je recycletrucks halen niets op, dus die rijden ws ergens rondjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:33 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Dit blijft hij al een hele tijd zeggen:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat?
nog beter, verander deze code (vanaf line 54740):quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:31 schreef Danny het volgende:
[ code verwijderd ]
line 54712. Als je die op 99999 oid zet dan kun je onbeperkt offline spelen.
[ code verwijderd ]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | simcity.cNetworkStateManager.prototype.HandleConnectionError = function (a) { var b = !1; if (a.messageType === scrui.cErrorManager.kMsgType_ErrorData) switch (a.code) { case scrui.kErrorCode_NetworkOffline: this.ShowNetworkDisconnectError(gErrorManager.mErrorsModalDisplayTimeMap[scrui.kErrorCode_NetworkOnline]); this.StartForceQuitCountDown(); this.mIsNetworkOnline = !1; b = !0; break; case scrui.kErrorCode_NetworkOnline: this.ShowNetworkReconnectMessage(); this.StopForceQuitCountDown(); this.mIsNetworkOnline = !0; break; case scrui.kErrorCode_NetworkServicesOffline: this.mIsServerOnline = !1; this.ShowServerDisconnectError(gErrorManager.mErrorsModalDisplayTimeMap[scrui.kErrorCode_NetworkServicesOnline]); b = !0; break; case scrui.kErrorCode_NetworkServicesOnline: this.mIsServerOnline = !0, this.ShowServerReconnectMessage() } return b }; |
| 1 | this.StartForceQuitCountDown(); |
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Schijnt dat de nieuwste patch straks zorgt dat package files alleen nog read only zijn. En nog geen woord van Maxis over al deze ontdekkingen
En daar gaat de 'SimCity is gebouwd met modden in gedachten!' belofte. Hoewel; het is natuurlijk gebouwd om modden compleet onmogelijk te maken. Typisch.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Schijnt dat de nieuwste patch straks zorgt dat package files alleen nog read only zijn.
Das een max limiet op het aantal steden dat je kan claimen denk?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef mschol het volgende:
geen modder, meer rondkijken:
[..]
zou het werkelijk waar zijn?
Hashwaarden berekenen van de files en die vergelijken met de hashwaarde op de server waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
yup, je kan nu maximaal 10 steden claimen op 1 serverquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das een max limiet op het aantal steden dat je kan claimen denk?
Ja dat wordt leuk, dan ga je dus de servers extra belasten met hashberekeningen en ondertussen laat je grote delen van het spel uitstaan omdat je servers het niet aan kunnen. Wat mij betreft mag EA dan gelijk platgebombardeerd worden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Hashwaarden berekenen van de files en die vergelijken met de hashwaarde op de server waarschijnlijk.
dat zou inderdaad een zelfmoord poging van ea moeten worden..quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat wordt leuk, dan ga je dus de servers extra belasten met hashberekeningen en ondertussen laat je grote delen van het spel uitstaan omdat je servers het niet aan kunnen. Wat mij betreft mag EA dan gelijk platgebombardeerd worden.
en ze hebben zelfs het spel op ads voorbereid:quote:mIsDemo: !1,
mSkipIntroMovie: !1,
mShowStore: !0,
quote:simcity.gAds = {};
simcity.gAds.AdClient = function (a) {
...};
Ads zijn dat niet die je ziet bij het opstarten van de game op de billboard?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou inderdaad een zelfmoord poging van ea moeten worden..
volgens mij kan ik ook de intro uitschakelen en overschakelen naar demo mode:
[..]
en ze hebben zelfs het spel op ads voorbereid:
[..]
dat dacht ik ook, maar het lijkt erop dat dat weer een andere functie is..quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ads zijn dat niet die je ziet bij het opstarten van de game op de billboard?
de hashwaarde kunnen ze gewoon opslaan. die berekenen ze één keer. jouw pc berekent de hashwaarde van de package files en stuurt die op. No match? No game.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat wordt leuk, dan ga je dus de servers extra belasten met hashberekeningen en ondertussen laat je grote delen van het spel uitstaan omdat je servers het niet aan kunnen. Wat mij betreft mag EA dan gelijk platgebombardeerd worden.
Ja, dat kost extra hits op de server die ze al zoveel mogelijk hebben geprobeerd te ontlasten door het uitzetten van leaderboards, regioplay en meer van dat soort zaken die de servers continu lieten laggen. Nu gaan ze dus een zooi hashes laten valideren voor ELKE client die connect. Stel dat dat er slechts 100.000 per uur zijn, kan je alsnog lachen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:54 schreef Danny het volgende:
[..]
de hashwaarde kunnen ze gewoon opslaan. die berekenen ze één keer. jouw pc berekent de hashwaarde van de package files en stuurt die op. No match? No game.
neuh, dat kost niets. de verbinding wordt toch al gemaakt dus daar kan best een extra variabele aan worden meegegeven.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dat kost extra hits op de server die ze al zoveel mogelijk hebben geprobeerd te ontlasten door het uitzetten van leaderboards, regioplay en meer van dat soort zaken die de servers continu lieten laggen. Nu gaan ze dus een zooi hashes laten valideren voor ELKE client die connect. Stel dat dat er slechts 100.000 per uur zijn, kan je alsnog lachen.
Dan is er geen enkele reden om leaderboards e.d. uit te laten, gewoon aan die handelquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
neuh, dat kost niets. de verbinding wordt toch al gemaakt dus daar kan best een extra variabele aan worden meegegeven.
Hang je er een server emulator aan en dan kan je alsnog je eigen hashwaardes gebruikenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
neuh, dat kost niets. de verbinding wordt toch al gemaakt dus daar kan best een extra variabele aan worden meegegeven.
die vergen berekeningen. een hashcheck is gewoon if(a!=b){ die(); }quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan is er geen enkele reden om leaderboards e.d. uit te laten, gewoon aan die handel
ja want leaderboards zijn noodzakelijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan is er geen enkele reden om leaderboards e.d. uit te laten, gewoon aan die handel
Is ook gewoon een check he, client post getal 1234556 en server kijkt of getal hoger of lager is dan positie 1,2,3,4,5 etc. kortom, we zijn het wel eens over het feit dat ze bij EA lopen te kutten, en dit soort zaken geen prioriteit hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef Danny het volgende:
[..]
die vergen berekeningen. een hashcheck is gewoon if(a!=b){ die(); }
geheid.. ik ben benieuwd wanneer men hem er weer terug inzet..quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ja want leaderboards zijn noodzakelijk
Zou me niks verbazen als de hele debugmode eruit word gesloopt, teveel risico.
https://twitter.com/CVG_News/status/312225550490009601twitter:CVG_News twitterde op donderdag 14-03-2013 om 16:35:46I felt like I've let the team down, says #SimCity boss http://t.co/kiJrZHezLt Exec apologises to devs, insists "this was my responsibility" reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |