Wel waarquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:06 schreef Rebubbled het volgende:
Ja zeg euh, met zoveel concurrentie kan ik niet omgaan hoor.
Tnx!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ikJe zag er wel heel leuk uit hoor
![]()
Uh nee.... uhm fobo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
+1
Ben jij op de foto gegaan Engel? Ik ben wel benieuwd hoe je eruit ziet namelijk.
Oooooohquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Voorproefje. Zonder stropdas en zonder baard.
* LovelyLady glijdt van de bank afquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Kan beter die foto!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Maar met schattig jongetje!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Neefje, is helemaal gek van Thomas de trein. Op de iPad zo'n thomas app ofzo. Puzzeltjes enzo.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neefje, is helemaal gek van Thomas de trein. Op de iPad zo'n thomas app ofzo. Puzzeltjes enzo.
Vond ik stiekem zelf ook leuk om te doen
Oh ik dacht al even dat je getrouwd en voorzien van kind was. Daar zag ik al mijn ijdele hoop in rook opgaan, maar het is maar een neefje! Pfffiieeuw.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neefje, is helemaal gek van Thomas de trein. Op de iPad zo'n thomas app ofzo. Puzzeltjes enzo.
Vond ik stiekem zelf ook leuk om te doen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:16 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh ik dacht al even dat je getrouwd en voorzien van kind was. Daar zag ik al mijn ijdele hoop in rook opgaan, maar het is maar een neefje! Pfffiieeuw.
Oh. Ik ging er meteen vanuit dat het niet zijn kind was.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:16 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh ik dacht al even dat je getrouwd en voorzien van kind was. Daar zag ik al mijn ijdele hoop in rook opgaan, maar het is maar een neefje! Pfffiieeuw.
Hahahah! No way dat Mono een chick heeft kunnen bezwangeren, zoiets?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh. Ik ging er meteen vanuit dat het niet zijn kind was.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hahahah! No way dat Mono een chick heeft kunnen bezwangeren, zoiets?
Niet haten op Monopolyquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef Juicyhil het volgende:
Monopoly is stamgast in OUD en valt jan en alleman lastig met foto's van 'schattige' kinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |