Tja, ze passen zich aan de doelgroep. Je weet hoe AQ is, het tere kinderzieltje in hem vindt het leukquote:Op maandag 18 maart 2013 21:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Neuh, vind het niks als een stel volwassen kerels er heel stoer proberen uit te zien en zich gedragen als 12-jarigen
regelneukersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.youtube.com/user/BadDriversNL?feature=watch
Wat een lamlul
Je moet ene ff checken daar zit ook zon oud rookvrije in te moelen.quote:
Zowel m'n zus als m'n moeder als m'n kleine schattige neefje hebben nu buikgriep, durf echt niet in de buurt te komen tbh....quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen
Ziek zijn is zo irritantik zie alles dubbel en kan niets
kijk snel naar je bankrekening dan lijkt het of je heel veel geld hebtquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen
Ziek zijn is zo irritantik zie alles dubbel en kan niets
ik moest lachenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
kijk snel naar je bankrekening dan lijkt het of je heel veel geld hebt
Helaas werkt het ook de andere kant op..quote:
Yeah, mijn bankrekening is bijna leeg want vrijdag pas salarisquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Helaas werkt het ook de andere kant op..
Maar wat je koopt koop je wel 2 keer.. Dubbel uitgeven zou dan voor 4x het product zorgen!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeah, mijn bankrekening is bijna leeg want vrijdag pas salaris
maargoed als k dan nog dubbel zie wel 2x salaris! helaas kan k het niet 2x uitgeven
EHMYGEWRD!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar wat je koopt koop je wel 2 keer.. Dubbel uitgeven zou dan voor 4x het product zorgen!!
Doktors recept, elke dag minimaal 3quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:50 schreef Reintji het volgende:
Aq? Heb je jeuk aan je linkdump knobbel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |