Nouja, bij wijze van spreken danquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, dat herken ik niet zo. Wel dat het troep wordtmaar zoveel slabbetjes gaan hier er niet doorheen. Er bestaan btw ook plastic slabbetjes
.
Ja. Ik zou gaan voor hüttenkäse of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:37 schreef Burdie het volgende:
Ik kwam even iets anders vragen, smeerkaas voor kinderen, is die alsnog te zout voor een baby? Vanaf welke leeftijd zou je dat kunnen aanbieden?
Philadelphia. Maar geen idee hoeveel "zooi" daar in zit eerlijk gezegd. In elk geval minder zout.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:54 schreef Burdie het volgende:
Bedankt dameshüttenkäse zal denk ik wel in de smaak vallen!
Wat voor spread bedoel jij, kyara?
Oh, wij gebruiken echt niet elke keer een schone slab hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 06:27 schreef Trebo het volgende:
Leuk die bijvoeding.. we gaan zo onderhand naar 50 slabbers per week denk ik
Meer dan nu met 10 maandenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:52 schreef Burdie het volgende:
Vraagje. Hoeveel brood aten jullie kindjes met 9 maanden?
En wat is (behalve melk) een geschikt ontbijt voor een baby?
Ik ga denk ik binnenkort met Riley bij L-E wonenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:52 schreef klaprooss het volgende:
Mazzel kinderen bij L-E thuis! Geef mij ook zo'n moeder![]()
![]()
bezorg je ook?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:12 schreef L-E het volgende:
Met 9 maanden werd hier nog geen brood gegeten. Wat we wel deden als ontbijt: vette yoghurt met fruit, smoothies, roerei met tomaat en champignons, gekookt ei met stukje avocado, bananenpannenkoekjes.
De eerste tijd is zo'n groentenhapje echt nog bijvoeding he. Het gaat voorlopig nog geen fles vervangen (normaal gesproken). Wij begonnen met een hapje geven op een willekeurig wakker moment, gewoon om te wennen en te oefenen. Pas toen ze er meer van begon te eten en er meer van at, zijn we het echt op een voedingsmoment gaan geven. E heeft echt nog tot ze 1,5 was ofzo na het avondeten nog een fles voor het slapen gekregenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Dyre het volgende:
Ja, de term pyjamapapje heb ik ook al eens voorbij zien komen, maar daar moet ik me ook nog in verdiepen. Ik had pap (als ik het al ga geven) meer voor in de ochtend bedacht?
Ik hou het nog maar even op groente, in de avond. En als dat er goed ingaat fruit 's ochtends.
Meteen weer een vraag:
Ik had bedacht om 's avonds eerst groente te geven en daarna indien honger nog de fles. Die dan langzaam afbouwen.
Maar nu is ze vaak zo hongerig dat ze meteen op de fles aanvalt en ik verwacht dat we nooit de rust voor een hapje kunnen krijgen, voordat de eerste honger is gestild
Is het dan een goed idee om gewoon eens een schepje minder voeding in de fles te doen?
(en die dan eerst te geven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |