SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pizza?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op normaal voer
Normaal ook nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kom niet eens de deur uit joh
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik durf zijn punten niet meer op te noemen hier.
Zorg je dat ze bij je naar binnenlopenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Al mijn smatjes zitten ook binnen te studerenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zorg je dat ze bij je naar binnenlopen
Prutserquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Al mijn smatjes zitten ook binnen te studeren
Je hebt geen koffie gehaald?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow dat jawel, maar dat was dan ook weer het enige uitje van vandaagquote:
ja klopt, dat was ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sssst, hij is een samenvatting aan het lezen
Hoeveel tentamens moet je nog?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow dat jawel, maar dat was dan ook weer het enige uitje van vandaag![]()
[..]
ja klopt, dat was ik
2quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoeveel tentamens moet je nog?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2
zaterdag en donderdagJa zaterdag
Klopt, en ik heb nu het wiskundige vak al gehad, dus nu is het alleen maar samenvattingen lezen en overschrijven enzoquote:
Is ook een mooi stukjequote:
Ah kijk aan. Ik heb morgen mijn allerlaatste tentamen!quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb nu het wiskundige vak al gehad, dus nu is het alleen maar samenvattingen lezen en overschrijven enzo
Maar daarna ben je wel klaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah kijk aan. Ik heb morgen mijn allerlaatste tentamen!
Dan afstudeerwerkstuk maken
Geen idee. Wellicht volgend jaar master van m'n economie opleidingquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar daarna ben je wel klaarReady to rock on the arbeidsmarkt
Gebakken of gekookte muhahaha, Lola?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:58 schreef muhahaha het volgende:
Dames dames, er is genoeg muhahaha voor jullie allebei.
Geklutstquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gebakken of gekookte muhahaha, Lola?
Ehm, sowieso slaap je niet bij mij in de buurtquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik slaap niet bij jou of Kaneel in de buurt
Morgen kaartverkoop van Nickelback...quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
Is er ook zoiets als een Ben & Jerrys befdag ofzo
Echt? waar? wanneer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen kaartverkoop van Nickelback...Twijfel twijfel
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ehm, sowieso slaap je niet bij mij in de buurt.
Mag niet, jammer joh, zolang ik niet weet hoe het is, kan ik het ook niet missenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou, omdat je niet aan mijn heerlijke pener kan zuigen
Je zegt niet dat je niet wiltquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag niet jammer joh zolang ik niet weet hoe het is, kan ik het ook niet missen
Plek is al ingenomen door Kaneel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het feit dat je het aanhaalt suggereert dat de mogelijkheid bestond.
PROEST!!!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou, omdat je niet aan mijn heerlijke pener kan zuigen
Nee, probeer nog een keerquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plek is al ingenomen door Kaneel.
Wat zal ik hier eens op antwoorden....quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar misschien issie wel heul niet heerlijk
sowieso vind J. Nickelback te softquote:
Als het goed is, yesquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanaf volgende week aan het werk las ik bij je nieuwe baan?
Mja, dat zuigt inderdaad wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso vind J. Nickelback te soft
Ik vind het wel leuk maar eigenlijk vanaf het album silver side up werd het me een beetje TE commercieel allemaal
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Hehe, ik hoor zo'n chick zeggen: mannen kunnen ook niet goed schieten
....
Nee alsof ze invloed hebben op waar hun sperma heen schietquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Hehe, ik hoor zo'n chick zeggen: mannen kunnen ook niet goed schieten
....
Lang leve de blokkeerknop.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Als mn moeder nog 1 keer belt vandaag ga ik gillen
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee alsof ze invloed hebben op waar hun sperma heen schiet
Wat beters te doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:55 schreef Viro het volgende:
Zet mij (Ishimaru) maar bij OVB voor weerwolvenmeet.
Leugens!!quote:
Ik ga niet dus je kan er veilig heen en je hoeft niet te BOB-benquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:55 schreef Viro het volgende:
Zet mij (Ishimaru) maar bij OVB voor weerwolvenmeet.
Nee, ik heb al te vaak sperma in mn oog, oor of neusgat gekregen. Geen behoefte om dat nog een keer mee te makenquote:
Moet dat nou?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik heb al te vaak sperma in mn oog, oor of neusgat gekregen. Geen behoefte om dat nog een keer mee te maken
Waarom leeft Viro nog?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet dus je kan er veilig heen en je hoeft niet te BOB-ben
Geloof me als ik zeg dat het weinig scheeldequote:
ja echt gatverquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik heb al te vaak sperma in mn oog, oor of neusgat gekregen. Geen behoefte om dat nog een keer mee te maken
Dam had jij ook niet meer geleefdquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof me als ik zeg dat het weinig scheelde
Gebeurt ook niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo vervelend is datquote:
Hij nietsquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dam had jij ook niet meer geleefd
Wat deed ie?
Dat zeiden die andere gasten ook!!quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeiden die andere gasten ook!!
Je ging aan het stuur hangen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo vervelend is dat
[..]
Hij niets![]()
Echt vol erin hequote:
Maar ik ken mezelf.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeiden die andere gasten ook!!
Vervelend is zacht uitgedruktquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo vervelend is dat
[..]
Hij niets![]()
Of in je haarquote:
Die arme man zat met 3 halfdronken droppies in de auto. Best logisch dat hij het moeilijk hadquote:
Wat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt vol erin he![]()
Dat was echt nasty
In je haar vind ik echt zo ergquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelend is zacht uitgedrukt
[..]
Of in je haar
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Ja, dat was mijn etenslust voor deze avond
* AldoTheApache schuift zijn bordje moedeloos voor zich weg![]()
Miet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Jij bent natuurlijk gewend dat je kwak in een tissue komt maar zoals je ziet kan het ook op een vrouw, of in jouw geval man, eindigenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Echt, hoe krijgen ze het voor elkaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelend is zacht uitgedrukt
[..]
Of in je haar
Dat kost jullie mannen weinig moeite hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt, hoe krijgen ze het voor elkaar
grrrquote:
Neequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Miet.
Moet je ook elke keer kokhalzen als je gefapt hebt?
waarom moest ik lachenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk gewend dat je kwak in een tissue komt maar zoals je ziet kan het ook op een vrouw, of in jouw geval man, eindigen
Ja, goed puntquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die arme man zat met 3 halfdronken droppies in de auto. Best logisch dat hij het moeilijk had
Dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef Fera het volgende:
Mensen die het gek vinden als je niet meer wil appen als ze drie keer achter elkaar alleen ''oké'' zeggen.
Liever sperma dan poep.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
grrr
[..]
NeeMaar ik vind verhalen over sperma in je oor net iets te ver gaan
[..]
waarom moest ik lachen
okequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef Fera het volgende:
Mensen die het gek vinden als je niet meer wil appen als ze drie keer achter elkaar alleen ''oké'' zeggen.
Deze vrouw spreekt waarhedenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever sperma dan poep.
En je moest lachen omdat Huppel grappig is.
Nog niet meegemaakt andersquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kost jullie mannen weinig moeite hoor
Maar dat is toch geen gesprek? Dan ben ik er wel klaar mee. App dan maar als je iets te melden hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd
of dan ... achter alles wat je typt
Komt vanzelf wel een keerquote:
Oké...quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd
of dan ... achter alles wat je typt
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel een keer![]()
Ben ik ff blij dat je nooit meer langskomt hier![]()
Kloptquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen gesprek? Dan ben ik er wel klaar mee. App dan maar als je iets te melden hebt.
Juist ...quote:
Noooooooooooit meer? Echt nooit nooit meer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel een keer![]()
Ben ik ff blij dat je nooit meer langskomt hier![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noooooooooooit meer? Echt nooit nooit meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |