mijn bloedgroep.quote:
Ik heb er zelfs nog nooit over na gedacht dat ik met een open blaar mogelijk niet mag geven. Altijd wel gewoon gedaan.quote:Op maandag 8 april 2013 19:02 schreef the85mc het volgende:
Ik ben lekker bezig.. 2 weken geleden kon ik niet doordat ik koorts had gehad.. en nu heb ik met sporten een flinke open blaar gekregen. Dus weer bellen of ik uberhaupt mag geven.
Te hoog risico op HIV.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
''heb je als man sex met andere mannen, dan is je bloed nooit welkom''
??
moeten ja? Vind ik echt onzinquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef Miek_Lot het volgende:
Ik heb nu een aantal keer (3 of 4) bloed gegeven bij sanquin en ben hier erg tevreden over. Dat het personeel niet altijd goed luistert komt waarschijnlijk door de tijdsdruk die op het laten vullen van het bloedzakje maar ook vanuit de wachtkamer komt.
We willen immers als vrijwillige donoren niet te lang wachten!
Jammer vind ik dat ik tijdelijk geen bloed meer kan/mag geven door een ijzer en hb te kort.
Persoonlijk vind ik dat iedereen zich als donor moet opgeven, als je in een situatie komt dat je bloed moet krijgen wil jij dat ook graag. (of ze moeten selecteren als je bloed KAN geven maar niet doet en je hebt zelf een keer een transfusie nodig... helaas. als je KAN geven en je geeft dan mag je ook krijgen. uitzonderingen dus voor mensen die geen bloed MOGEN geven door bijv. medische redenen, deze mensen mogen altijd een transfusie krijgen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme. Voor wie hem kenden (al dan niet alleen van FOK!): De_Kardinaal is vanmorgen overleden![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 07:25 schreef Serinde het volgende:
Evn een quote vanuit het hardlooptopic omdat ik zijn naam ken van hier :
[..]
Wat triest, hij kwam hier af en toe kwam melden dat hij blij was met het bloed dat hij ontving en dat raakt het me wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:25 schreef Serinde het volgende:
[..]
Yep, was altijd fijn om te lezen hoeveel goed dat hem deed. Helaas heeft het uiteindelijk niet mogen batenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:12 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wat triest, hij kwam hier af en toe kwam melden dat hij blij was met het bloed dat hij ontving en dat raakt het me wel.
F&F / [SC] # 2194 Rust zacht DK, we zullen je erg missen.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:25 schreef Serinde het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |