SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pizza?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op normaal voer
Normaal ook nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kom niet eens de deur uit joh
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik durf zijn punten niet meer op te noemen hier.
Zorg je dat ze bij je naar binnenlopenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Al mijn smatjes zitten ook binnen te studerenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zorg je dat ze bij je naar binnenlopen
Prutserquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Al mijn smatjes zitten ook binnen te studeren
Je hebt geen koffie gehaald?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow dat jawel, maar dat was dan ook weer het enige uitje van vandaagquote:
ja klopt, dat was ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sssst, hij is een samenvatting aan het lezen
Hoeveel tentamens moet je nog?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow dat jawel, maar dat was dan ook weer het enige uitje van vandaag![]()
[..]
ja klopt, dat was ik
2quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoeveel tentamens moet je nog?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2
zaterdag en donderdagJa zaterdag
Klopt, en ik heb nu het wiskundige vak al gehad, dus nu is het alleen maar samenvattingen lezen en overschrijven enzoquote:
Is ook een mooi stukjequote:
Ah kijk aan. Ik heb morgen mijn allerlaatste tentamen!quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb nu het wiskundige vak al gehad, dus nu is het alleen maar samenvattingen lezen en overschrijven enzo
Maar daarna ben je wel klaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah kijk aan. Ik heb morgen mijn allerlaatste tentamen!
Dan afstudeerwerkstuk maken
Geen idee. Wellicht volgend jaar master van m'n economie opleidingquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar daarna ben je wel klaarReady to rock on the arbeidsmarkt
Gebakken of gekookte muhahaha, Lola?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:58 schreef muhahaha het volgende:
Dames dames, er is genoeg muhahaha voor jullie allebei.
Geklutstquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gebakken of gekookte muhahaha, Lola?
Ehm, sowieso slaap je niet bij mij in de buurtquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik slaap niet bij jou of Kaneel in de buurt
Morgen kaartverkoop van Nickelback...quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
Is er ook zoiets als een Ben & Jerrys befdag ofzo
Echt? waar? wanneer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen kaartverkoop van Nickelback...Twijfel twijfel
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ehm, sowieso slaap je niet bij mij in de buurt.
Mag niet, jammer joh, zolang ik niet weet hoe het is, kan ik het ook niet missenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou, omdat je niet aan mijn heerlijke pener kan zuigen
Je zegt niet dat je niet wiltquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag niet jammer joh zolang ik niet weet hoe het is, kan ik het ook niet missen
Plek is al ingenomen door Kaneel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het feit dat je het aanhaalt suggereert dat de mogelijkheid bestond.
PROEST!!!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou, omdat je niet aan mijn heerlijke pener kan zuigen
Nee, probeer nog een keerquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plek is al ingenomen door Kaneel.
Wat zal ik hier eens op antwoorden....quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar misschien issie wel heul niet heerlijk
sowieso vind J. Nickelback te softquote:
Als het goed is, yesquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanaf volgende week aan het werk las ik bij je nieuwe baan?
Mja, dat zuigt inderdaad wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso vind J. Nickelback te soft
Ik vind het wel leuk maar eigenlijk vanaf het album silver side up werd het me een beetje TE commercieel allemaal
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Hehe, ik hoor zo'n chick zeggen: mannen kunnen ook niet goed schieten
....
Nee alsof ze invloed hebben op waar hun sperma heen schietquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Hehe, ik hoor zo'n chick zeggen: mannen kunnen ook niet goed schieten
....
Lang leve de blokkeerknop.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Als mn moeder nog 1 keer belt vandaag ga ik gillen
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee alsof ze invloed hebben op waar hun sperma heen schiet
Wat beters te doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:55 schreef Viro het volgende:
Zet mij (Ishimaru) maar bij OVB voor weerwolvenmeet.
Leugens!!quote:
Ik ga niet dus je kan er veilig heen en je hoeft niet te BOB-benquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:55 schreef Viro het volgende:
Zet mij (Ishimaru) maar bij OVB voor weerwolvenmeet.
Nee, ik heb al te vaak sperma in mn oog, oor of neusgat gekregen. Geen behoefte om dat nog een keer mee te makenquote:
Moet dat nou?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik heb al te vaak sperma in mn oog, oor of neusgat gekregen. Geen behoefte om dat nog een keer mee te maken
Waarom leeft Viro nog?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet dus je kan er veilig heen en je hoeft niet te BOB-ben
Geloof me als ik zeg dat het weinig scheeldequote:
ja echt gatverquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik heb al te vaak sperma in mn oog, oor of neusgat gekregen. Geen behoefte om dat nog een keer mee te maken
Dam had jij ook niet meer geleefdquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof me als ik zeg dat het weinig scheelde
Gebeurt ook niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo vervelend is datquote:
Hij nietsquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dam had jij ook niet meer geleefd
Wat deed ie?
Dat zeiden die andere gasten ook!!quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeiden die andere gasten ook!!
Je ging aan het stuur hangen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo vervelend is dat
[..]
Hij niets![]()
Echt vol erin hequote:
Maar ik ken mezelf.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeiden die andere gasten ook!!
Vervelend is zacht uitgedruktquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo vervelend is dat
[..]
Hij niets![]()
Of in je haarquote:
Die arme man zat met 3 halfdronken droppies in de auto. Best logisch dat hij het moeilijk hadquote:
Wat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt vol erin he![]()
Dat was echt nasty
In je haar vind ik echt zo ergquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelend is zacht uitgedrukt
[..]
Of in je haar
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Ja, dat was mijn etenslust voor deze avond
* AldoTheApache schuift zijn bordje moedeloos voor zich weg![]()
Miet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Jij bent natuurlijk gewend dat je kwak in een tissue komt maar zoals je ziet kan het ook op een vrouw, of in jouw geval man, eindigenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Echt, hoe krijgen ze het voor elkaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelend is zacht uitgedrukt
[..]
Of in je haar
Dat kost jullie mannen weinig moeite hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt, hoe krijgen ze het voor elkaar
grrrquote:
Neequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Miet.
Moet je ook elke keer kokhalzen als je gefapt hebt?
waarom moest ik lachenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk gewend dat je kwak in een tissue komt maar zoals je ziet kan het ook op een vrouw, of in jouw geval man, eindigen
Ja, goed puntquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die arme man zat met 3 halfdronken droppies in de auto. Best logisch dat hij het moeilijk had
Dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef Fera het volgende:
Mensen die het gek vinden als je niet meer wil appen als ze drie keer achter elkaar alleen ''oké'' zeggen.
Liever sperma dan poep.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
grrr
[..]
NeeMaar ik vind verhalen over sperma in je oor net iets te ver gaan
[..]
waarom moest ik lachen
okequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef Fera het volgende:
Mensen die het gek vinden als je niet meer wil appen als ze drie keer achter elkaar alleen ''oké'' zeggen.
Deze vrouw spreekt waarhedenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever sperma dan poep.
En je moest lachen omdat Huppel grappig is.
Nog niet meegemaakt andersquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kost jullie mannen weinig moeite hoor
Maar dat is toch geen gesprek? Dan ben ik er wel klaar mee. App dan maar als je iets te melden hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd
of dan ... achter alles wat je typt
Komt vanzelf wel een keerquote:
Oké...quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd
of dan ... achter alles wat je typt
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel een keer![]()
Ben ik ff blij dat je nooit meer langskomt hier![]()
Kloptquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen gesprek? Dan ben ik er wel klaar mee. App dan maar als je iets te melden hebt.
Juist ...quote:
Noooooooooooit meer? Echt nooit nooit meer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel een keer![]()
Ben ik ff blij dat je nooit meer langskomt hier![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noooooooooooit meer? Echt nooit nooit meer?
Sterkte!quote:
Het werkt wel, ik ga dan gewoon in negeermodus.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
KloptMaar ik heb dan ook vaak niets te melden
of ik doe het om te kijken hoelang mensen het nog proberen
[..]
Juist ...
Wait, whut?quote:
En terechtquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Sterkte!
[..]
Het werkt wel, ik ga dan gewoon in negeermodus.
Studeren, tentamen maken, hockeyen. Jij?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Wat gaan jullie van het weekend doen?
Geen idee nogquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb weinig in de planning staan en dat bevalt me nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En terecht
[..]
Studeren, tentamen maken, hockeyen. Jij?
Zuipen, neuken, iemands verjaardag vieren en verder huisjes zoeken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Dan moet je wel flink melken wil je genoeg hebben.quote:
puik weekend welquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zuipen, neuken, iemands verjaardag vieren en verder huisjes zoeken.
Dit dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb weinig in de planning staan en dat bevalt me niet
Vrije tijdquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb weinig in de planning staan en dat bevalt me niet
Behalve dat laatste klinkt het als een goed weekendquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zuipen, neuken, iemands verjaardag vieren en verder huisjes zoeken.
quote:
Gewoon in een potjon in de koelkastquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je wel flink melken wil je genoeg hebben.
Weinig plannen dit weekendquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is er mis met huisjes zoeken? Je pakt op zondagochtend/middag je laptop op schoot, kopje thee erbij en even het web afspeuren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vrije tijd
[..]
Behalve dat laatste klinkt het als een goed weekend
Vriezer. Dat spul bederft snel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon in een potjon in de koelkast
Dafuqquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is er mis met huisjes zoeken? Je pakt op zondagochtend/middag je laptop op schoot, kopje thee erbij en even het web afspeuren.
Pas nog gemaild voor drie woningen, telefoon gehad en alle drie niks. Twee woningen waar huisdieren niet toegestaan waren en een derde dat maar was voor één persoon.80 m², daar kun je makkelijk met twee man leven.
Ik hou niet van huizen zoekenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is er mis met huisjes zoeken? Je pakt op zondagochtend/middag je laptop op schoot, kopje thee erbij en even het web afspeuren.
Pas nog gemaild voor drie woningen, telefoon gehad en alle drie niks. Twee woningen waar huisdieren niet toegestaan waren en een derde dat maar was voor één persoon.80 m², daar kun je makkelijk met twee man leven.
Of gewoon een week opsparenquote:
Nomnomnomquote:
Ik ga het hele weekend in mn bed liggen, gewoon omdat dat kanquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Er zijn wel plannen, ja. Maar hij moet sowieso weg uit zijn huidige huis, voor het einde van juli.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hou niet van huizen zoekenGa je samenwonen met guitaar?
[..]
Of gewoon een week opsparen
Naar een kasteel in Heemskerk, workshops, spelletjes, thema-avond en zuipenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ok gezelligquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn wel plannen, ja. Maar hij moet sowieso weg uit zijn huidige huis, voor het einde van juli.
Zolang Bliksem nog op de kast kan komen voorzie ik weinig problemenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ok gezellig
en dan moeten bliksem en jouw hond samen overweg kunnen
Alleen nog met meetsquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noooooooooooit meer? Echt nooit nooit meer?
Dat zit op zich wel goed, ze hebben elkaar al een paar keer ontmoet. Zelfs een week met elkaar doorgebracht.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ok gezellig
en dan moeten bliksem en jouw hond samen overweg kunnen
Klussen, zuipen, vreten en keiharde seks hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zit op zich wel goed, ze hebben elkaar al een paar keer ontmoet. Zelfs een week met elkaar doorgebracht.
Maar niet bij mijquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vinnie ook al niet...
Ik zeg meet
Kloptquote:
Iets centraals?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:21 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil best een meetje alleen waar?. Iedereen woont zover van elkaar af
.
Have funquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt![]()
En nu ga ik even vet liegen tegen mn dyslectische seksstalker_!
Bij Evie thuis?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Utrecht is het eerste waar ik dan aan denk.
Morgenavond Dermal Anchor laten zetten, daarna eten met vriendinnetje bij pizzeria, daarna wijntje of biertje doen bij Paddy Murphy's.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Zin om nog wat extra overhemden te wassen en strijken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgenavond Dermal Anchor laten zetten, daarna eten met vriendinnetje bij pizzeria, daarna wijntje of biertje doen bij Paddy Murphy's.
Zaterdag voetballen, en in de avon relaxen.
Zondag wassen, strijken en Feijenoord kijken
C_Aquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgenavond Dermal Anchor laten zetten, daarna eten met vriendinnetje bij pizzeria, daarna wijntje of biertje doen bij Paddy Murphy's.
hmmmm nee, ik heb er echt een gruwelijke hekel aanquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zin om nog wat extra overhemden te wassen en strijken?
Ze hoeft niet thuis te zijn toch? Gewoon de sleutel onder de deurmat leggen!quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, dat zal ze waarschijnlijk ook niet waarderen.
Ja, ik dus ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmm nee, ik heb er echt een gruwelijke hekel aan
Ik ook, ik sog elke weekquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmm nee, ik heb er echt een gruwelijke hekel aan
Regel het maarquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze hoeft niet thuis te zijn toch? Gewoon de sleutel onder de deurmat leggen!
Hier schijnt de zonquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
GODVERDOMME
HET SNEEUWT GEWOON ALWEER
When does the hurting stopsquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
GODVERDOMME
HET SNEEUWT GEWOON ALWEER
Dat kan jijquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yupz
Voetballen met een katerHolladijeeeeee
Nicequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en ik ga zo een saté buffet doen en een nieuw spel uittesten
Allemaal gratis
Bezoekje aan de fysio brengen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan jij
Vanavond niet trainen, last van rug
Ja, hier ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon
en ik ga zo spinnen
Opbokken die kouquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
When does the hurting stops.
Mijn vingers vielen er bijna af gisteren.
Wat vet, waar ga je je dermal laten zetten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een soort ik hou van Hollandquote:
Drank spel?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en ik ga zo een saté buffet doen en een nieuw spel uittesten
Allemaal gratis
Ah leukquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een soort ik hou van Holland
Vriendin werkt on thema restaurant. Dus om de zoveel tijd verzinnen ze iets nieuws. En wij zijn dan proefpersonen met gratis eten en drank
Hoiquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vriendin werkt on thema restaurant. Dus om de zoveel tijd verzinnen ze iets nieuws. En wij zijn dan proefpersonen met gratis eten en drank
Nice! Dat klinkt wel tof.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Helemaal volstouwen en je klem zuipen dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik twijfel nog een beetje tussen mijn arm, nek en rechtsboven mijn borst.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat vet, waar ga je je dermal laten zetten?
nee joh gek, morgen werkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Helemaal volstouwen en je klem zuipen dus
Ouch, klote is datquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja.
Kom door Viro z'n auto
Whahahhahahahahahahaaahihaho.quote:
We hebben ooit een keer een soort Cluedo achtig spel in een restaurant gespeelt, jammer dat mijn zwager het antwoord al meteen lasquote:
Tata's ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik twijfel nog een beetje tussen mijn arm, nek en rechtsboven mijn borst.
Niet in het midden tussen mijn tata's, ivm werk
Nah, zijn spieren die in de knoop zitten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ouch, klote is dat. Misschien staat je ruggewervel wat scheef daardoor.
Ah oke, hopelijk snel op te lossen dan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, zijn spieren die in de knoop zitten.
Ja, door een massagequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah oke, hopelijk snel op te lossen dan.
iets onder mijn oorquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tata's ook
Nek lijkt me echt geen.fijne plek. Met kleding enzo
morgen werken! Maar maak het morgen avon wel goedquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet eens. Valt me een beetje tegen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iets onder mijn oor
Geen idee hoe ik het moet uitleggen
Zit je dan niet nog steeds met je werk?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iets onder mijn oor
Geen idee hoe ik het moet uitleggen
Jij hebt die 1e tiroler film niet gezien neem ik aan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vond dat filmpje niet zo boeiend eigenlijk...
Topquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
morgen werken! Maar maak het morgen avon wel goed
Nee, en ook niet zo'n zin in om die ook te gaan kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt die 1e tiroler film niet gezien neem ik aan?
Is dan ook NSFWquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, en ook niet zo'n zin in om die ook te gaan kijken
haar losquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit je dan niet nog steeds met je werk?
Dat zeker jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
haar los
En staat minder ordinair dan tussen je tata's
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik had beter moeten weten dan jou om een link te vragen![]()
Die zal wel met scharrel x in bed liggenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wil je brother from another Mother niet met je mee
ja is het al zover?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zal wel met scharrel x in bed liggen
Heeft ze voor hem gewinged ja?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
engel heeft een blowneukertje voor Viro gefixt!
wtf wat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
engel heeft een blowneukertje voor Viro gefixt!
Niksquote:
Is nog niet klaar en hk is niet echt gul met complimenten naar zn moederquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je eten is gelukt en Huppelkind heeft je een compliment gegeven?
Ghehequote:
Tss, slecht hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks
[..]
Is nog niet klaar en hk is niet echt gul met complimenten naar zn moeder
Zegt de man die het eten van thuisbezorgd.nl het lekkerst vondquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt de man die het eten van thuisbezorgd.nl het lekkerst vond
Jij dacht natuurlijk dat ik dat al vergeten was hequote:
Nee hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij dacht natuurlijk dat ik dat al vergeten was he
Dat zeg je tegen mij?quote:
Het was een gemene opmerkingquote:
En je gaat geen wraak nemen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een gemene opmerking![]()
Maar ik heb je allang vergeven hoor
Weet ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een gemene opmerking![]()
Maar ik heb je allang vergeven hoor
Sssstquote:
Hij waande zich al veilig!!quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij waande zich al veilig!!