mooi op de middenconsole leggen.
Heb ik geen enkel probleem meequote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als we nu eens dat kroningsboek zouden mogen bezorgen
Is ook een flink aantal kilo's
Je zou eventueel de HAH nog voor op het kratje naast je kunnen leggen, terwijl de post dan iets verder weg ligtquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In die wij nu hebben, we hebben er maar 3 kan dat dus niet meer, nieuwe versie.
dat was wel ideaal van de Kangoo, dat je midden zo een groot vak hebt zitten. Maar de kangoo is klein, met name als je 2 rolcontainers aan post voor depots er in kwijt moet (ruim 1000kg terwijl 500kg is toegestaan hahaha), plus dan nog je eigen autobestelling, op piekdagen al snel 12 tassen post.
oeh, dat is wel erg tofquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Daarnaast, dan heb ik vrij, net gekregen omdat ik bij de inhuldiging aanwezig mag zijn als deel uitmakende van een detachement Veteranen Garde Regiment Grenadiers en Jagers Air-assault/Para , dus 30 april en 1 mei vrij
Dat vind ik onhandig werken, althans, voor mijzelf.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je zou eventueel de HAH nog voor op het kratje naast je kunnen leggen, terwijl de post dan iets verder weg ligt
[..]
oeh, dat is wel erg tof
Je bent koningshuisgezind Erwin of koningshuis gezind, geen 't' erbij!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb ik geen enkel probleem mee
Ik ben zeer koningshuis gezindt
Daarnaast, dan heb ik vrij, net gekregen omdat ik bij de inhuldiging aanwezig mag zijn als deel uitmakende van een detachement Veteranen Garde Regiment Grenadiers en Jagers Air-assault/Para , dus 30 april en 1 mei vrij
luistertquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat vind ik onhandig werken, althans, voor mijzelf.
Beter vind ik toch de bundel post op dashboard "vastgezet" met 2 bundels HAH of post. Gaat het niet meer schuiven.
Maar ik ben blij dat men binnen het Autobedrijf luisterd naar de ervaringen van de chauffeurs
Dat is echt een pluspunt.
pfffff. Zeg aapjequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Je bent koningshuisgezind Erwin of koningshuis gezind, geen 't' erbij!
Ik vergeef het jequote:
zeker. Vroeger werden de auto's na ongeveer 70.000 kilometer er gewoon uitgegooid. Dat gebeurt bij het autobedrijf niet meer waar werknemers min of meer een vaste auto hebben. Zeker omdat je meer uren in het ding maakt dan vroeger is het wel handig om een betere werkplek te hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat vind ik onhandig werken, althans, voor mijzelf.
Beter vind ik toch de bundel post op dashboard "vastgezet" met 2 bundels HAH of post. Gaat het niet meer schuiven.
Maar ik ben blij dat men binnen het Autobedrijf luisterd naar de ervaringen van de chauffeurs
Dat is echt een pluspunt.
Dat snap ik, bewust gedaan om jou te pesten, blindte vink dat ik enquote:
Klopt, we hebben onze eigen auto's voor de dienst.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeker. Vroeger werden de auto's na ongeveer 70.000 kilometer er gewoon uitgegooid. Dat gebeurt bij het autobedrijf niet meer waar werknemers min of meer een vaste auto hebben. Zeker omdat je meer uren in het ding maakt dan vroeger is het wel handig om een betere werkplek te hebben
het was aardig aan het gewicht incl de oerdegelijk championsquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:28 schreef V__L_N het volgende:
Ik had mij 300 gisteren in 1 tas zitten. Ze zijn zwaar maar compact.
Dat is nou precies waar ik zo bang voor ben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als we nu eens dat kroningsboek zouden mogen bezorgen
Is ook een flink aantal kilo's
Gewicht vind ik meestal niet het probleem, onhandigheid wel. Kleine folders met grote bvquote:het was aardig aan het gewicht incl de oerdegelijk champions
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |