Beetje een contradictie of niet he? Met je Cornald Maas.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:01 schreef Tem het volgende:
Ik kijk het nooit, vind het altijd maar nepgedoe.
Dit klopt wel, maar dat geldt voor een groot deel van deze schitterende community.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:01 schreef Tem het volgende:
Die VI-fans zijn over het algemeen ook een stel geestelijk beperkte types.
Kijk ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje een contradictie of niet he? Met je Cornald Maas.
Alsnog even gekeken. Derksen gedraagt zich volstrekt belachelijk.quote:
Is niet helemaal waar trouwens. Ik heb het twee keer gezien, nogal een saaie bedoeling. De plantage was veel beter.quote:
Ja, en krijg jij nu nog het idee dat dit ook gespeeld is?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alsnog even gekeken. Derksen gedraagt zich volstrekt belachelijk.
Pas maar op de grammarnazi's.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar trouwens. Ik heb het twee keer gezien, nogal een saaie bedoeling. De plantage was veel beter.
Paar keer gezien hoor. Het toontje irriteert mij nogal, popiejopie gedoe.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij het ook nooit kijkt.
Sjaak van der Tak,.
Hier is het toontje precies afgestemd op elkaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Paar keer gezien hoor. Het toontje irriteert mij nogal, popiejopie gedoe.
Heerlijk vond ik dat.quote:
Moet Koen Everink vanavond ook vechten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:26 schreef Specularium het volgende:
Vanavond om 22:00 ook Badr Hari op RTL7.
Ben benieuwd naar die Turk.
Hugo Camps is al snel te hautain voor de VI-adepten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Heerlijk vond ik dat.
'Als Arie Haan iets achtergelaten heeft bij Feyenoord, dan is het de geur van goedkope parfum.'
Zoals alleen Hugo Camps het kan zeggen.
Kan me niet voorstellen dat iemand daar niet van houdt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:30 schreef Specularium het volgende:
Tem houdt niet van voetbal.
Die houdt meer van romantische komedies met een goed glas wijn erbij.
Helaas wel ja. Die kon zo op een heerlijke poëtische manier dingen beschouwen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Hugo Camps is al snel te hautain voor de VI-adepten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |