Ads zijn dat niet die je ziet bij het opstarten van de game op de billboard?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou inderdaad een zelfmoord poging van ea moeten worden..
volgens mij kan ik ook de intro uitschakelen en overschakelen naar demo mode:
[..]
en ze hebben zelfs het spel op ads voorbereid:
[..]
dat dacht ik ook, maar het lijkt erop dat dat weer een andere functie is..quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ads zijn dat niet die je ziet bij het opstarten van de game op de billboard?
de hashwaarde kunnen ze gewoon opslaan. die berekenen ze één keer. jouw pc berekent de hashwaarde van de package files en stuurt die op. No match? No game.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat wordt leuk, dan ga je dus de servers extra belasten met hashberekeningen en ondertussen laat je grote delen van het spel uitstaan omdat je servers het niet aan kunnen. Wat mij betreft mag EA dan gelijk platgebombardeerd worden.
Ja, dat kost extra hits op de server die ze al zoveel mogelijk hebben geprobeerd te ontlasten door het uitzetten van leaderboards, regioplay en meer van dat soort zaken die de servers continu lieten laggen. Nu gaan ze dus een zooi hashes laten valideren voor ELKE client die connect. Stel dat dat er slechts 100.000 per uur zijn, kan je alsnog lachen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:54 schreef Danny het volgende:
[..]
de hashwaarde kunnen ze gewoon opslaan. die berekenen ze één keer. jouw pc berekent de hashwaarde van de package files en stuurt die op. No match? No game.
neuh, dat kost niets. de verbinding wordt toch al gemaakt dus daar kan best een extra variabele aan worden meegegeven.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dat kost extra hits op de server die ze al zoveel mogelijk hebben geprobeerd te ontlasten door het uitzetten van leaderboards, regioplay en meer van dat soort zaken die de servers continu lieten laggen. Nu gaan ze dus een zooi hashes laten valideren voor ELKE client die connect. Stel dat dat er slechts 100.000 per uur zijn, kan je alsnog lachen.
Dan is er geen enkele reden om leaderboards e.d. uit te laten, gewoon aan die handelquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
neuh, dat kost niets. de verbinding wordt toch al gemaakt dus daar kan best een extra variabele aan worden meegegeven.
Hang je er een server emulator aan en dan kan je alsnog je eigen hashwaardes gebruikenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
neuh, dat kost niets. de verbinding wordt toch al gemaakt dus daar kan best een extra variabele aan worden meegegeven.
die vergen berekeningen. een hashcheck is gewoon if(a!=b){ die(); }quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan is er geen enkele reden om leaderboards e.d. uit te laten, gewoon aan die handel
ja want leaderboards zijn noodzakelijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan is er geen enkele reden om leaderboards e.d. uit te laten, gewoon aan die handel
Is ook gewoon een check he, client post getal 1234556 en server kijkt of getal hoger of lager is dan positie 1,2,3,4,5 etc. kortom, we zijn het wel eens over het feit dat ze bij EA lopen te kutten, en dit soort zaken geen prioriteit hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef Danny het volgende:
[..]
die vergen berekeningen. een hashcheck is gewoon if(a!=b){ die(); }
geheid.. ik ben benieuwd wanneer men hem er weer terug inzet..quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ja want leaderboards zijn noodzakelijk
Zou me niks verbazen als de hele debugmode eruit word gesloopt, teveel risico.
https://twitter.com/CVG_News/status/312225550490009601twitter:CVG_News twitterde op donderdag 14-03-2013 om 16:35:46I felt like I've let the team down, says #SimCity boss http://t.co/kiJrZHezLt Exec apologises to devs, insists "this was my responsibility" reageer retweet
Wat is er aan de hand dan? Global downtime nu ofzo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, EA is dus wederom een kankergezwel gebleken voor een game als Simcity. Hopelijk gaat die toko een keer keihard failliet.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9365533.pagequote:C:\games\SimCity\SimCityUserData\EcoGame\
In there, there are subdirectories from which each of them contain a city or region of yours. If you disconnect the game while playing (firewall) it starts to write 1mb files there that disappear when you reconnect. It also starts to upload with 200kb/s then.
So it actually can save offline already.
Kan wel kloppenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet waarom, op deze manier forceer je de JS engine om ! 0 of ! 1 als een expliciete boolean te behandelen.
als EA failliet gaat....zal de game scene er anders uit gaan zien...quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, EA is dus wederom een kankergezwel gebleken voor een game als Simcity. Hopelijk gaat die toko een keer keihard failliet.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9365533.page
in welke file zie jij die code? Staat niet in de closure-compiled .js zo te zien?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:44 schreef mschol het volgende:
volgens mij kan ik ook de intro uitschakelen en overschakelen naar demo mode:
de graphics zijn wel ok.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef DJKoster het volgende:
Waar is jullie enthousiasme om mij te overtuigen dit spel te kopen?
Er is toch wel iets goed aan deze nieuwe SimCity?
in de json file in SimCity_App.package uit de patch directory...quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
in welke file zie jij die code? Staat niet in de closure-compiled .js zo te zien?
Maar worden die saves ook gebruikt als je het spel vervolgens weer offline start?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9365533.page
ah, simcity_app. ik zit in simcity_gamequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]
in de json file in SimCity_App.package uit de patch directory...
als ik de code kopieer en plak in notepad++ kom ik uit op regel 1420
Tot zover alleen het concept. Ik zou nog een paar weken wachten. Dat adviseert EA zelf ook.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef DJKoster het volgende:
Waar is jullie enthousiasme om mij te overtuigen dit spel te kopen?
Er is toch wel iets goed aan deze nieuwe SimCity?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |