90 gram dus totaal (AH, 2x C1000)? x minimaal 400 adressen draag ik dus minimaal 37 kilo aan HAH mee...quote:
+ de Poiesz hier. Die folder zal denk ik ook wel iets dikker zijn dan normaal.quote:
Hier zit de C1000 7km verderop, maar ik heb altijd de C1000 folders. Niemand in mijn wijk zit er ook op te wachten volgens mijquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:51 schreef VixenFromHell het volgende:
Kan altijd erger! Maar hier hebben sommige wijken dan weer alleen AH, die zullen wel te ver van de C1000 af zitten.
Daarom was ik vanochtend blij verrast toen ik ontdekte dat de HAH op het depot al in de stellingen was gezetquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:17 schreef dud0r het volgende:
Hij is wel verrot zwaar de hah. Heb vanochtend tassen voor de depots klaar gezet met hah. Je tilt je een breuk aan 1 tas.
@Rafierafie: Die stickers zijn inderdaad waardeloos
En dinsdag ook al twee keer C1000: de normale folder en het leukste dagjes uit magazine.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:35 schreef Deezertje het volgende:
Weet iemand al het gewicht van de C1000 paasfolders? Zaterdag hebben we dan sowieso 3x HAH: C1000 dun, C1000 pasen en AH Bonus...
Volgens mij onderzoeken ze dat wel eens, en blijkbaar levert het die winkels dus toch genoeg op om door te gaan met het verspreiden van hun folder. Hier zit de c1000 op 10km, maar naar het schijnt gaan er toch nog best aardig wat mensen heen. De AH zit trouwens ook op 8km maar die folder hebben we ook gewoon altijd, terwijl er andere plaatsen onder onze vestiging vallen die dichter bij de AH liggen, maar die hebben de folder niet. Dus ze zullen vast wel onderzocht hebben waar het uit kan en waar niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hier zit de C1000 7km verderop, maar ik heb altijd de C1000 folders. Niemand in mijn wijk zit er ook op te wachten volgens mij
quote:Deze elementen zijn de leaseprijs, brandstofverbruik/CO2-uitstoot, onderhoudsinterval in combinatie met dealernetwerk, excessen/schades én de mening van de gebruiker. Vandaar dat we in oktober jl. onze medewerkers vroegen naar hun mening over het wagenpark van het Autobedrijf.
quote:De resultaten
Overall worden onze voertuigen als ‘goed’ beoordeeld. De top vijf van de beste voertuigen namens onze chauffeurs:
1. Volkswagen
2. Peugeot
3. Renault
4. Mercedes-Benz
5. Ford
De twee belangrijkste aandachtspunten zijn:
- Op alle voertuigen elektrische ramen
- Op alle voertuigen betere stoelen
‘We nemen deze resultaten zeer serieus. Bij onze bestelling zullen we in samenwerking met onze Arbo-adviseur oog hebben voor betere stoelen en zullen we voertuigen bestellen mét elektrische ramen’. Aldus Lucia.
Zeker goed dat men luistert naar de chauffeurs die daar elke dag uren in zitten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:28 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zo zo, dat gebeurt ook niet vaak bij PostNL hè!?Wel goed overigens!
klinkt goed. VW Caddy voor een autodienst is wel handig. Is net iets groter dan de Kangoo én oersterk.quote:
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het is trouwens 'er wordt' ouwe generaal!
Zo een verlengde Caddy is idd perfect, hebben we al btw.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klinkt goed. VW Caddy voor een autodienst is wel handig. Is net iets groter dan de Kangoo én oersterk.
Nadeeltje is wel dat ie iets zwaarder is, waardoor je bij sneeuwval eerder vast komt te staan, terwijl je met een Kangoo er vaak gewoon doorheen trekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |