Ik heb het over de gameplay, trage knuppel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het spel werkt toch niet als ik jou mag geloven
Als dat zou kunnen... heb de optie nog niet ontwaard...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:56 schreef Catkiller het volgende:
Niet vergeten allemaal alvast premium te bestellen.![]()
Dan moet je dat zeggen want dat staat niet in je post. Ik heb jou alleen maar horen klagen dat het spel niet werkt vandaar dat ik het even zeiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb het over de gameplay, trage knuppel.
Nee, die xbox versie werk niet neequote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeggen want dat staat niet in je post. Ik heb jou alleen maar horen klagen dat het spel niet werkt vandaar dat ik het even zei
Op je piemeltje getrapt koningstoma? Je weet gewoon dat ik gelijk heb en je begint maar meteen met schelden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, die xbox versie werk niet nee![]()
En eventjes los van dat, waarom denk je dat ik het niet over gameplay heb, als ik op een post reageer die daarover gaat? Of hangen die dikke oogleden voor je ogen?
Ik geef je toch gelijk?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op je piemeltje getrapt koningstoma? Je weet gewoon dat ik gelijk heb en je begint maar meteen met schelden.![]()
![]()
Dat siert je dan ook. Waarom meteen beginnen met schelden dan? Kwam je weer wat hackers tegen op de PC of kreeg je gewoon batta?quote:
Op Battlefield.com bij pre-order kan je premium al bestellen voor de PC en Xbox 360.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen... heb de optie nog niet ontwaard...
V.
Schelden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat siert je dan ook. Waarom meteen beginnen met schelden dan? Kwam je weer wat hackers tegen op de PC of kreeg je gewoon batta?
quote:
maar die spectator mode is zo awesome man!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:28 schreef KoningStoma het volgende:
Eindelijk een mooi stukje gameplay dat niet vanuit spectator mode komt.
Eh ja? Maar niet om te laten zien hoe het spel speelt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:31 schreef Cliffy het volgende:
[..]
maar die spectator mode is zo awesome man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |