Ik mag niet meer in OUD komen na dit topic die ik daar plaatste: OUD / Neefje betrapt...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef Juicyhil het volgende:
Monopoly is stamgast in OUD en valt jan en alleman lastig met foto's van 'schattige' kinderen?
Hij heeft dinsdag bewezen Juicyhil-waardig te zijnquote:
Als hij slim is verlaagd hij zichzelf niet door zich in jouw omgeving te begevenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij heeft dinsdag bewezen Juicyhil-waardig te zijnDus niets tegen Monopoly.
Briljant topicquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik mag niet meer in OUD komen na dit topic die ik daar plaatste: OUD / Neefje betrapt...
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Briljant topicErgens wel terecht
Maar als mensen nou in het vervolg weer eens niet weten wat poppers zijn, stuur ze gerust door naar UVT hequote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]Het was echt overduidelijk maar ik bleef gewoon mee doen
Zal ik doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:54 schreef Fendy het volgende:
[..]
Maar als mensen nou in het vervolg weer eens niet weten wat poppers zijn, stuur ze gerust door naar UVT he
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef LompeHork het volgende:
Zolang ze het maar zelf opruimen dan.
Willen jullie met mij trouwen?quote:
Uiteraard willen ik dat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie met mij trouwen?
Nee, ik ben geheelonthouder.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij toch ook? Net de Tros, één grote familie, soort van harem enzo.
Oh tuurlijk, stom van me.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik ben geheelonthouder.
Geen drank, seks, drugs of tabak voor het huwelijk.
Waar blijven de foto's?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er nou al foto's?
wat duurt het lang!!!
Die heb ik allang in m'n privecollectie zittenquote:
quote:
Als je deze bedoelt:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:21 schreef So_Surreal het volgende:
Nummer 92, is dat die meid uit GTST ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |